Afstandsbediening centrale deurvergrendeling werkt niet

Bespreek hier alle algemene zaken omtrent de Volkswagen up!
tjep's mii
Forum newbie
Berichten: 1
Lid geworden op: za 06 jun 2020, 11:10

Afstandsbediening centrale deurvergrendeling werkt niet

Bericht door tjep's mii » za 06 jun 2020, 11:21

Hey beste forumleden,

Sinds vandaag ben ik lid van het forum, super fijn dat er zo veel mensen informatie over deze leuke auto's met elkaar delen. :)
Eind deze maand vertrek ik met mijn 2e hands Seat mii uit 2012 naar Zuid Frankrijk om daar te werken.
Echter werkt de centrale deurvergrendeling niet. Als ik de deuren vergrendel met de sleutel in de deur, dan knipperen de alarmlichten en sluiten alle deuren. (dat werkt dus goed)
Zodra ik de afstandsbediening gebruik gebeurt er helemaal niets, ik heb het batterijtje al vervangen en ik heb geprobeerd om hem opnieuw te koppelen, maar helaas zonder resultaat. (het lampje op de afstandsbediening knippert wel)
Heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen?

Groetjes Tjepp!

Gebruikersavatar
Autheo
Donateur member
Berichten: 2832
Lid geworden op: di 05 mar 2013, 21:30
Locatie: Mii-dden NL (NW Veluwe)

Re: Afstandsbediening centrale deurvergrendeling werkt niet

Bericht door Autheo » za 06 jun 2020, 15:51

Welkom op het forum Tjepp,

Als het niet aan het batterijtje ligt, zou ik je adviseren toch even hier langs een dealer te gaan voordat je in Frankrijk bent.

Blackciti
Vagling liefhebber
Berichten: 216
Lid geworden op: di 24 okt 2017, 13:33

Re: Afstandsbediening centrale deurvergrendeling werkt niet

Bericht door Blackciti » do 02 jul 2020, 16:28

Weigert de sleutel op iedere plaats waar je staat? Het komt regelmatig voor dat een auto ergens staat, waar straling of iets dergelijks van dien aard is, waardoor de afstandsbediening gewoonweg niet werkt. Het klinkt vreemd, maar is het niet.

Plaats reactie