Poll: Welke uitvoering Mii?

Bespreek hier alle algemene zaken omtrent de Volkswagen up!

Welke uitvoering Mii ?

Je mag 1 optie selecteren

 
 
Bekijk resultaten

Mii-angela
Forum newbie
Berichten: 62
Lid geworden op: ma 11 jun 2012, 16:25
Locatie: Noord-Brabant

Poll: Welke uitvoering Mii?

Bericht door Mii-angela » ma 18 jun 2012, 15:33

Op aanvulling van de poll voor de up! Hierbij voor de mii- rijders ook een poll!
Wachtend op mijn Miitje ...

Gebruikersavatar
Martin33
Vagling liefhebber
Berichten: 388
Lid geworden op: do 24 mei 2012, 17:26

Re: Poll: Welke uitvoering Mii?

Bericht door Martin33 » ma 18 jun 2012, 17:38

je staat met stip op de Style op nummer 1 ;-)
high up! white 75pk bm. Acc: 4 drn, panoramadak, armsteun, drive pkkt, pltsbesprnd resrvwiel en lederen interieur.
Extra's: Led kofferbak verlichting 12V, dagrijverlichting 4250K, Xtreme dimlicht 4000K, Xtreme mistlampen 4000K 27 juli afgeleverd

Mii-angela
Forum newbie
Berichten: 62
Lid geworden op: ma 11 jun 2012, 16:25
Locatie: Noord-Brabant

Re: Poll: Welke uitvoering Mii?

Bericht door Mii-angela » ma 18 jun 2012, 18:28

Haha ja nog wel ja.. Hopen op meer reacties van mii rijders ;)
Wachtend op mijn Miitje ...

Gebruikersavatar
Martin33
Vagling liefhebber
Berichten: 388
Lid geworden op: do 24 mei 2012, 17:26

Re: Poll: Welke uitvoering Mii?

Bericht door Martin33 » ma 18 jun 2012, 19:19

Mii-angela schreef:Haha ja nog wel ja.. Hopen op meer reacties van mii rijders ;)
haha ik ben vreemde eend in de bijt 8-)
high up! white 75pk bm. Acc: 4 drn, panoramadak, armsteun, drive pkkt, pltsbesprnd resrvwiel en lederen interieur.
Extra's: Led kofferbak verlichting 12V, dagrijverlichting 4250K, Xtreme dimlicht 4000K, Xtreme mistlampen 4000K 27 juli afgeleverd

Gebruikersavatar
šváb
Vagling liefhebber
Berichten: 227
Lid geworden op: ma 16 apr 2012, 21:37

Re: Poll: Welke uitvoering Mii?

Bericht door šváb » ma 18 jun 2012, 19:58

Krijgen we straks ook subfora? Of vinden we de Up/Citigo/Mii te veel aan elkaar verwant?
VW Up! | 60PK BMT | High Up! | Deep black pearl | Executive | Drive | Dynamic | Leder | Panoramadak | Aparte set winterbanden

Afbeelding

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Poll: Welke uitvoering Mii?

Bericht door Tom Westendorp » ma 18 jun 2012, 20:07

Een wildgroei aan subfora zorgt voor een onoverzichtelijke boel. Technisch zijn ze identiek dus lijkt het me niet nodig.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

jouwnaam
Forum newbie
Berichten: 37
Lid geworden op: zo 24 jun 2012, 15:52

Re: Poll: Welke uitvoering Mii?

Bericht door jouwnaam » di 26 jun 2012, 12:55

Gekozen voor de Style Sport. Mocht uit 2 op voorraad zijnde auto's kiezen. Een witte Style Chic en zwarte Style Sport. Beide met de nodige opties. De laatste was voor ons de beste combinatie, dus deze gekozen.
Seat Mii Style Sport 60 pk, diepzwart, bijna alle opties :-)

Gebruikersavatar
henri
Forum eindbaas
Berichten: 1092
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 19:33
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Poll: Welke uitvoering Mii?

Bericht door henri » di 26 jun 2012, 21:43

Wel grappig om te zien dat hier, net als bij de Up, de meest complete uitvoering het meest gekozen wordt.

Mii-Jordy
Forum newbie
Berichten: 53
Lid geworden op: vr 29 jun 2012, 19:26
Locatie: Flevoland

Re: Poll: Welke uitvoering Mii?

Bericht door Mii-Jordy » za 30 jun 2012, 20:11

Er kiezen beduidend meer mensen voor de Style Sport dan de Style Chic, Why is that?
Seat Mii | 60PK | Style Chic | Candy White/Blue | Drive

stefan
Forum newbie
Berichten: 31
Lid geworden op: ma 25 jun 2012, 13:58

Re: Poll: Welke uitvoering Mii?

Bericht door stefan » za 30 jun 2012, 21:01

Het is natuurlijk een persoonlijke keuze maar ik vind het interieur van de Style chic een stuk mooier dan dat van de Style Sport. Vooral wanneer de auto zelf ook wit is. Het interieur komt dan mooi overeen met de kleur van de auto en de blootliggende panelen van de deuren aan de binnenkant.

Het enige stomme bij Seat is dat niet alle opties beschikbaar zijn voor alle uitvoeringen. In eerste instantie wilde ik de Style Chic bestellen met de velgen van de Style sport omdat ik die velgen een stuk mooier vond. Echter bleek dit dus niet mogelijk te zijn. Wil je de 15 inch velgen dan wordt je verplicht om te kiezen voor of de Style sport of voor de Style. Uiteindelijk heb ik gekozen voor de Style chic met daarbij de 16 inch zwarte velgen uit de accessoire brochure maar hier betaal je dan toch weer mooi een paar honderd euro meer voor.

Mii-Jordy
Forum newbie
Berichten: 53
Lid geworden op: vr 29 jun 2012, 19:26
Locatie: Flevoland

Re: Poll: Welke uitvoering Mii?

Bericht door Mii-Jordy » za 30 jun 2012, 21:20

@stefan: Ik ben het geheel met je eens. Ach 14" of 15" vanaf de dealer had niet mijn prio. Meer gekeken naar het interieur en het verschil in de prijs met de opties die ik erop wilde hebben.
Seat Mii | 60PK | Style Chic | Candy White/Blue | Drive

Gebruikersavatar
Toine
Vagling liefhebber
Berichten: 391
Lid geworden op: ma 02 jul 2012, 09:00

Re: Poll: Welke uitvoering Mii?

Bericht door Toine » di 10 jul 2012, 00:05

Mii-Jordy schreef:Er kiezen beduidend meer mensen voor de Style Sport dan de Style Chic, Why is that?
ziet er beter uit!!!! de sport, ik kan het weten.... :mrgreen:
Seat Mii Style Sport 75 PK Candywit, Airco, Seat Sound System 2 + SPS, Drive Pakket

Mii-Jordy
Forum newbie
Berichten: 53
Lid geworden op: vr 29 jun 2012, 19:26
Locatie: Flevoland

Re: Poll: Welke uitvoering Mii?

Bericht door Mii-Jordy » do 12 jul 2012, 12:50

Toine schreef:
Mii-Jordy schreef:Er kiezen beduidend meer mensen voor de Style Sport dan de Style Chic, Why is that?
ziet er beter uit!!!! de sport, ik kan het weten.... :mrgreen:
Veilige kleurkeuze bedoel je zeker? Vind het sportinterieur vrij saai ogen. :!:
Seat Mii | 60PK | Style Chic | Candy White/Blue | Drive

Gebruikersavatar
Toine
Vagling liefhebber
Berichten: 391
Lid geworden op: ma 02 jul 2012, 09:00

Re: Poll: Welke uitvoering Mii?

Bericht door Toine » do 12 jul 2012, 22:03

Ik vind een donker interieur mooier bij een lichte auto en andersom, bij een donkere auto een mooi licht lederen interieur.... :roll:
Seat Mii Style Sport 75 PK Candywit, Airco, Seat Sound System 2 + SPS, Drive Pakket

MiiZwart
Forum newbie
Berichten: 4
Lid geworden op: ma 23 jul 2012, 18:21

Re: Poll: Welke uitvoering Mii?

Bericht door MiiZwart » ma 23 jul 2012, 18:38

stefan schreef:Het is natuurlijk een persoonlijke keuze maar ik vind het interieur van de Style chic een stuk mooier dan dat van de Style Sport. Vooral wanneer de auto zelf ook wit is. Het interieur komt dan mooi overeen met de kleur van de auto en de blootliggende panelen van de deuren aan de binnenkant.

Het enige stomme bij Seat is dat niet alle opties beschikbaar zijn voor alle uitvoeringen. In eerste instantie wilde ik de Style Chic bestellen met de velgen van de Style sport omdat ik die velgen een stuk mooier vond. Echter bleek dit dus niet mogelijk te zijn. Wil je de 15 inch velgen dan wordt je verplicht om te kiezen voor of de Style sport of voor de Style. Uiteindelijk heb ik gekozen voor de Style chic met daarbij de 16 inch zwarte velgen uit de accessoire brochure maar hier betaal je dan toch weer mooi een paar honderd euro meer voor.
Die opties zijn inderdaad vastgesteld, dat is wel minder. Ik ben voor een zwarte mii gegaan in de Style Sport uitvoering. Ook ik wil de zwarte velgen eronder. Ik moet 800 euro ervoor bijbetalen. Echt veel naar mijns inziens. Hoeveel heb jij moeten bijbetalen voor de velgen als ik vragen mag? Ik heb nog de tijd om te onderhandelen.

stefan
Forum newbie
Berichten: 31
Lid geworden op: ma 25 jun 2012, 13:58

Re: Poll: Welke uitvoering Mii?

Bericht door stefan » ma 23 jul 2012, 20:27

Ik heb €400,- teruggekregen voor de 14 inch velgen die normaal onder de style chic liggen. Netto heb ik dus €649,- moeten bijleggen. Je zou er eigenlijk vanuit mogen gaan dat jij voor de 15 inch velgen van de Style sport meer zou terugkrijgen dan ik voor de 14 inch velgen.

MiiZwart
Forum newbie
Berichten: 4
Lid geworden op: ma 23 jul 2012, 18:21

Re: Poll: Welke uitvoering Mii?

Bericht door MiiZwart » ma 23 jul 2012, 21:41

stefan schreef:Ik heb €400,- teruggekregen voor de 14 inch velgen die normaal onder de style chic liggen. Netto heb ik dus €649,- moeten bijleggen. Je zou er eigenlijk vanuit mogen gaan dat jij voor de 15 inch velgen van de Style sport meer zou terugkrijgen dan ik voor de 14 inch velgen.
Zo! Dat is wel een behoorlijk verschil zeg. Ik zag, dat wanneer je de 'Style' uitvoering hebt en de 14 inch (Silva) wilt hebben €395,- betaald en voor de 15 inch (Ania) €575,-. Gezien wat jij er voor hebt terug gekregen is dat zeer netjes van jouw dealer. Mag ik vragen bij welke dealer jij je Mii gekocht hebt? Dan ga ik hem daar wel kopen als mijn dealer geen water bij de wijn doet. Al moet ik naar de andere kant van Nederland.

stefan
Forum newbie
Berichten: 31
Lid geworden op: ma 25 jun 2012, 13:58

Re: Poll: Welke uitvoering Mii?

Bericht door stefan » ma 23 jul 2012, 22:57

Seat Vermeulen in Klundert(Noord Brabant)

MiiZwart
Forum newbie
Berichten: 4
Lid geworden op: ma 23 jul 2012, 18:21

Re: Poll: Welke uitvoering Mii?

Bericht door MiiZwart » za 04 aug 2012, 14:15

Ik kreeg geen reactie van ze in Klundert. Momenteel werk ik op een ander kantoor in voor me werk. Loop ik in me pauze naar buiten en verrek...gewoon vlak naast het kantoor een Seat-dealer!!
Dus meteen binnen gestapt en voelde me erg welkom daar en wisten waarover ze praatten. De inruil van de velgen heb ik gekregen net als jij. Nu koos ik in eerste instantievoor een zwarte Mii met de zwarte 16 inch velgen erbij. Vond het zelf wel erg zwart/zwart. Na tip verkoper nu 16 inch grafiet kleur velgen eronder gedaan. Echt top. Ik denk dat het er heel mooi uit gaat zien!
Bandenmaat was even gissen, maar na overleg voor de 185 gegaan, anders was er kans op aanlopen.

Nu even afwachten exacte datum, zou ongeveer 3 weken duren voordat m'n auto er is. Hou jullie op de hoogte!

Parel1680
Forum newbie
Berichten: 20
Lid geworden op: di 04 dec 2012, 20:35

Re: Poll: Welke uitvoering Mii?

Bericht door Parel1680 » vr 14 dec 2012, 21:31

Ik heb gekozen voor de Style Sport, puur vanwege de opties. De style chic heeft een wit interieur, wat met 2 kleine kinderen niet heel handig is. De sport heeft een donkerder interieur. Daarbij vind ik 15 inch banden mooier dan 14 inch. Heb de originele LM-velgen ingewisseld voor de zwarte Auriga velgen van Skoda. Nog een kleine 3 weken en dan rijd ik blij rond in mijn witte Miiiiii! :D

Plaats reactie