Up! filmpjes
Re: Up! filmpjes
Volkswagen website:
1.0 Bluemotion 60pk 4.1L/100km
1.0 Bluemotion 75pk 4.2L/100km
Verschil is er dus bijna niet
1.0 Bluemotion 60pk 4.1L/100km
1.0 Bluemotion 75pk 4.2L/100km
Verschil is er dus bijna niet
Laatst gewijzigd door Crash op zo 19 feb 2012, 21:52, 1 keer totaal gewijzigd.
| High Up! | Dark Silver | 75pk Bluemotion | Executive | Drive | Dynamic 'Triangle' | Kunstlederen stoelbekleding | Zonder type-aanduiding | Dashboardpad Dark Silver |
Hi,
Geinig filmpje, had tijdens de proefrit een gemiddeld verbruik van 5.5 liter per 100 km.
Maaruh dit filmpje s wel en stuk zuiniger zo te zien .
Bryan
Geinig filmpje, had tijdens de proefrit een gemiddeld verbruik van 5.5 liter per 100 km.
Maaruh dit filmpje s wel en stuk zuiniger zo te zien .
Bryan
Een laag verbruik is zeker mogelijk, maar dan moet je - net als in het begin van het filmpje - niet al tever het gaspedaal intrappen. Bij 150 km/h heb je namelijk wel een iets andere waarde, maar alsnog: ik teken ervoor
Leuke filmpjes, ga zo door
Leuke filmpjes, ga zo door
▲ Škoda Citigo Tour | 1.0 Greentech 60 pk | Brilliant Silver | 3-deurs | Travelpakket | LM velgen 'Apus' | Sunset
-------------
-------------
Werkelijk? Ik dacht dat ie ook bij 150 km/h nog 1 op 25 zou rijdenPiedro schreef:Bij 150 km/h heb je namelijk wel een iets andere waarde, maar alsnog: ik teken ervoor
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen
Ohw... ik hoop niet dat ik je nu teleurgesteld hebup! schreef:Werkelijk? Ik dacht dat ie ook bij 150 km/h nog 1 op 25 zou rijdenPiedro schreef:Bij 150 km/h heb je namelijk wel een iets andere waarde, maar alsnog: ik teken ervoor
▲ Škoda Citigo Tour | 1.0 Greentech 60 pk | Brilliant Silver | 3-deurs | Travelpakket | LM velgen 'Apus' | Sunset
-------------
-------------
Weet niet zeker of deze al eens gepost is:
| High Up! | Dark Silver | 75pk Bluemotion | Executive | Drive | Dynamic 'Triangle' | Kunstlederen stoelbekleding | Zonder type-aanduiding | Dashboardpad Dark Silver |
Dat is voor iedereen anderseas schreef:zie je wel ! 60 pk is zat
- High-up!
- Vagling liefhebber
Das sneller dan in de fabrieksopgave toch? 14,0 sec? Fabriek geeft dacht ik 14,4 op..
||High-up! | Candy White | Executive Pakket | Drive Pakket | Maps & More | 75PK ||
- Paashaas25
- Vagling liefhebber
Een filmpje waar ze alle extra's laten zien (ook van het style pakket).
Het is nu ook duidelijk wat het verschil van de spoiler is.
http://www.youtube.com/watch?v=fLIu0SFBRec
Mini Cooper--> 4 deuren-> VW-> UP-> Drive pakket-> Dynamic pakket-> 75 Pk-> High UP-> Black UP!
- Paashaas25
- Vagling liefhebber
Mini Cooper--> 4 deuren-> VW-> UP-> Drive pakket-> Dynamic pakket-> 75 Pk-> High UP-> Black UP!
Duidelijk te zien dat het 'slechts' om een lip gaat bij beide bumpersPaashaas25 schreef:Een filmpje waar ze alle extra's laten zien (ook van het style pakket).
- High-up!
- Vagling liefhebber
City emergency braking op z'n Hollands.
||High-up! | Candy White | Executive Pakket | Drive Pakket | Maps & More | 75PK ||
fiat panda twinair 65 pk lounge 2013
Het land waar de Up een Up is, waar mensen dol zijn op de kleinste auto die zichzelf een Volkswagen mag noemen.High-up! schreef:
Bedankt voor het plaatsen van het filmpje!
Aankomend weekend doen we nog eenmaal de 'Emergency Brake Test' in winkelcentrum Leidsenhage.
Zo te zien zijn wij niet de enige die dol zijn op de Up! Leuk forum, ik zal zelf ook nog even een filmpje zoeken om straks te plaatsen
- High-up!
- Vagling liefhebber
Ah kijk! We hebben een dealer in ons midden die we alles kunnen vragen over specifieke dingetjes..Wittebrug schreef:Het land waar de Up een Up is, waar mensen dol zijn op de kleinste auto die zichzelf een Volkswagen mag noemen.High-up! schreef:
Bedankt voor het plaatsen van het filmpje!
Aankomend weekend doen we nog eenmaal de 'Emergency Brake Test' in winkelcentrum Leidsenhage.
Zo te zien zijn wij niet de enige die dol zijn op de Up! Leuk forum, ik zal zelf ook nog even een filmpje zoeken om straks te plaatsen
Die gaat het druk krijgen dan want er zijn vragen genoeg, misschien een idee een topic te starten "vraag het aan aan de VW dealer".
- High-up!
- Vagling liefhebber
Of 'Vraag het Wittebrug'..?
Wittebrug weet niet waar hij aan begint dan, eens zien of hij mee gaat werken. Zou leuk zijn.