Derde remlicht

Bespreek hier alles omtrent het onderhoud en de buitenkant van je VW up!
Gebruikersavatar
Tim
Forum newbie
Berichten: 69
Lid geworden op: wo 31 okt 2012, 16:17

Derde remlicht

Bericht door Tim » za 09 feb 2013, 20:27

Iemand een plaatje vd bevestiging van het derde remlicht? ivm een spoiler/dak wrap

Tim
Seat Mii Style Chiq

Gebruikersavatar
Antera
Vagling liefhebber
Berichten: 210
Lid geworden op: vr 16 nov 2012, 21:14
Locatie: Breda
Contacteer:

Re: Derde remlicht

Bericht door Antera » za 09 feb 2013, 23:06

Hooggeplaatst remlicht: uit- en inbouwen
AanwijzingBij het uit- en inbouwen van onderdelen die zichtbaar zijn (schakelaars, afdekkingen, bekledingen enz.), de plaatsen waar een hefboomgereedschap (kunststof keg -T10039/1-, schroevendraaier) moet worden geplaatst met universele tape afplakken.
Benodigde speciale gereedschappen, apparaten en hulpmiddelen

t Montagewig -T10039/1-
Afbeelding

Uitbouwen:
– Contact en alle elektrische verbruikers uitschakelen en de sleutel uit het contact trekken.

– Gedeelte van de achterklep boven het derde remlicht met een strook normaal plakband -1- afplakken.
Afbeelding


– Kunststof wig -T10039/1--1- bovenaan tussen lampje voor derde remlicht -M25--2- en de achterklep steken.
Afbeelding


– Vergrendeling van derde remlicht -M25- ontgrendelen door de kunststof wig in rijrichting te drukken.

Afbeelding


– Derde remlicht -M25-, rekening houdend met de lengte van de aangesloten kabels, uit de achterklep verwijderen.
Afbeelding



– Slangklem -pijl- verwijderen en slang -1- van sproeier -M25- van derde remlicht lostrekken.
– Steker -2- ontgrendelen en lostrekken en lampje voor derde remlicht -M25- verwijderen.
Inbouwen:

Het inbouwen gebeurt in omgekeerde volgorde. Let daarbij op het volgende:
AanwijzingBij het inbouwen van lderde remlicht -M25- controleren of de afdichting goed is aangebracht. De afdichting mag niet loshangen en mag niet beschadigd zijn.
– Steker aansluiten en vergrendelen.
– Derde remlicht, onderaan beginnend, in de achterklep steken en goed vastklikken.
– Werking van derde remlicht -M25- controleren.


Succes
In het bezit van VCDS/VCP voor afspraak APP of Bel +31 6 15 22 87 09

Voor alle verlagingen ben je welkom al dan niet met montage

Gebruikersavatar
Tim
Forum newbie
Berichten: 69
Lid geworden op: wo 31 okt 2012, 16:17

Re: Derde remlicht

Bericht door Tim » ma 11 feb 2013, 19:36

Perfect ! Ik zal zeker nog een beroep op je doen!
Seat Mii Style Chiq

Gebruikersavatar
GuidoUp
Forum eindbaas
Berichten: 1654
Lid geworden op: ma 03 sep 2012, 15:18

Re: Derde remlicht

Bericht door GuidoUp » ma 11 feb 2013, 21:24

even een vraag... WAAROM
Move UP! Bluemotion 60PK >> 75pk upgrade......Executive pakket......Getinte Ramen......17'' Brock Velgen Zwart...... Cree LED Bi led Dimlicht 5700k.....Schroefset

2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels

Gebruikersavatar
Tim
Forum newbie
Berichten: 69
Lid geworden op: wo 31 okt 2012, 16:17

Re: Derde remlicht

Bericht door Tim » ma 11 feb 2013, 22:12

Beplakken van het dak/spoiler
Seat Mii Style Chiq

Gebruikersavatar
Antera
Vagling liefhebber
Berichten: 210
Lid geworden op: vr 16 nov 2012, 21:14
Locatie: Breda
Contacteer:

