De ene Up eruit, de nieuwe Up erin!
Re: De ene Up eruit, de nieuwe Up erin!
Klopt! High Up! light silver, executive pakket, dynamic pakket met triangle velgen, BM techniek, zwarte decorinleg dashboard, Maps&More maar CC dus later laten inbouwen. Mooie deal gemaakt waardoor ik nu weer een nieuwe Up! heb. Hierdoor mijn Polo Blue GT plan maar in de koelkast gezet voorlopig.
Julliehebben het over cc inbouwen. Volgens 2 dealers is dat niet zo makkelijk en als ik het via vagtechniek ben ik m'n garantie kwijt. Watnu
Dat is onzin - bij vag techniek behoud je gewoon je garantie - ze gebruken de originele spullen. Althans voor zover mij is bekend.
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC
Is helemaal juist! Gewoon originele onderdelen en geen gevolgen voor de garantie.Inge schreef:Dat is onzin - bij vag techniek behoud je gewoon je garantie - ze gebruken de originele spullen. Althans voor zover mij is bekend.
- Up-Jury
- Donateur member
Laat de 2 dealers het maar schriftelijk op papier laten zien..... dat kunnen ze nietpianopass schreef:Julliehebben het over cc inbouwen. Volgens 2 dealers is dat niet zo makkelijk en als ik het via vagtechniek ben ik m'n garantie kwijt. Watnu
- el coche SEAT
- Donateur member
Vandaag onze UP! ook ingeruild voor een nieuwe.
Echter wel bij onze "huis" dealer Van Mossel uit Weert.
Echter wel bij onze "huis" dealer Van Mossel uit Weert.
VW UP! GTI, Kings Red with Black roof, 115 pk, 2023
VW Golf Variant, R-line, Dolphin Grey, 130 pk, 2023
Vandaag contract getekend voor de "gouden deal Up!", nu alleen nog afspraak maken voor aflevering wat waarschijnlijk in de week na pasen gaat gebeuren. Vanaf dan dus een light silver high Up! met bijna dezelfde opties als mijn huidige met minimale bijbetaling. Afspraak voor inbouw CC en boordcomputer bij Vagtechniek is al gemaakt. Wel grappig want ik heb de auto nog niet gezien en heb alles via de telefoon en mail geregeld, zo kocht ik nog nooit een auto.
- el coche SEAT
- Donateur member
Krijg trouwens wel een "nieuw" K-kenteken.
Ik (helaas) een Z, maar dat wordt pas aangemeld als ik de auto ga halen en daarmee in de registers een 2013 kenteken. Dat was het me wel waard met alle korting en extra's etc. Een jaar lang rijden voor een paar honderd euro afschrijving is me nog nooit gelukt.
waarschijnlijk willen ze gewoon dat ik dan een nieuwe up koop met drive pakket maarja dan hadden ze die maar op voorraad moeten hebben, net zoals het schuifkantel dak vond ik ook wel geinig.
Ik krijg ook een Z..... Maar idd geregistreerd op 2013.
Ik vind het wel een strakke actie van je!
Zo komen er tenminste ook wat gebruikte Up's op de markt
Zo komen er tenminste ook wat gebruikte Up's op de markt
Volkswagen up! 100% compact, 100% Volkswagen!
- aut5MIIsport60
- Vagling liefhebber
De Z-serie liep maar liefst 6 maanden. Van sept.2012 tot 5 maart 2013.
Met mijn oktober Z-kenteken denken sommigen, dat ie van jan. of feb.2013 is
Met mijn oktober Z-kenteken denken sommigen, dat ie van jan. of feb.2013 is
MII style Sport 60pk semi-aut5
Blij dat ik een Z-kenteken heb. Vind een Z op een kenteken veel mooier staan dan een K. Een K is "hard", een Z is "zacht" Snap dus niet waarom je een nieuw kenteken zou willen
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen
K werd en wordt gebruikt bij de Landmacht, voor mij al reden genoeg er geen te willen als luchtmachter
Zo, mijn nieuwe Uppie is binnen. Wel raar om zo een nieuwe auto te kopen...... Zelfde auto, zelfde kleur, alleen 5 deuren, dus instappen en wegwezen;-) Hij ruikt wel weer heerlijk nieuw en alles voelt weer nieuw aan!
Proficiat en nog bedankt voor de tip! A.s. vrijdag ben ik aan de beurtgupje schreef:Zo, mijn nieuwe Uppie is binnen. Wel raar om zo een nieuwe auto te kopen...... Zelfde auto, zelfde kleur, alleen 5 deuren, dus instappen en wegwezen;-) Hij ruikt wel weer heerlijk nieuw en alles voelt weer nieuw aan!
- el coche SEAT
- Donateur member
Ach ja, wat maakt het uit.up! schreef:Blij dat ik een Z-kenteken heb. Vind een Z op een kenteken veel mooier staan dan een K. Een K is "hard", een Z is "zacht" Snap dus niet waarom je een nieuw kenteken zou willen
Je ruilt hem toch over een jaar weer in.
- el coche SEAT
- Donateur member
Even een nieuwsgierige vraag. Welke datum staat nu op je kenteken?gupje schreef:Zo, mijn nieuwe Uppie is binnen. Wel raar om zo een nieuwe auto te kopen...... Zelfde auto, zelfde kleur, alleen 5 deuren, dus instappen en wegwezen;-) Hij ruikt wel weer heerlijk nieuw en alles voelt weer nieuw aan!
De datum op kenteken is gewoon 30 maart 2013. De auto stond wel al op kenteken maar nog niet geregistreerd ofzo...
Up&go, jij ook veel plezier met je nieuwe uppie!
Zo nu weer een jaartje rijden, wie weet volgend jaar weer een leuke actie!
Up&go, jij ook veel plezier met je nieuwe uppie!
Zo nu weer een jaartje rijden, wie weet volgend jaar weer een leuke actie!