Hoe koel is de airco ?
Hoe koel is de airco ?
Omdat we nu een tweetal mooie dagen hebben gehad even een algemene vraag over de werking van het airco systeem.
Is tie koud ?
Is tie koud ?
Re: Hoe koel is de airco ?
Net zo koud als elk andere auto. Een airco heeft meestal, vanuit de roosters gemeten, een temp van 4-6gr op z'n kouds.vw-uppie schreef:Omdat we nu een tweetal mooie dagen hebben gehad even een algemene vraag over de werking van het airco systeem.
Is tie koud ?
Is de capaciteit voldoende voor de auto ?
Omdat er op een duitse site sprake was van een auto die bij vochtig weer moeizaam droog werd
Omdat er op een duitse site sprake was van een auto die bij vochtig weer moeizaam droog werd
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Heeft denk ik ook te maken met de kleur. Ik heb een zwarte Panda en als die een middagje lekker in de zon staat dan duurt het wel even voordat het eindelijk koud wordt in de auto.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Nou het was heerlijk koel in de auto wat ben ik blij dat ik met deze pokke hitte nu een airco heb en een goeie ook ijspegels aan me neus haha
The Only Way is UP!
- dubbel-UP!
- Vagling liefhebber
met windkracht 8 ?RonaldNL schreef:Nou het was heerlijk koel in de auto wat ben ik blij dat ik met deze pokke hitte nu een airco heb en een goeie ook ijspegels aan me neus haha
Dubbel-UP! = black-UP! + high UP!
Vandaag had ik de airco aan. Buiten 29 graden, binnen lekker koel, de airco doet zijn werk prima!
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen
- Psycho_Mantis
- Vagling liefhebber
De airco werkt goed, is gewoon lekker koel.
Bij mijn oude Vento was de airco wel iets kouder dan bij de Up.
Bij mijn oude Vento was de airco wel iets kouder dan bij de Up.