Aanschaf nieuwe up

Laat hier je nieuwe trots zien.
seizoenen
Forum newbie
Berichten: 2
Lid geworden op: za 07 nov 2020, 17:48

Aanschaf nieuwe up

Bericht door seizoenen » za 07 nov 2020, 18:16

Ik heb gisteren mijn mijn derde nieuwe up op gehaald.
Ditmaal één met een radio. Met allerlei mogelijkheden.in het instructieboekje wordt uitgelegd hoe de radio te gebruiken. Nou, dat lukt mij niet hoor. Ik heb alles uit het hoofd uitgevonden. Zijn er meer mensendie hier ervaring mee hebben.
Verder waren de banden zwart geverfd. Op mij kwam dat zeer tweedehands over, maar na navraag bij de dealer blijkt dit dit nu in de mode is. Gaat er binnenkort weer uit.
Verder bleek er geen bandenreparatieset in de auto te zitten. Ook zat er geen set reserve lampen in de auro. En een ehbo pakket obtbrak.
Ik vind dit een slordige klantvriendelijkheid. Wel kan ik die ontbrekende zaken later ophalen. Maar, dan moet ik weer helemaal naar een andere stad rijden.
Ik heb helaas nog geen foto van de auto. Die komt later.

Gebruikersavatar
Up!grade TSI
Donateur member
Berichten: 1390
Lid geworden op: di 14 jul 2020, 21:20
Locatie: N-H

Re: Aanschaf nieuwe up

Bericht door Up!grade TSI » za 07 nov 2020, 22:11

Welkom Joop
Als dit je 3e nieuwe Up is zou je geneigd zijn te denken dat je al enige ervaring hebt opgedaan met de werkwijze van de dealer.
Echter, of dat überhaupt één en dezelfde merkdealer was of drie verschillende universeelgarage's, dat zegt het verhaal niet.
Al met al klinkt er wel een beetje ontevredenheid in je verhaaltje, desondanks veel plezier gewenst met je nieuwe Up! en hier op het forum. Ik kijk uit naar de foto's.
Groet Erik
Exen (Vag); Mii, Citigo, Up! TSI, Up! GTi(2x) huidige>>>Up! GTi (3e) 🚗

Plaats reactie