ruitensproeier
- dubbel-UP!
- Vagling liefhebber
ruitensproeier
Hoe weet je hoeveel ruitensproeiervloeistof er nog in het reservoir zit?
Ik heb het reservoir bewust nog nooit bijgevuld, maar na 2 maanden de UP! gebruikt te hebben en ook de sproeier regelmatig verwacht ik dat die wel bijna leeg zal zijn.
Echter tot op heden geen electronisch signaal gehad.
Het reservoir zit ergens onderin, achter de voorbumper gemonteerd. Je kunt dus niet visueel bepalen hoe ver het tankje vol/leeg is.
Heeft de UP! een electronische melding als het reservoir bijna leeg is?
Wie weet dit, of wie heeft het reservoir al leeg gehad?
Ik heb het reservoir bewust nog nooit bijgevuld, maar na 2 maanden de UP! gebruikt te hebben en ook de sproeier regelmatig verwacht ik dat die wel bijna leeg zal zijn.
Echter tot op heden geen electronisch signaal gehad.
Het reservoir zit ergens onderin, achter de voorbumper gemonteerd. Je kunt dus niet visueel bepalen hoe ver het tankje vol/leeg is.
Heeft de UP! een electronische melding als het reservoir bijna leeg is?
Wie weet dit, of wie heeft het reservoir al leeg gehad?
Dubbel-UP! = black-UP! + high UP!
- Up-Jury
- Donateur member
Re: ruitensproeier
ik ken geen auto die aangeeft dat je ruiten vloeistof bijna op is. Gewoon een kwestie van reserve/ nieuwe vloeistof in je auto leggen of nieuwe halen bij een benzine pomp als er niets meer uit komt. Wel is het oppassen dat je het goede reservoir bijvult met het juiste vloeistof. Meestal heeft het ruitensproei vloeistof reservoir een blauwe dop. Menig mens vult zijn koelvloeistof wel eens bij met ruitenvloeistof dus ff opletten.
- High-up!
- Vagling liefhebber
BMW iig en de VW Touareg ook...Up-Jury schreef:ik ken geen auto die aangeeft dat je ruiten vloeistof bijna op is.
||High-up! | Candy White | Executive Pakket | Drive Pakket | Maps & More | 75PK ||
- Up-Jury
- Donateur member
Ok bedankt ik had er nog niet van gehoord dat het bestaatHigh-up! schreef:BMW iig en de VW Touareg ook...Up-Jury schreef:ik ken geen auto die aangeeft dat je ruiten vloeistof bijna op is.
- Psycho_Mantis
- Vagling liefhebber
- dubbel-UP!
- Vagling liefhebber
meerdere VW modellen hebben het wel, dus vandaar de vraag!
Weet niet of de UP! het dus heeft, maar als die het niet heeft vind ik het wel vreemd en jammer dat je het niveau niet kan zien.
Weet niet of de UP! het dus heeft, maar als die het niet heeft vind ik het wel vreemd en jammer dat je het niveau niet kan zien.
volvo's geven het ook aan..High-up! schreef:BMW iig en de VW Touareg ook...Up-Jury schreef:ik ken geen auto die aangeeft dat je ruiten vloeistof bijna op is.
Maar daar zal vast wel een makkelijke oplossing voor zijn in de up
Move Up! 60PK Tornado Red Executive Pakket '15 Waffles
Volvo's hadden dit al in de (eind) jaren 70. Maar ja die hebben dan ook een veiligheids fettish.
Het verbaasd mij dat andere merken dit kennelijk nog steeds niet standaard hebben...
Het verbaasd mij dat andere merken dit kennelijk nog steeds niet standaard hebben...
