Reservewiel

Bespreek hier alle algemene zaken omtrent de Volkswagen up!
Peter-Up!
Forum newbie

Reservewiel

Bericht door Peter-Up! » vr 13 mei 2016, 20:50

Vandaag heb ik mijn VW High Up! bleumotion 60pk. (2014) opgehaald.
Helaas kwam ik er thuis achter dat er geen reservewiel, krik en houder in de auto aanwezig was. :shock:
Nu is mijn vraag hoort er standaard een volwaardig reservewiel, thuiskomertje of een
spuitbus in de auto aanwezig te zijn?
In het instructieboekje Up! uitgave 11-2013 staat reservewiel of noodreservewiel!!
ook word er in het instructieboekje een bandenafdichtset vermeld!!
Wie kan mij hierin adviseren?
Of is dit een keuze van de eerste eigenaar??
Alvast bedankt voor jullie reacties.
Volkswagen High-Up! / candy white / Bluemotion / 60pk / 5-deurs / City Emergency Brake / Maps & More……

Autheo
Donateur member

Re: Reservewiel

Bericht door Autheo » vr 13 mei 2016, 22:05

Voor zover ik weet wordt de Vagling standaard met een plakset met elektrische pomp geleverd, en is een reservewiel optioneel. Ik zou daar zeker wel even naar vragen.

Als je van plan bent om ook een winterset te gaan gebruiken, kun je één van de wielen als reserveband meenemen. Doe ik zelf altijd, want zo'n plakset is alleen maar voor nood, en of je de band daarna nog goed gebruiken kunt is altijd de vraag. Een krik en wielsleutel moet je er dan wel bij regelen.

Succes er mee! En heel veel plezier met de up!

Peter-Up!
Forum newbie

Bericht door Peter-Up! » za 21 mei 2016, 15:12

Ik heb contact gehad met de dealer en er heeft daadwerkelijk een reservewiel ingezeten, deze word alsnog opgestuurd!!!
Toch nog een goede service!!!
Volkswagen High-Up! / candy white / Bluemotion / 60pk / 5-deurs / City Emergency Brake / Maps & More……

Autheo
Donateur member

Bericht door Autheo » za 21 mei 2016, 16:46

Peter-Up! schreef:Ik heb contact gehad met de dealer en er heeft daadwerkelijk een reservewiel ingezeten, deze word alsnog opgestuurd!!!
Toch nog een goede service!!!
Had je wel de krik en de sleutel al in je boordgereedschap, of stuurt hij die gelijk mee?

Plaats reactie