VW Street Up!
VW Street Up!
.....maar waarschijnlijk niet voor Nederland.......
Volkswagen heeft een nieuwe, sportief ogende versie van de Up gepresenteerd: de Street Up.
De Street Up moet Volkswagens kleinste telg een extra sportief gevoel geven. Hij krijgt een sportonderstel en staat op 16-inchwielen. Ook zien we racestrepen op de motorkap, de deuren en het dak. Bovendien zijn de mistlampen omlijst met chromen strips. Binnenin komen de gele accenten terug in de vorm van stiksels op de stoelen en versnellingspook.
De Street-uitvoering is voor zowel de drie- als de vijfdeurs beschikbaar en krijgt de standaard motorisering. De Street Up gaat in Duitsland voor 13.575 euro de deur uit, maar volgens de importeur is het 'vrijwel zeker' dat-ie niet naar Nederland komt.
bron; Autoweek.nl
Volkswagen heeft een nieuwe, sportief ogende versie van de Up gepresenteerd: de Street Up.
De Street Up moet Volkswagens kleinste telg een extra sportief gevoel geven. Hij krijgt een sportonderstel en staat op 16-inchwielen. Ook zien we racestrepen op de motorkap, de deuren en het dak. Bovendien zijn de mistlampen omlijst met chromen strips. Binnenin komen de gele accenten terug in de vorm van stiksels op de stoelen en versnellingspook.
De Street-uitvoering is voor zowel de drie- als de vijfdeurs beschikbaar en krijgt de standaard motorisering. De Street Up gaat in Duitsland voor 13.575 euro de deur uit, maar volgens de importeur is het 'vrijwel zeker' dat-ie niet naar Nederland komt.
bron; Autoweek.nl
Volkswagen Polo 6C 1.8 GTI 2015
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !
Re: VW Street Up!
Staat wel mooi die gele accenten in dat zwart. Als ze nou ook met xenon koplampen komen, led strips en wat strakke diffusers. Ik vind em leuk maar niet speciaal...
Skoda Citigo - Tornado red | Retrofit xenon | Monte Carlo grill - splitter - diffuser | Custom emblemen | zwart dak | Spoiler | Helix sub en speakerupgrade |
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Cool!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Je kunt hem gewoon kopen in Duitsland en importeren.
Ze zeiden ook van de citigo sport dat ie niet naar Nederland kwam
Ze zeiden ook van de citigo sport dat ie niet naar Nederland kwam
Op bijgaande foto is ook alvast de nieuwe dubbele raambediening te zien.
1 van de wijzigingen voor het nieuwe bouwjaar, evenals dat de gordels 3cm omlaag zijn geplaatst.
1 van de wijzigingen voor het nieuwe bouwjaar, evenals dat de gordels 3cm omlaag zijn geplaatst.
- MauriceR.
- Vagling liefhebber
Nou nog de mogelijkheid om het stuur in de lengte te verstellen en dan zijn we er wel!
M
M
Dagelijks: High Up!|Rood|Pano-dak|Triangles & wintervelgen
Klassieker I: Triumph TR3A 1959|Totaal gerestaureerd.
Klassieker II: Saab 96 V4 1970|Direct uit Zweden |van 1e eigenaar.
Klassieker III: Porsche 914 1973 2.0ltr.|Technisch perfect.
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Dan is het echt de ultieme roadtrip a-segmenter voor lange mensen.MauriceR. schreef:Nou nog de mogelijkheid om het stuur in de lengte te verstellen en dan zijn we er wel!
M
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Het dashboardhaakje voor de afhaalchinees is wel weg. :+
Ex: SEAT Mii Sport Dynamic - 5-drs - Diepzwart metallic - Drive pakket - SEAT Portable System - 2014
- TwitNour
- Donateur member
- Contacteer:
Ja hij is echt cool. Zwarte Up met gele strepen geven hem wel meteen de 'Street' naam haha.
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat die raambediening eindelijk los te koop is.
Ik ook. Als dat zo is, komt er direct een Update.
Groove UP,hot orange,75pk,semi-automaat,panoramadak,ypsilon velgen,DAB+ Fenderaudio.
- MauriceR.
- Vagling liefhebber
Dacht ik vanmorgen ook toen ik het raam passagiersraam open deed om de dauw eraf te vegen.Petrolhead Tom schreef:Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat die raambediening eindelijk los te koop is.
M
Dagelijks: High Up!|Rood|Pano-dak|Triangles & wintervelgen
Ik kan daar nog steeds niet aan wennen, dat hangen in m'n auto in de ochtendMauriceR. schreef:Dacht ik vanmorgen ook toen ik het raam passagiersraam open deed om de dauw eraf te vegen.Petrolhead Tom schreef:Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat die raambediening eindelijk los te koop is.
M