VW Up! | 60PK BMT | High Up! | Deep black pearl | Executive | Drive | Dynamic | Leder | Panoramadak | Aparte set winterbanden
UP heeft het ook als je dan aan de hendel trek hoor je een geluid HuuuuuHHHHHHHHHHHHH en komt er niks uit dan moet je hem bijvullen
Mensen het is hoe mooi ook een Budget auto kom op dan had je voor een volle Golf moeten gaan vind dit echt (mijn mening) beetje mierenneuken je weet dat ej een VOLKSwagen koopt zoals de kever wees blij dat je een ruitesproeier heb :D:D
Mensen het is hoe mooi ook een Budget auto kom op dan had je voor een volle Golf moeten gaan vind dit echt (mijn mening) beetje mierenneuken je weet dat ej een VOLKSwagen koopt zoals de kever wees blij dat je een ruitesproeier heb :D:D
The Only Way is UP!
Cynische mensen zijn soms best grappigRonaldNL schreef:UP heeft het ook als je dan aan de hendel trek hoor je een geluid HuuuuuHHHHHHHHHHHHH en komt er niks uit dan moet je hem bijvullen
Chronisch cynisch... No offense, Ronald!
VW Up! | 60PK BMT | High Up! | Deep black pearl | Executive | Drive | Dynamic | Leder | Panoramadak | Aparte set winterbanden
- dubbel-UP!
- Vagling liefhebber
helaas weet blijkbaar niemand (met een onderbouwing) zeker of die een niveausensor heeft?
Wellicht een vraag die door een VAG employee beantwoord kan worden mbv technische documentatie
Wellicht een vraag die door een VAG employee beantwoord kan worden mbv technische documentatie
Als mensen nu eens hun handleiding lezen daar zie je alle symbolen in staan die je dashboard heeft en kan weergeven GEEN sensorsignaal voor een sproeiert doe je dr een pijlstok in
The Only Way is UP!
- dubbel-UP!
- Vagling liefhebber
oke,oke Ronald. Dat is zeker duidelijk
de handleiding ........ tja, kijk ik alleen maar in als er problemen zijn.........
Maar zonder aan jouw te twijfelen, er zijn genoeg dingen die (ergens) door VW beschreven staan die niet kloppen, maar ook dingen die niet beschreven staan..........
Ik wacht wel op het Huujj Huuujj geluidje
de handleiding ........ tja, kijk ik alleen maar in als er problemen zijn.........
Maar zonder aan jouw te twijfelen, er zijn genoeg dingen die (ergens) door VW beschreven staan die niet kloppen, maar ook dingen die niet beschreven staan..........
Ik wacht wel op het Huujj Huuujj geluidje
Nou ik lees ook pas als ik iets niet voor elkaar krijg hoor ssstt niet zeggen hoor Maar Huuuhhh huuuhhh werkt altijd hehe gewoon zorgen dat je een flesje bij je heb ofzo als je lange rit heb bv
The Only Way is UP!
De UP heeft been indicatie dat de ruitensproeier tank leeg is
Merk je vanzelf als het te laat is
Merk je vanzelf als het te laat is
move-up dark silver drivers pakket en winter pakket getinte ramen carbon op bumper en spiegels
Misschien heeft de Up net als aantal goedkopere opels een plastic "peilstokdop" op de ruitensproeier bijvulmond. Snapt iemand dit wel, lol?
Er zal toch wel iemand die dop al eens eraf gehaald hebben bedenk ik me net
Er zal toch wel iemand die dop al eens eraf gehaald hebben bedenk ik me net
- Up-Jury
- Donateur member
17 reacties al.....
Ik blijf het opm Huuuuuuuhhhhhhhh Huuuuhhhhh houden
Ik blijf het opm Huuuuuuuhhhhhhhh Huuuuhhhhh houden
Alle auto's met xenon af-fabriek hebben het standaard op de auto. Nu wachten op de up-gt met standaard xenonUp-Jury schreef:ik ken geen auto die aangeeft dat je ruiten vloeistof bijna op is.
en de melding op je dash nauurlijk
Highup/executive paket/4-deurs uitvoering/wit/maps en more/ en ik een cube ams 100 voor als de vrouw er in rijdt
Nog te doen: vag-com aanpassingen
Nog te doen: vag-com aanpassingen