Re: Derde remlicht

Bericht door Antera » di 12 feb 2013, 16:41

Tim schreef:Beplakken van het dak/spoiler

Stond ook in de OP :mrgreen:
In het bezit van VCDS/VCP voor afspraak APP of Bel +31 6 15 22 87 09

Voor alle verlagingen ben je welkom al dan niet met montage

oudwater75
Forum newbie
Berichten: 4
Lid geworden op: zo 06 jan 2019, 17:40

Re: Derde remlicht

Bericht door oudwater75 » wo 20 mar 2019, 08:55

goedemorgen,

vorig jaar een vw up gekocht ( Volkswagen Up! 1.0 move up! BlueM uit 2012 ). ik moet zeggen dat ik er erg blij mee ben. zelfs voor mijn lengte ( 2.03 m ) kan ik in deze kleine auto bijzonder goed zitten.

helaas kwam ik erachter van de week na de hoeveelheid regen die er was gevallen dat ik problemen heb met water in de achterklep. nu las ik al in een ander topic dat dat komt vanwege een probleem met het 3e remlicht.

@antera
ik zag je uitleg over het verwijderen van het remlicht. stonden er ook daadwerkelijk foto's bij?
ik krijg de afbeeldingen namelijk als vraagtekens te zien.


en ik heb nog 1 andere algemene vraag,
het viel mij van de week voor het eerst op dat ik geen verlichting heb mijn mijn raambediening/deurvergrendeling/hoogteregeling koplampen ( eigenlijk nooit echt op gelet ). ik dacht in eerste instantie dat er een zekering kapot zou zijn. ik heb ze allemaal gecheckt maar die zijn nog goed.
iemand enig idee?
kan het zo zijn dat er geen verlichting achter zit? ik heb helaas alleen enkele raambediening e.d.

alvast bedankt voor jullie input
Bijlagen
Schermafbeelding 2019-03-20 om 08.43.02.png

Brojer82
Forum newbie
Berichten: 4
Lid geworden op: ma 17 aug 2020, 19:21

Re: Derde remlicht

Bericht door Brojer82 » wo 14 okt 2020, 12:15

Hoi Leden

Kan iemand de foto’s opnieuw neerzetten. Deze kan ik niet meer openen

Alvast bedankt

Caddykaatje
Vagling liefhebber
Berichten: 622
Lid geworden op: wo 27 apr 2016, 20:41

Re: Derde remlicht

Bericht door Caddykaatje » wo 14 okt 2020, 15:59

oudwater75 schreef:
wo 20 mar 2019, 08:55
goedemorgen,

vorig jaar een vw up gekocht ( Volkswagen Up! 1.0 move up! BlueM uit 2012 ). ik moet zeggen dat ik er erg blij mee ben. zelfs voor mijn lengte ( 2.03 m ) kan ik in deze kleine auto bijzonder goed zitten.

helaas kwam ik erachter van de week na de hoeveelheid regen die er was gevallen dat ik problemen heb met water in de achterklep. nu las ik al in een ander topic dat dat komt vanwege een probleem met het 3e remlicht.

@antera
ik zag je uitleg over het verwijderen van het remlicht. stonden er ook daadwerkelijk foto's bij?
ik krijg de afbeeldingen namelijk als vraagtekens te zien.


en ik heb nog 1 andere algemene vraag,
het viel mij van de week voor het eerst op dat ik geen verlichting heb mijn mijn raambediening/deurvergrendeling/hoogteregeling koplampen ( eigenlijk nooit echt op gelet ). ik dacht in eerste instantie dat er een zekering kapot zou zijn. ik heb ze allemaal gecheckt maar die zijn nog goed.
iemand enig idee?
kan het zo zijn dat er geen verlichting achter zit? ik heb helaas alleen enkele raambediening e.d.

alvast bedankt voor jullie input
Zit geen verlichting achter.
Volkswagen UP GTI

Plaats reactie