Heeft de Up! ook een afstelling voor bv stationair/bezinetoevoer? (geen idee hoe dat bij moderne auto's gaat)
Het valt me namelijk op dat als ik van de 1 snel doorschakel naar de 2 dat de auto uit zichzelf begint te trekken en zonder zelf gas te geven blijft rijden.
Ben altijd in de veronderstelling geweest dat als je geen gas geeft de auto altijd vanzelf schokkend tot stilstand komt
Afstelling(?) van 'n Up!
Re: Afstelling(?) van 'n Up!
als het goed is niet..
dat is allemaal computer gestuurd omdat je ook een electrisch gaspedaal hebt
dat is allemaal computer gestuurd omdat je ook een electrisch gaspedaal hebt
Move UP! Bluemotion 60PK >> 75pk upgrade......Executive pakket......Getinte Ramen......17'' Brock Velgen Zwart...... Cree LED Bi led Dimlicht 5700k.....Schroefset
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
De 1e versnelling van de Up! is erg lang. Wanneer jij snel opschakelt naar de 2e versnelling zal het motormanagement "gas" bij geven tot het stationair toerental is bereikt.
Mocht je het stationair toerental zelf kunnen verlagen, zal ie alleen maar rommeliger gaan lopen. De knappe koppen in Wolfsburg hebben niet voor niets een bepaald toerental bedacht.
Mocht je het stationair toerental zelf kunnen verlagen, zal ie alleen maar rommeliger gaan lopen. De knappe koppen in Wolfsburg hebben niet voor niets een bepaald toerental bedacht.
3-Deurs High Up!, Darksilver, Dynamic pakket, Executive pakket, Drive pakket, M&M en Eibach Pro verlagingsset.
Ik rij best wel eens stukjes zonder gas te geven. In de file alleen koppeling op laten komen en geen gas bij geven. Met verschillende auto's gedaan, maar dat gaat altijd goed.Floris82 schreef:[...]
Ben altijd in de veronderstelling geweest dat als je geen gas geeft de auto altijd vanzelf schokkend tot stilstand komt
Get up! Stand up! Don't give up ...
Volkswagen High-Up! - BMT 75pk - Deep Black Pearl - Executive Pakket - Drive Pakket - Maps & More - 220v omvormer - middenarmsteun
Volkswagen Golf Variant
Volkswagen High-Up! - BMT 75pk - Deep Black Pearl - Executive Pakket - Drive Pakket - Maps & More - 220v omvormer - middenarmsteun
Volkswagen Golf Variant
Mijn Opel CDTI loopt stationair in de zesde versnelling bijn 80 km/hr!
Groeten Leen.
Groeten Leen.