VW UP kopen, aantal vragen

Bespreek hier alle algemene zaken omtrent de Volkswagen up!
DB-123
Forum newbie
Berichten: 2
Lid geworden op: di 08 dec 2020, 15:31

VW UP kopen, aantal vragen

Bericht door DB-123 » di 08 dec 2020, 15:53

Beste forumleden,

Ik zit al een aantal weken te kijken voor een passende auto die ik deze maand moet gaan aanschaffen ivm werk. Mijn interesses gaan wel naar een Volkswagen UP maar ik heb hier nog wel een vraagje over. Mijn budget is max €5500,- en het liefst eentje met max 150.000 op de teller. Nu lees ik nogal wat over het bekende vochtprobleem in de auto en aangezien de tijd van het jaar, zal ik dit gelijk moeten merken. Is er iemand bekend met welk bouwjaar ik deze vochtproblemen ga krijgen of is dit ook nog onzeker? Ben blij als iemand hier antwoord op kan geven :)

Groetjes

Gebruikersavatar
Gert
Vagling liefhebber
Berichten: 804
Lid geworden op: di 09 sep 2014, 21:07

Re: VW UP kopen, aantal vragen

Bericht door Gert » za 19 dec 2020, 18:49

Wat vreemd dat nog niemand heeft gereageerd! Ik zou zeggen:
a) Wat betreft een wagen die aan je eisen voldoet kijk naar het tweedehands aanbod van VW dealer/websites. Dat geeft je een indruk van de vraagprijzen en dan kun je altijd nog verder zien hoe of waar je de up koopt, bvb op/via marktplaat.
b) Wat het vochtprobleem betreft: ik heb de indruk dat dat iets is van voor 2014 want toen kocht ik mijn benzine up en die had er geen last van.
Verder zoeken op dit forum op dit thema kan ook helpen.

Overigens geloof ik dat ups van 2014 met jou km eis wel net ongeveer te krijgen zijn voor dat geld. Maar daar kom je verder vanzelf achter.
e-up style (2020) dark silver met winter pakket + armsteun, daarvoor high-up (2014)

Plaats reactie