Probleem raam
-
- Forum newbie
Probleem raam
Inmiddels 2 x problemen gehad met het linkerraam van mijn mii. Openen gaat goed maar weer dicht lukt dan niet. Zodra ik contact uit en aan zet doet het raam het weer gewoon. Zijn er meer mensen die hetzelfde hebben? Of iemand een tip/idee.
- Antera
- Vagling liefhebber
- Contacteer:
Re: Probleem raam
er zit weinig tot niets in dit systeem ik vermoede slechte schakelaar
In het bezit van VCDS/VCP voor afspraak APP of Bel +31 6 15 22 87 09
Voor alle verlagingen ben je welkom al dan niet met montage
Voor alle verlagingen ben je welkom al dan niet met montage
- aut5MIIsport60
- Vagling liefhebber
Ja, gewoon de schakelaar en is garantie (5 min. werk).
Als ie al uit de garantie was had je het zelf kunnen testen door even de schakelaar met die van het rechterraam te verwisselen.
Ik heb altijd de neiging m'n raampje gelijk op een kier te zetten bij start, vanwege het platte dak druppelt al het regenwater of sneeuwlagen dan bij de eerste de beste bocht of rotonde naar binnen. Precies op die schakelaars raam/spiegels.
Vandaar dat ik Heko raamspoilers erop heb geklikt (2 min. werk) ,E 40,- incl. bezorging. Zie hier: http://www.laudorshop.nl/contents/nl/p1588.html
Staat nog mooi ook icm m'n getinte achterruiten.
groet,
Als ie al uit de garantie was had je het zelf kunnen testen door even de schakelaar met die van het rechterraam te verwisselen.
Ik heb altijd de neiging m'n raampje gelijk op een kier te zetten bij start, vanwege het platte dak druppelt al het regenwater of sneeuwlagen dan bij de eerste de beste bocht of rotonde naar binnen. Precies op die schakelaars raam/spiegels.
Vandaar dat ik Heko raamspoilers erop heb geklikt (2 min. werk) ,E 40,- incl. bezorging. Zie hier: http://www.laudorshop.nl/contents/nl/p1588.html
Staat nog mooi ook icm m'n getinte achterruiten.
groet,
MII style Sport 60pk semi-aut5
ik heb dit probleem ook gehad mijn bedrading van me schakelaars zaten half los tot los. het kan komen door de trilling van de boxen of vanaf de fabriek er niet goed ingezet.