Vreemde storing in verlichting
- damianw26
- Donateur member
- Contacteer:
Vreemde storing in verlichting
Hoi allemaal,
Ik heb een rare storing in de verlichting van de up. Zodra ik de up start/op het contact heb doen beide led'jes van de dagrijverlichting het gewoon prima. Alleen zodra ik de stadslichten of dimlichten inschakel stopt het led'je aan de bijrijderskant met branden, en ook de 3 achterlichtjes aan de bijrijderskant doen het dan niet. Als het led'je het niet doet prima, maar de achterlichten moeten wel branden! Het knipperlicht werkt overigens prima.
Weten jullie wat dit is/wat ik eraan kan doen? Of moet ik morgen maar even langs de dealer ermee?
Groet Damian
Ik heb een rare storing in de verlichting van de up. Zodra ik de up start/op het contact heb doen beide led'jes van de dagrijverlichting het gewoon prima. Alleen zodra ik de stadslichten of dimlichten inschakel stopt het led'je aan de bijrijderskant met branden, en ook de 3 achterlichtjes aan de bijrijderskant doen het dan niet. Als het led'je het niet doet prima, maar de achterlichten moeten wel branden! Het knipperlicht werkt overigens prima.
Weten jullie wat dit is/wat ik eraan kan doen? Of moet ik morgen maar even langs de dealer ermee?
Groet Damian
Laatst gewijzigd door damianw26 op zo 05 jun 2016, 14:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Vw HighUp TSI 2018/Vagtechniek stage 1+ 140pk 250nm/Recaro sportster CS stoelen/Milltek resonated/AP schroefset -65mm/dumpvalve/...
-
- Forum eindbaas
Re: Vreemde storing in verlichting
Om even te beginnen: een auto heeft 1 linkerkant (bestuurderszijde) en 1 rechterkant (bijrijderszijde) het maakt dus niet uit of je voor, achter, op of onder de auto staat.
Die ledjes, zijn die origineel? Zo niet, eerst ff de originele lampen erin zetten.
Die ledjes, zijn die origineel? Zo niet, eerst ff de originele lampen erin zetten.
- damianw26
- Donateur member
- Contacteer:
Je hebt gelijk, ik dacht het extra duidelijk te maken maar dat is niet nodig Ik heb ze van xenonkoplamp.nl, led T20 met canbus, geen idee of dit origineel is of niet.dennuus1 schreef:Om even te beginnen: een auto heeft 1 linkerkant (bestuurderszijde) en 1 rechterkant (bijrijderszijde) het maakt dus niet uit of je voor, achter, op of onder de auto staat.
Vw HighUp TSI 2018/Vagtechniek stage 1+ 140pk 250nm/Recaro sportster CS stoelen/Milltek resonated/AP schroefset -65mm/dumpvalve/...
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Led is nooit origineel. Even de lampen er in zetten die je er uit hebt gehaald.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
- damianw26
- Donateur member
- Contacteer:
De fout gevonden, het led'je aan de bijrijderskant functioneert niet helemaal goed meer, zodra deze eruit is werkt alle andere verlichting weer normaal. Ik geloof dat er een jaar garantie op zat dus die maar eens proberen te claimen.
Toevallig!
Afgelopen week exact hetzelfde probleem gehad, led lampjes weer vervangen voor origineel en alles werkte weer
Afgelopen week exact hetzelfde probleem gehad, led lampjes weer vervangen voor origineel en alles werkte weer
- damianw26
- Donateur member
- Contacteer:
RaymonK schreef:Toevallig!
Heel toevallig! Wel weer plannen om terug te gaan naar led? Ik namelijk wel, ben benieuwd met wat voor oplossing xenonlamp.nl komt.
- damianw26
- Donateur member
- Contacteer:
Het led'je moet ik opsturen voor onderzoek en dan krijg ik een nieuw led'je. top geregeld.
Netjes! Ik heb ze alleen ooit bij van Udenhout gekocht
Als het binnen t jaar is dan regelen ze zo nieuwe. Ik ben laatst ook top geholpen! Met ongeveer hetzelfde probleem. Bij mij gingen mn knipperlichten ook al vage dingen doen. En de combinatie achterlichten had ik ook.RaymonK schreef:Netjes! Ik heb ze alleen ooit bij van Udenhout gekocht
Nieuwe lampjes erin en alles werkte weer.
- damianw26
- Donateur member
- Contacteer:
Vandaag is het nieuwe led'je binnengekomen en is de boel dus mooi en snel afgehandeld. Top service!