Ik was vanmiddag ff in de Beethovenstraat in Amsterdam en
Maar wie rijdt daar nou in
Olympische sporter in een up! Maar wie is het?
Re: Olympische sporter in een up! Maar wie is het?
Een up! van een Olympische sporter heb ik al veel vaker gezien, sinds de up! op de markt is. Geen idee wie er in rijden
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen
Als je naar de Uilenvliet gaat in Zwijndrecht bij O&O die turnvereniging zie je dat,wie er eentje heeft.up! schreef:Een up! van een Olympische sporter heb ik al veel vaker gezien, sinds de up! op de markt is. Geen idee wie er in rijden
High Up 75pk BlueMotion Techn. Up! Black pakket Drve pakket res.wiel
Ik zit op Papendal op school Topsportcentrum. Genoeg van die upjes/golfjes enz
Behalve RanoMii.
Ex: SEAT Mii Sport Dynamic - 5-drs - Diepzwart metallic - Drive pakket - SEAT Portable System - 2014
- MauriceR.
- Vagling liefhebber
Op de site van het NOC*NSF: '130 atleten met de A-status rijden in en Volkswagen Up!'
Dat is opzich wel interessant: een tijdje geleden zagen we Us Epke in VW-reclame in een witte Golf 7 GTD rijden... er is dus voor super-presterende topsporters nog iets meer te verdienen dan alleen een plak! (Waar ik al heel veel respect voor heb, overigens).
M.
Dat is opzich wel interessant: een tijdje geleden zagen we Us Epke in VW-reclame in een witte Golf 7 GTD rijden... er is dus voor super-presterende topsporters nog iets meer te verdienen dan alleen een plak! (Waar ik al heel veel respect voor heb, overigens).
M.
Dagelijks: High Up!|Rood|Pano-dak|Triangles & wintervelgen
Klassieker I: Triumph TR3A 1959|Totaal gerestaureerd.
Klassieker II: Saab 96 V4 1970|Direct uit Zweden |van 1e eigenaar.
Klassieker III: Porsche 914 1973 2.0ltr.|Technisch perfect.
Klassieker I: Triumph TR3A 1959|Totaal gerestaureerd.
Klassieker II: Saab 96 V4 1970|Direct uit Zweden |van 1e eigenaar.
Klassieker III: Porsche 914 1973 2.0ltr.|Technisch perfect.
En als je geluk heb zie je er verscheidene,het staat er ook op aan de zijde van de Up.Turners cq sters met een A status die in het Ned Turnteam zitten hebben er een,die in het jeugdteam zitten niet en het zijn gewone jongens hoor.piet48 schreef:Als je naar de Uilenvliet gaat in Zwijndrecht bij O&O die turnvereniging zie je dat,wie er eentje heeft.up! schreef:Een up! van een Olympische sporter heb ik al veel vaker gezien, sinds de up! op de markt is. Geen idee wie er in rijden
Moet er nog bij vertellen dat de trainers er geen hebben zoals Rob Stout,Remon Rooij etc.piet48 schreef:En als je geluk heb zie je er verscheidene,het staat er ook op aan de zijde van de Up.Turners cq sters met een A status die in het Ned Turnteam zitten hebben er een,die in het jeugdteam zitten niet en het zijn gewone jongens hoor.piet48 schreef:Als je naar de Uilenvliet gaat in Zwijndrecht bij O&O die turnvereniging zie je dat,wie er eentje heeft.up! schreef:Een up! van een Olympische sporter heb ik al veel vaker gezien, sinds de up! op de markt is. Geen idee wie er in rijden