Voor bescherming van de achterbumper bij de kofferruimte kan er een foliebeschermlaag worden aangebracht of een aluminium bumperlijst worden opgeplakt.
Zijn er mensen met ervaringen met de aluminiumlijst? Ik kan me voorstellen dat die beter voldoet dat een folie, maar ben benieuwd of die mooi en goed blijft zitten.
Ervaring met bumperbescherming kofferruimte?
- Autheo
- Donateur member
Ervaring met bumperbescherming kofferruimte?
Mii Sport Connect Ecomotive | 60 pk | 5d | candy white | (zie review)
<> Link:
Hiervoor:Mii Style Ecomotive (zie review)
4,7 l/100km = 21,1 km/l
<> Link:
Hiervoor:Mii Style Ecomotive (zie review)
4,7 l/100km = 21,1 km/l
Re: Ervaring met bumperbescherming kofferruimte?
Ik vind hem er bij mij heel mooi opzitten
- Bijlagen
-
- 625641_10152627872125058_1847206860_n.jpg (65.92 KiB) 2498 keer bekeken
Move Up, Light Silver 4-deurs
Op een zilveren up perfect... Maar op een zwarte... Nee dankje
Verstuurd van mijn ST26i met Tapatalk
Move UP! Bluemotion 60PK >> 75pk upgrade......Executive pakket......Getinte Ramen......17'' Brock Velgen Zwart...... Cree LED Bi led Dimlicht 5700k.....Schroefset
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
GuidoUp schreef:Op een zilveren up perfect... Maar op een zwarte... Nee dankje
Mee eens, sterk afhankelijk van de kleur van je auto. Rood staat ook mooi. Maar bij de andere kleuren denk ik minder/niet. Dan is folie een optie.
Move Up, Light Silver 4-deurs
Ik heb op mijn Spring Green nu folie zitten - en die zit er goed strak op. Besteld via Ebay bij Lackschutz.de. Echter ik vermoed dat ik tzt nog wel voor de bumperlijst wil gaan - weet alleen niet of de up variant ook op de Go past. Bij Skoda staan ze nog niet in de accessoires lijst - althans ik heb ze er nog niet gezien.
En trouwens ook op zwart zou ik dit een mooi contrasterende kleur vinden - zo zie je maar weer smaken verschillen.
En trouwens ook op zwart zou ik dit een mooi contrasterende kleur vinden - zo zie je maar weer smaken verschillen.
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC
Dat vind ik ook en ik overweg dan ook zo'n aluminium bumperbescherming. Maar ik zit ook te denken aan een chromen sierlijst onder aan de achterklep. En chroom en aluminium naast elkaar vind ik dan weer niet zo mooi.Inge schreef:[...]
Get up! Stand up! Don't give up ...
Volkswagen High-Up! - BMT 75pk - Deep Black Pearl - Executive Pakket - Drive Pakket - Maps & More - 220v omvormer - middenarmsteun
Volkswagen Golf Variant
Volkswagen High-Up! - BMT 75pk - Deep Black Pearl - Executive Pakket - Drive Pakket - Maps & More - 220v omvormer - middenarmsteun
Volkswagen Golf Variant
Dan hebben we dezelfde gedachte - mits de up chromen lijst past op de achterklep.
Of het bij elkaar past zal afhangen van de glans van de beschermlijst. En anders blijft het bij mij vermoedelijk folie met ene chromen strip (mits het past, natuurlijk)
Of het bij elkaar past zal afhangen van de glans van de beschermlijst. En anders blijft het bij mij vermoedelijk folie met ene chromen strip (mits het past, natuurlijk)
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC