Verbeteringsvoorstellen Up serie 2
-
- Vagling liefhebber
Verbeteringsvoorstellen Up serie 2
Hallo,
Wellicht zal er aan het einde van dit jaar meer duidelijkheid komen over een grote facelift van de Up, MII en Citigo.
Ik heb maar vast een lijst van verbeteringen samengesteld, wellicht dat er iemand van VW meeleest.
Dubbele raambediening bediening (heb ik al af fabriek MJ 2015)
Verlichting raam en andere schakelaars, kofferruimte
Normale achterramen met handbediening
Koord voor hoedenplank
Iets betere geluidsisolatie (schutboord, wielkasten enz)
Iets meer koppel
Betere isolatie transmissiegeluiden
De bedoeling is dat jullie dit lijstje aanvullen zodat we de "perfecte Up, MII en Citigo" samenstellen.
Na de grote facelift kunnen we dan teruglezen welke verbeteringen daadwerkelijk zijn uitgevoerd.
Groet,
Edwin
Wellicht zal er aan het einde van dit jaar meer duidelijkheid komen over een grote facelift van de Up, MII en Citigo.
Ik heb maar vast een lijst van verbeteringen samengesteld, wellicht dat er iemand van VW meeleest.
Dubbele raambediening bediening (heb ik al af fabriek MJ 2015)
Verlichting raam en andere schakelaars, kofferruimte
Normale achterramen met handbediening
Koord voor hoedenplank
Iets betere geluidsisolatie (schutboord, wielkasten enz)
Iets meer koppel
Betere isolatie transmissiegeluiden
De bedoeling is dat jullie dit lijstje aanvullen zodat we de "perfecte Up, MII en Citigo" samenstellen.
Na de grote facelift kunnen we dan teruglezen welke verbeteringen daadwerkelijk zijn uitgevoerd.
Groet,
Edwin
Laatst gewijzigd door edwin blank op wo 13 mei 2015, 05:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Audi A8 D3 en andere auto's
Re: Verbeteringsvoorstellen Up serie 2
Ik denk niet dat ze in Wolfsburg mee lezen
arnout84 schreef:Ik denk niet dat ze in Wolfsburg mee lezen
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
Waarom niet? Omdat ze geen Nederlands kennen? Het zou ze in elk geval sieren.arnout84 schreef:Ik denk niet dat ze in Wolfsburg mee lezen
Wat de geluidsisolatiebetreft zou ik wel graag kunststof wielkappen, zeker bij de achterwielen willen zien en horen. Dat schijnt aardig te helpen en lijkt me niet heel duur.
Verlichting in kofferbak dito. Met een donker handschoenkastje kan ik wel leven.
e-up style (2020) dark silver met winter pakket + armsteun, daarvoor high-up (2014)
Kunststof wielkuipen aan de achterzijde zijn leverbaar, scheelt een boel...Gert schreef:Waarom niet? Omdat ze geen Nederlands kennen? Het zou ze in elk geval sieren.arnout84 schreef:Ik denk niet dat ze in Wolfsburg mee lezen
Wat de geluidsisolatiebetreft zou ik wel graag kunststof wielkappen, zeker bij de achterwielen willen zien en horen. Dat schijnt aardig te helpen en lijkt me niet heel duur.
Verlichting in kofferbak dito. Met een donker handschoenkastje kan ik wel leven.
Omdat ze geen Nederlands kunnen? Nee dat denk ik niet maar meer omdat ze vast wel wat beters te doen hebben.
-
- Vagling liefhebber
Hallo,
Fabrikanten hebben tegenwoordig afdelingen die forums in de gaten houden.
Ik had ooit een garantieprobleem bij mijn Audi TT dat niet werd opgelost door Pon.
Op het Duitse Forum ontstond een discussie waarna ik een mail ontving van Audi dat ik de reparatie op hun kosten
bij iedere dealer kon laten uitvoeren.
Bovendien is het aardig om verbeteringsvoorstellen van gebruikers te lezen, ook zij zijn een soort "testpanel".
Groet,
Edwin
Fabrikanten hebben tegenwoordig afdelingen die forums in de gaten houden.
Ik had ooit een garantieprobleem bij mijn Audi TT dat niet werd opgelost door Pon.
Op het Duitse Forum ontstond een discussie waarna ik een mail ontving van Audi dat ik de reparatie op hun kosten
bij iedere dealer kon laten uitvoeren.
Bovendien is het aardig om verbeteringsvoorstellen van gebruikers te lezen, ook zij zijn een soort "testpanel".
Groet,
Edwin
Een nieuwe snellere motor , deze lijkt me wel wat voor de UP
http://fourtitude.com/news/Audi_News_1/ ... symposium/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://fourtitude.com/news/Audi_News_1/ ... symposium/" onclick="window.open(this.href);return false;
Vw High UP! TSI Bluemotion , Drive pakket , DAB+, 135Pk-230NM Vagtechniek ,18"OZ Ultraleggera,KW schroefset.
Standaard Xenon / LED verlichting
High Up! Tornado Rood 55kW/75pk | Hatchback 2 deurs + Drive pakket + Sound pakket + Midden-armsteun (org) + VAGcom instellingen + Sonax Polymer Netshield Sealant protected
Ik zou al tevreden zijn als het een optie zou zijn. Niet al te duur natuurlijk.cozy59 schreef:Standaard Xenon / LED verlichting
Dat geldt voor meer dingen. Ze zouden naast take, move en hig best nog een versie kunnen introduceren met wat meer extras. Dat kan ook helpen om het betaalbaar en winstgevend te houden.
e-up style (2020) dark silver met winter pakket + armsteun, daarvoor high-up (2014)
Alle (standaard) opties die op een Seat Ibiza FR zitten en dan ook nog een trekhaak die (meer) dan 60 kg kogeldruk kan hebben.
Maar dat zal dan wel veel te duur worden op een High Up!
Maar dat zal dan wel veel te duur worden op een High Up!
High UP! Dark Blue Metalic - Reserve wiel - Polo 6R antenne - Dynamic pakket (Triangle) - Executive pakket
M&M Nav - C C - RVS uitlaatsierstuk - Armsteun - LED Drl - VAG inst.
Seat Ibiza 1.2 Tsi FR Dynamic Emocion Red
Nu Hyundai iX20 Go! Midnight Blue
Over trekhaak gesproken, het is dat de Vagling geen aanhanger van 750 kilo mag trekken anders had ik er zelf ook een denk ik. Ik kan me toch niet aan de indruk onttrekken dat deze wagens meer verkocht zouden worden als een aanhanger van 750 kilo wél mogelijk zou zijn.....
Auto van mijn vriendin: Citigo automaat 2013, diverse Vagcom opties, cruise control, stoelverwarming, airco, getinte ramen achter, 60 naar 75 pk upgrade, LED achteruitrijlampen & hoedenplanktouwtjes.
ha de nieuwe Up!
https://www.youtube.com/watch?v=oA4uwI8Sla0" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.youtube.com/watch?v=oA4uwI8Sla0" onclick="window.open(this.href);return false;
High UP! Dark Blue Metalic - Reserve wiel - Polo 6R antenne - Dynamic pakket (Triangle) - Executive pakket
-
- Vagling liefhebber
Zie je nou wel, VW leest mee in dit geweldige Up forum en heeft alle verbeteringsvoorstellen overgenomen!
Edwin
Edwin
- GunSpeed
- Forum eindbaas
Haha, en meer nogedwin blank schreef:Zie je nou wel, VW leest mee in dit geweldige Up forum en heeft alle verbeteringsvoorstellen overgenomen!
Edwin
up! Black BMT 75pk 3d