Navigatie inbouwen waar moeten de stekkers op
Navigatie inbouwen waar moeten de stekkers op
Ik wik een navigatie in bouwen in mijn up.
Nu heb ik de stekker gekocht die in het dashboard zit maar weet niet waar
De stekkers op moeten . Ik zal dit graag willen weten voordat ik eraan ga beginnen . Het gaat om nummer 2 ,3 en 4 op de foto .
Nu heb ik de stekker gekocht die in het dashboard zit maar weet niet waar
De stekkers op moeten . Ik zal dit graag willen weten voordat ik eraan ga beginnen . Het gaat om nummer 2 ,3 en 4 op de foto .
Re: Navigatie inbouwen waar moeten de stekkers op
http://www.upownersclub.co.uk/forum/ret ... c1041.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Met veeeeeeelll plaatjes!
Met veeeeeeelll plaatjes!
dankje maar waar moeten 3 en 4 op . De blauwe stekker 2 gaat dus in de radio maar dan heb ik nog een mannetje 3 en vrouwtje 4 over ?
Komt tussen de antenne van de radio. Is voor de TMC signalen...
Dus de ene kant in de radio bijv 3 en dan 4 op de stekker die eerst in de radio zat werkt het zo
Dat moet zich vanzelf wijzen want die stekkers passen maar op een manier.Uppcross schreef:Dus de ene kant in de radio bijv 3 en dan 4 op de stekker die eerst in de radio zat werkt het zo
Bedankt het is gelukt ,maar wat een drama om de radio weer terug te douwen door de ,
Dikke stroom kabel krijg je hem niet goed terug gedouwd maar uit eindelijk toch nog gelukt . Dankje voor de info
Dikke stroom kabel krijg je hem niet goed terug gedouwd maar uit eindelijk toch nog gelukt . Dankje voor de info
Ja idd, wij hadden met aansluiten van de achterspeakers ook problemen met terug plaatsen van de radio maar met een breinaald of iets dergelijk kom je een heel eind.Uppcross schreef:Bedankt het is gelukt ,maar wat een drama om de radio weer terug te douwen door de ,
Die breinaald kan ik me nog wel herinneren. haha
Haha ja!N!jntje schreef:Die breinaald kan ik me nog wel herinneren. haha
Toen ik vanochtend me up starte en
Wegreed bleef het airbag lampje op het dashboard branden. Hoe krijg ik dit weer uit en kan dit komen nadat ik de stekkers los heb gehad
Wegreed bleef het airbag lampje op het dashboard branden. Hoe krijg ik dit weer uit en kan dit komen nadat ik de stekkers los heb gehad
Lees je mee Robin? (Nijntje) hahaUppcross schreef:Toen ik vanochtend me up starte en
Resetten bij de dealer of zelf via een kabel met laptop met VCDS (mocht je die hebben)
Ik heb hem inderdaad laten resetten toen was het opgelost.
Is het misschien handig om vooraf de accu kabel los te doen of krijg je dan het zelfde probleem weer als je na het klussen aan je uppie de accu kabel er weer op zet een storing te zien ?
Is het misschien handig om vooraf de accu kabel los te doen of krijg je dan het zelfde probleem weer als je na het klussen aan je uppie de accu kabel er weer op zet een storing te zien ?
Volgens mij moet je die airbag knop gewoon niet loskoppelen, accu loskoppelen brengt soms ook wel lampjes met zich mee op je dashboardUppcross schreef:Ik heb hem inderdaad laten resetten toen was het opgelost.