Tom ik weet niet of ik dit hier moet plaatsen of niet zo niet verplaats het even aub.
Mijn auto is laatst voorzien van een schroefset van FK die mij uitstekend bevalt. Deze set is gemonteerd door een bedrijf hier in de omgeving die ik eventueel kan benaderen voor sponsoring icm bijvoorbeeld een leuke prijs voor het monteren inclusief 3d uitlijning etc.
Ik was daarvoor 380 euro kwijt en zoals eerder vermeld ben ik er uitermate content mee.
Als er nou interesse is voor iets in die geest kan ik even bij hun langs gaan om dit te bespreken. Denk niet dat dat een probleem gaat geven.
Interessepeiling Sponsoring
Interessepeiling Sponsoring
Bluemotion Up....17 inch Porsche Cayenne Gloss Black,17 inch X-treme Zero, 17 inch RH ZW 1 vanaf volgende week (Y) , Hifonics Audio, Leer/Alcantara, Schroefset en meer!
Re: Interessepeiling Sponsoring
Berichtje naar Tom ff via PB doen..........
UNDERSTEER is when you hit the fence with the front of the car.
OVERSTEER is when you hit the fence with the rear of the car.
HORSEPOWER is how fast you hit the fence.
TORQUE is how far you take the fence with you.
OVERSTEER is when you hit the fence with the rear of the car.
HORSEPOWER is how fast you hit the fence.
TORQUE is how far you take the fence with you.
Geeft bij mij telkens foutmelding als ik via PB probeer te sturen. Ligt aan mijn computer hoor. Dus heb t maar even op deze manier gedaan.
Bluemotion Up....17 inch Porsche Cayenne Gloss Black,17 inch X-treme Zero, 17 inch RH ZW 1 vanaf volgende week (Y) , Hifonics Audio, Leer/Alcantara, Schroefset en meer!
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
De mogelijkheid om de aanbieding actief te gaan promoten via het forum is alleen weggelegd voor sponsoren. Als een bedrijf zegt dat je bij afname van 20 stuks korting krijgt bijvoorbeeld ga ik daar natuurlijk niets van zeggen. Dus zolang je niet actief een topic gaat openen en in het vaarwater van de sponsoren gaat zitten vind ik het prima.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