Ode aan de Up

Bespreek hier alle algemene zaken omtrent de Volkswagen up!
Gebruikersavatar
Drup
Forum newbie
Berichten: 77
Lid geworden op: za 23 dec 2017, 14:20
Locatie: Alkmaar

Ode aan de Up

Bericht door Drup » di 05 jan 2021, 20:42

Beste medeUppers,

Na een vakantieloze zomer en een gelockdownde winter bleek deze week het ultieme moment te zijn om eens creatief te gaan stoeien met mooie herinneringen. Nee: ik bedoel dan niet de herinneringen aan de 0 centimeter samenleving, maar aan avonturen beleefd met die bijzondere, lichtvoetige en verrassend veelzijdige auto met dat eigenwijze smoel: Onze Up. Ik dook onder in de familiefilm-archieven van de afgelopen jaren en knipte en plakte mezelf 2021 in.

Dus hier is, gewoon omdat het kan, een ode aan de Up.


Gebruikersavatar
Up!grade TSI
Donateur member
Berichten: 1383
Lid geworden op: di 14 jul 2020, 21:20
Locatie: N-H

Re: Ode aan de Up

Bericht door Up!grade TSI » di 05 jan 2021, 21:09

Geweldig gedaan! Jullie hebben echt veel gezien zeg. Schitterende Up! ook, ik heb een-in de basis- identieke, zag ik het goed dat jullie ook de caramelkleurige bekleding hebben?
Maar heel creatief gedaan, leuk op t eind die drone beelden👍🏻👍🏻
Groet Erik
bekijk hier mijn vorige Up! GTi >>>https://www.vwupforum.nl/viewtopic.php?f=4&t=8147
bekijk hier mijn vorige Up! TSI >>>
https://www.vwupforum.nl/viewtopic.php?f=4&t=7319
Exen (Vag); Mii, Citigo, Up! TSI, Up! GTi] huidig>>>Up! GTi 8-)

Gebruikersavatar
Autheo
Donateur member
Berichten: 2832
Lid geworden op: di 05 mar 2013, 21:30
Locatie: Mii-dden NL (NW Veluwe)

Re: Ode aan de Up

Bericht door Autheo » di 05 jan 2021, 21:34

Een prachtige ode! Heel mooi gemaakt. :clap: Dat zullen aardig wat kilometers zijn geweest in die vijf minuten.

Gebruikersavatar
Drup
Forum newbie
Berichten: 77
Lid geworden op: za 23 dec 2017, 14:20
Locatie: Alkmaar

Re: Ode aan de Up

Bericht door Drup » di 05 jan 2021, 22:25

Up!grade TSI schreef:
di 05 jan 2021, 21:09
Geweldig gedaan! Jullie hebben echt veel gezien zeg.
Dank je wel Erik. We houden van autorijden en ontdekken; dan krijg je dit 8-) . Er zijn zelfs meer landen waar we met deze Up zijn geweest maar die ontbreken in het filmpje: België, Frankrijk, Noorwegen, Estland, Litouwen, Slovenië...
Schitterende Up! ook, ik heb een-in de basis- identieke, zag ik het goed dat jullie ook de caramelkleurige bekleding hebben?
Wat grappig dat je het caramelkleur noemt, ik noem het altijd "terracotta oranje". Een kleurtje om over na te denken in ieder geval. Ik heb even je auto-topic bekeken en ja: we hebben dezelfde bekleding. Nog meer overeenkomsten: Zelfde kleur, Een gechipte TSI en woonachtig in het noorden van Noord-Holland. ;)

Gebruikersavatar
Drup
Forum newbie
Berichten: 77
Lid geworden op: za 23 dec 2017, 14:20
Locatie: Alkmaar

Re: Ode aan de Up

Bericht door Drup » di 05 jan 2021, 22:26

Autheo schreef:
di 05 jan 2021, 21:34
Een prachtige ode! Heel mooi gemaakt. :clap: Dat zullen aardig wat kilometers zijn geweest in die vijf minuten.
Dank je wel. Ik gok zo'n 12000 kilometers.

Gebruikersavatar
Up!grade TSI
Donateur member
Berichten: 1383
Lid geworden op: di 14 jul 2020, 21:20
Locatie: N-H

Re: Ode aan de Up

Bericht door Up!grade TSI » di 05 jan 2021, 22:59

Drup schreef:
di 05 jan 2021, 22:25
Up!grade TSI schreef:
di 05 jan 2021, 21:09
Geweldig gedaan! Jullie hebben echt veel gezien zeg.
Dank je wel Erik. We houden van autorijden en ontdekken; dan krijg je dit 8-) . Er zijn zelfs meer landen waar we met deze Up zijn geweest maar die ontbreken in het filmpje: België, Frankrijk, Noorwegen, Estland, Litouwen, Slovenië...
Schitterende Up! ook, ik heb een-in de basis- identieke, zag ik het goed dat jullie ook de caramelkleurige bekleding hebben?
Wat grappig dat je het caramelkleur noemt, ik noem het altijd "terracotta oranje". Een kleurtje om over na te denken in ieder geval. Ik heb even je auto-topic bekeken en ja: we hebben dezelfde bekleding. Nog meer overeenkomsten: Zelfde kleur, Een gechipte TSI en woonachtig in het noorden van Noord-Holland. ;)
Nou leuk Rienk! Broertjes van elkaar, dat schept een band :lol: Misschien komen we elkaar nog eens tegen, ik woon in Den Helder.
bekijk hier mijn vorige Up! GTi >>>https://www.vwupforum.nl/viewtopic.php?f=4&t=8147
bekijk hier mijn vorige Up! TSI >>>
https://www.vwupforum.nl/viewtopic.php?f=4&t=7319
Exen (Vag); Mii, Citigo, Up! TSI, Up! GTi] huidig>>>Up! GTi 8-)

Plaats reactie