Muziek hapert tijdens bluetooth verbinding

Bespreek hier alle algemene zaken omtrent de Volkswagen up!
Muppie2014
Forum newbie
Berichten: 2
Lid geworden op: za 20 feb 2021, 13:29

Muziek hapert tijdens bluetooth verbinding

Bericht door Muppie2014 » ma 01 mar 2021, 19:32

Heey iedereen, ik heb een vraagje.

Sinds een paar weken doet mijn navigatie (Garmin) raar. Als ik mijn iphone 11 via bluetooth verbindt met de Garmin dan hapert de muziek en soms verbind hij helemaal niet met de navigatie.
Ik heb al een paar tips van het forum geprobeerd maar tot nu toe heeft het weinig geholpen.

Iemand nog tips???

Caddykaatje
Vagling liefhebber
Berichten: 622
Lid geworden op: wo 27 apr 2016, 20:41

Re: Muziek hapert tijdens bluetooth verbinding

Bericht door Caddykaatje » ma 01 mar 2021, 19:40

Ik weet wel dat vanaf de iPhone 8 daar problemen mee zijn. De iPhone 7 heeft Bluetooth versie 4.2 en vanaf de iPhone 8 is het versie 5.0 geworden. Aangezien Garmin niets meer update verwacht ik dat daar het probleem zit.
Volkswagen UP GTI

Gebruikersavatar
W0uter
Forum newbie
Berichten: 69
Lid geworden op: ma 07 aug 2017, 22:45
Locatie: Enschede

Re: Muziek hapert tijdens bluetooth verbinding

Bericht door W0uter » do 04 mar 2021, 11:28

Heb ik ook eens gehad, ligt misschien niet aan je telefoon maar aan de connectorpins van het Garmin-apparaat en de connectorpins van de houder waar je 'm op klikt.
Waarschijnlijk zit er stof tussen, probeer de stof eens weg te blazen en het oppervlak eens schoon te maken.

Ben benieuwd of dit je heeft geholpen, laat het maar weten. :)

Idadeboer
Forum newbie
Berichten: 13
Lid geworden op: di 09 mar 2021, 23:23

Re: Muziek hapert tijdens bluetooth verbinding

Bericht door Idadeboer » di 09 mar 2021, 23:45

Hee allemaal,
Ik heb een vraagje, sinds januari 2021 heb ik een vw up. Ik ben er erg blij mee maar sinds een paar dagen valt steeds mijn Bluetooth verbinding weg als ik spotify of SoundCloud afspeel.
Ik heb geprobeerd om mijn navigon schermpje te updaten via de laptop, maar hij krijgt het schermpje niet gevonden.
Via de handleiding kom ik uit op Garmin fresh, maar de site om deze te downloaden is niet meer beschikbaar.

Heeft iemand hier misschien tips of uitleg voor?

Alvast bedankt!

Plaats reactie