Het is me eindelijk gelukt om als dagrijverlichting en stadsverlichting led lampjes te zetten,
Het is heel simpel, je moet de 2 buitenste draden van de stekker op het lampje met elkaar door verbinden.
De lampen achter gaan ook gelijk mee branden dan dus ik vind het dubbel voordeel.
Ik zag dat veel mensen op het forum dit aan het proberen waren dus hier de oplossing,
Led lampen voor
Led lampen voor
Vw black up,
Led lampen voor
Hey, Hier een heel groot topic over, misschien volgende keer beter om het daar in te zetten.
Als je ze doorverbind dan heb je naar mijn mening altijd 100% led verlichting wat niet mag. Daarmee kom je niet door de keuring en riskeer je een boete. Als je dagrijverlichting met je dimlicht 100% brand heb je de kans dat je in de avond of nacht mensen verblind omdat led TE fel is, dit is de reden dat ze in combinatie met dimlicht niet 100% mogen branden
Misschien lees ik je bericht niet goed hoor. Dan zou een beetje meer uitleg handig zijn, misschien een foto en wat er nou precies gebeurd.
Zo als het nu klinkt heb je gewoon de draden van dagrijstand en de stadslichten gekoppeld of zo?
Als je ze doorverbind dan heb je naar mijn mening altijd 100% led verlichting wat niet mag. Daarmee kom je niet door de keuring en riskeer je een boete. Als je dagrijverlichting met je dimlicht 100% brand heb je de kans dat je in de avond of nacht mensen verblind omdat led TE fel is, dit is de reden dat ze in combinatie met dimlicht niet 100% mogen branden
Misschien lees ik je bericht niet goed hoor. Dan zou een beetje meer uitleg handig zijn, misschien een foto en wat er nou precies gebeurd.
Zo als het nu klinkt heb je gewoon de draden van dagrijstand en de stadslichten gekoppeld of zo?
Skoda Citigo - Tornado red | Retrofit xenon | Monte Carlo grill - splitter - diffuser | Custom emblemen | zwart dak | Spoiler | Helix sub en speakerupgrade |
![Afbeelding](http://www.phuel.nl/widgetjpg.php?id=33)
Re: Led lampen voor
Ik was de eerste die dit had gedaan...
maar als je goed kijkt, branden nu ook je achterlichten.. ![Wink ;)](./images/smilies/icon/wink.gif)
Verstuurd van mijn LG-E610 met Tapatalk
![Wink ;)](./images/smilies/icon/wink.gif)
![Wink ;)](./images/smilies/icon/wink.gif)
Verstuurd van mijn LG-E610 met Tapatalk
Move UP! Bluemotion 60PK >> 75pk upgrade......Executive pakket......Getinte Ramen......17'' Brock Velgen Zwart...... Cree LED Bi led Dimlicht 5700k.....Schroefset
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels