Stem van maps en more
Stem van maps en more
Hi mede Uppers..
Ik heb gezocht hier op het forum maar kan het even niet vinden.
Hoe verander ik de stem van mijn maps en more? Ik had in mijn vorige Up! een Belgische dame ingesteld. Heerlijk om heen te luisteren.
In mijn groove Up! Kan ik het instelmenu niet vinden. Nou moet ik de hele tijd naar die lelijke vent luisteren...
Waar zit dat knopje? Iemand een idee?
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Ik heb gezocht hier op het forum maar kan het even niet vinden.
Hoe verander ik de stem van mijn maps en more? Ik had in mijn vorige Up! een Belgische dame ingesteld. Heerlijk om heen te luisteren.
In mijn groove Up! Kan ik het instelmenu niet vinden. Nou moet ik de hele tijd naar die lelijke vent luisteren...
Waar zit dat knopje? Iemand een idee?
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Re: Stem van maps en more
navigatie-opties-instellingen-algemeen-5van5 algemeen>-stem wendy jan- ok.
klaar.
klaar.
Vreemd. Ik heb die optie niet erbij staan onder 5
Ook bij mij niet mogelijk via de 5e optie(scherm), bij gaat het menu t/m 4. Heeft dit niet te maken met een extra betaaloptie van extra stemmen?
UP! HIGH 60PK
Nee in dat scherm heb ik alleen de optie toetsenbord.
Bij het proefrijden in de up heb ik ook de navigatie uitgeprobeerd. Het leek me dat het na tomtom wel even wennen zou worden maar dat me dat wel zou gaan lukken. Bij de stem viel me op dat de uitspraak van straatnamen vaker een beetje raar klonk. Een voorbeeldje "Sterkenburg" klonk als "Sterrenbur of zoiets". Is iemand anders dit ook opgevallen en helpt veranderen van stem of updaten of iets anders hiertegen?
e-up style (2020) dark silver met winter pakket + armsteun, daarvoor high-up (2014)
Bij de Garmin kun je niet wisselen van stem, bij de Navigon wel.
Ex: SEAT Mii Sport Dynamic - 5-drs - Diepzwart metallic - Drive pakket - SEAT Portable System - 2014
ik heb in mijn Seat Ibiza FR ook een Garmin met alleen de stem van Jan. Nu zijn we in Duitsland en Oostenrijk geweest en hebben daar de navigatie ook gebruikt.
Nou Jan mag wel een lesje plaatsnamen uitspreken hebben. Je moest goed luisteren wat de plaats of straatnaam was. Een hoop gebrabbel.
Ik had ook liever Wendy gehad maar kan dit niet instellen.
Nou Jan mag wel een lesje plaatsnamen uitspreken hebben. Je moest goed luisteren wat de plaats of straatnaam was. Een hoop gebrabbel.
Ik had ook liever Wendy gehad maar kan dit niet instellen.
High UP! Dark Blue Metalic - Reserve wiel - Polo 6R antenne - Dynamic pakket (Triangle) - Executive pakket
M&M Nav - C C - RVS uitlaatsierstuk - Armsteun - LED Drl - VAG inst.
Seat Ibiza 1.2 Tsi FR Dynamic Emocion Red
Nu Hyundai iX20 Go! Midnight Blue
M&M Nav - C C - RVS uitlaatsierstuk - Armsteun - LED Drl - VAG inst.
Seat Ibiza 1.2 Tsi FR Dynamic Emocion Red
Nu Hyundai iX20 Go! Midnight Blue
Tja, dan zal je met je up op vacantie moeten om Wendy mee te kunnen nemen
Ik heb een Garmin en dacht nog slim te zijn door Vlaams als taal te kiezen maar dat doet Jan kennelijk ook. Bij tomtom had je in dat geval een lieve dame met een vlaams accent en ook wel een paar grappige vlaamse woorden of uitdrukkingen.
Ik heb een Garmin en dacht nog slim te zijn door Vlaams als taal te kiezen maar dat doet Jan kennelijk ook. Bij tomtom had je in dat geval een lieve dame met een vlaams accent en ook wel een paar grappige vlaamse woorden of uitdrukkingen.
e-up style (2020) dark silver met winter pakket + armsteun, daarvoor high-up (2014)