De tekst 'BLACK' hoe verwijderen?

Bespreek hier alles omtrent het onderhoud en de buitenkant van je VW up!
Caliskan55
Forum newbie
Berichten: 6
Lid geworden op: zo 10 nov 2019, 06:38

De tekst 'BLACK' hoe verwijderen?

Bericht door Caliskan55 » di 14 apr 2020, 08:00

Beste leden,

Ben sinds 6 maanden een trotse eigenaar van een Vw Up Black edition, maar vroeg mij af hoe ik het beste de tekst 'Black' aan de zijkanten kan verwijderen..

Is dat mogelijk zonder de lak te beschadigingen? Wil het zo voorzichtig mogelijk doen. Misschien heeft iemand het al eerder gedaan en kan mij tips geven of uitleggen hoe het moet?

Alvast bedankt en ik hoor het graag,


Groet,

Caliskan

Gebruikersavatar
Berrie de jongh
Forum newbie
Berichten: 56
Lid geworden op: zo 12 aug 2018, 19:49
Locatie: kerk avezaath
Contacteer:

Re: De tekst 'BLACK' hoe verwijderen?

Bericht door Berrie de jongh » di 14 apr 2020, 16:42

het is toch een sticker ? dit kan je doen met een föhn (verfbrander) ff warm maken alleen niet te dicht er op dan haal je de stickers er zo af !
VW UP GTI

gti drivers do it faster

Caddykaatje
Vagling liefhebber
Berichten: 622
Lid geworden op: wo 27 apr 2016, 20:41

Re: De tekst 'BLACK' hoe verwijderen?

Bericht door Caddykaatje » di 14 apr 2020, 18:57

Berrie de jongh schreef:
di 14 apr 2020, 16:42
het is toch een sticker ? dit kan je doen met een föhn (verfbrander) ff warm maken alleen niet te dicht er op dan haal je de stickers er zo af !
Pas op met een verfbrander bij verkeerd gebruik kost het je lak.
Volkswagen UP GTI

Gebruikersavatar
NidayFright
Donateur member
Berichten: 568
Lid geworden op: vr 07 dec 2018, 16:44

Re: De tekst 'BLACK' hoe verwijderen?

Bericht door NidayFright » zo 19 apr 2020, 01:22

Vooral de föhn niet te lang op 1 plek richten, een paar tellen is voldoende en dan geleidelijk aan zo de gehele sticker goed warm maken. Dan trek je de sticker er zo af. Komt het niet in zijn geheel los, dan nogmaals verwarmen en vooral niet gaan pulken aan de sticker. Zo voorkom je krasjes in de lak. Vuil en resten ontdoen en eventueel polijsten mochten er toch wat krasjes zichtbaar zijn en/of de stickerafdruk nog heel lichtjes zichtbaar is:)
GTI DARK SILVER

Blackciti
Vagling liefhebber
Berichten: 216
Lid geworden op: di 24 okt 2017, 13:33

Re: De tekst 'BLACK' hoe verwijderen?

Bericht door Blackciti » za 25 apr 2020, 13:25

Caliskan55 schreef:
di 14 apr 2020, 08:00
Beste leden,

Ben sinds 6 maanden een trotse eigenaar van een Vw Up Black edition, maar vroeg mij af hoe ik het beste de tekst 'Black' aan de zijkanten kan verwijderen..

Is dat mogelijk zonder de lak te beschadigingen? Wil het zo voorzichtig mogelijk doen. Misschien heeft iemand het al eerder gedaan en kan mij tips geven of uitleggen hoe het moet?

Alvast bedankt en ik hoor het graag,


Groet,

Caliskan
Kan met de beste wil van de wereld niet begrijpen waarom die tekst verwijdert moet worden. :shock:

Plaats reactie