Hoi, vandaag komt mijn originele armsteun binnen, eens kijken of inbouwen vandaag nog gaat lukken. Anders wensen die ik nog heb:
1 winterbanden, incl velgen denk ik.
2 dak wrappen met zwart Carbon , up is wit.
3 achteraf cruisecontrol inbouwen, kan dat?
4 en, misschien nog meer eens kijken wat ik zoal tegenkom op het forum.
Zal als ik weet hoe eens een foto op het forum zetten.
Gr.
Frank
Armsteun en andere wensen
Armsteun en andere wensen
Candywhite highup 75pk
Re: Armsteun en andere wensen
Achteraf CC inbouwen is mogelijk, zelfs de originele CC. Kijk maar eens bij onze sponsor VAG-Techniek, zij hebben hier al ervaring mee.
High Up! ~ 60 PK ~ BMT ~ 2 deurs ~ Candy White ~ Executive pakket ~ Maps & More ~ reservewiel
SilverVision knipperlichten ^ LED kentekenverlichting ^ White Up! spiegelkappen ^ Polo 6R antenne ^ VAGCOM ^ Up! sleutelcover ^ Up! stuurlogo
SilverVision knipperlichten ^ LED kentekenverlichting ^ White Up! spiegelkappen ^ Polo 6R antenne ^ VAGCOM ^ Up! sleutelcover ^ Up! stuurlogo
Top zag het, ga zeker eens langs . Armsteun zit erin. Netjes, stevig en fluitje van een cent.
Candywhite highup 75pk
dak met carbon waar kan je dat laten doen en wat kost dat
Gewoon ff Googlen op 'carwrapping' en je vindt vast een wrapper bij je in de buurt die je informatie kan verschaffen.miiver schreef:dak met carbon waar kan je dat laten doen en wat kost dat
High Up! ~ 60 PK ~ BMT ~ 2 deurs ~ Candy White ~ Executive pakket ~ Maps & More ~ reservewiel