Tom's GTI Killer - De opvolger! P64

Laat hier je nieuwe trots zien.
Gebruikersavatar
NidayFright
Donateur member
Berichten: 568
Lid geworden op: vr 07 dec 2018, 16:44

Re: Tom's GTI Killer - Range extender p.53

Bericht door NidayFright » za 01 aug 2020, 14:10

Ik kan vrijwel op alles een antwoord geven maar dan zit ik op 2 pagina's verder. Ik haal er wel min of meer uit dat je mij niet helemaal begrijpt over het feit dat je vergelijking niet realistisch wordt gezien. Wat ik nu lees is vooral jouw mening over de GTI. Het wordt daardoor nogal uit zijn verband getrokken. Er wordt vooral een punt gemaakt over wat jij mist of zou veranderen aan de auto. En zo ook wat je hebt veranderd om jouw auto naar eigen wens te maken. Allemaal leuk maar het punt is eigenlijk dat het niet gaat om wat jij of ik wil of vindt van de GTI. Het gaat om de vergelijking die je maakt tussen jouw TSI en een GTI, dat is gewoon niet realistisch. Je hebt aan jouw TSI al het een en ander aangepast en zet deze vervolgens tegenover een andere uitvoering met in dit geval de GTI zonder enig aanpassing :doh:

Verder zegt het meer over de TSI die wat steken laat vallen. En nogmaals, niks tegen de TSI:) Ik kan zo ook wel de wielen van een GTI onder een Beats Up monteren, maar dat maakt het nog niet dezelfde auto. En uiteraard heeft ieder model zo zijn plus en minpunten, zo ook de GTI. Die benoem ik zelf namelijk ook in het eerste bericht van mijn topic. Dat iemand de auto gaat aanpassen naar eigen wens of er een GTI van maakt of weet ik veel wat, dan nog blijft die vergelijking niet realistisch. Natuurlijk vindt je de TSI helemaal top, begrijpelijk. Mij zal je daar ook niet over horen. Dat heeft iedereen met zijn auto toch. Maar laat hetgeen wat je hebt aangepast eens achterwege of geef de GTI 140pk want dat is het enige punt waar een gechipte TSI het misschien op kan winnen. Je mist gewoon het een en ander om er een serieuze vergelijking van te maken, plus dat de auto niet meer origineel is. Wellicht hecht je nul waarde aan een GTI uitvoering en of heeft het misschien iets weg van een bepaalde afgunst op de uitvoering. Daar ga ik dan niet zozeer van uit. Maar ik heb nu wel echt het idee dat het meer om een mening gaat dan dat het los van elkaar wordt gezien:)

Om verder in te gaan op hetgeen wat er nog meer wordt bij betrokken:

Het prijsverschil tussen een TSI en een GTI lag onder de €3000,- Dat is echt geen groot verschil, zeker niet voor wat de GTI meer biedt en het daarmee een totaalplaatje maakt in het algeheel los gezien van wat iemand er van vindt. Kijk bv eens naar de wielenset, dat kost je al gauw €1200,- Dat is al bijna de helft van het verschil. De rest ga ik dan ook niet benoemen. Het zijn er in ieder geval meer dan jij doet denken of ergens gelezen hebt. Geldt nogmaals niet alleen voor het visuele gedeelte. Het laat in ieder geval zien dat het verschil echt niet 'enorm' is zoals je beweert en het wel de moeite is om een serieuze overweging te maken mits nogmaals zeggende de GTI bij iemand in de smaak valt. Dat is en zal altijd een persoonlijke keuze blijven. En vergeet even niet dat tegenwoordig de TSI niet meer wordt geleverd dus zou iemand een nieuwe Up willen aanschaffen dan heb je nog enkel de 60pk variant in de zogenoemde R-line met een vanaf prijs van €18.000. Een setje andere wielen en wat leuke opties, dan leg je er al bijna €20.000 voor neer. Leg dat bedrag eens even naast die van een GTI :whistle:

En ja, grappig dat je over drie merken begint waarvan de aanschafprijs al minimaal €7.000,- hoger ligt t.o.v. de GTI. Plus klopt het segment niet meer. De Ford is sowieso geen vergelijking, daar staat de Polo GTI tegenover. De Up GTI is wat ook door derden soort van bevestigd wordt met geen één ander model of merk van tegenwoordig te vergelijken. Hangt er een beetje tussen in om het zomaar te zeggen :doh: Het is leuk dat je een aantal auto's opnoemt die je boven de GTI verkiest. Maar dat is wederom jouw mening. Waar ik het helemaal niet over heb gehad laat staan naar gevraagd heb. Mocht je het toch willen weten, als ik de keuze zou hebben dan zou ik geen van de drie genoemde willen besturen om heel eerlijk te zijn. Zeker niet voor de prijs van alle drie, bij twee ervan ook uit eigen ervaring en voor nog een aantal redenen niet. Hier mee doe je nu wel de vergelijking met onaangepaste modellen, wat je met jouw auto dus niet doet:)

Maar goed, om hier nou een eindeloze discussie over te voeren is niet de reden van mijn reactie. Zo ook helemaal niet dat er opeens veel meer onderwerpen worden bij betrokken. Dat had niet nodig geweest:) Los van je mening die ik vooralsnog respecteer denk ik daarom dat ik niet helemaal goed wordt begrepen en/of dat ik beide uitvoeringen eerder los van elkaar kan zien en puur naar de uitvoering en de waarde ervan kijk met de bijbehorende verschillen. Dus eigenlijk van beide het totaalplaatje zien, ongeacht dat een bepaalde uitvoering nou mijn smaak is of niet. Ik blijf er bij dat de vreemde vergelijking die je zo uit het niets maakt, in mijn ogen niet realistisch is.

Laten we het er verder op houden dat wij niet op één lijn zitten en zal het dan ook met rust laten. No hard feelings :)
GTI DARK SILVER

Gebruikersavatar
Up!grade TSI
Donateur member
Berichten: 1383
Lid geworden op: di 14 jul 2020, 21:20
Locatie: N-H

Re: Tom's GTI Killer - Range extender p.53

Bericht door Up!grade TSI » zo 02 aug 2020, 15:36

Pfff, lang verhaal Robin.
Ik dacht dat ik lang van stof was maar jij overtreft dat ruim. Ik denk wel dat er een paar mensen afhaken bij zo'n lang betoog.
Ik niet hoor, heb alles gelezen. Komt op mij als "buitenstaander" wel een beetje over alsof er bij jou door Tom een gevoelige snaar geraakt wordt en dat niet voor het eerst... Laat je niet op de kast jagen zou ik willen zeggen.

Laten we één ding voorop stellen, jij hebt een hele leuke Up! GTI samengesteld en daar geniet jij van.
Net zoals Tom heel blij is met zijn Up! en ik met de mijne en iedereen verder met de zijne/hare.
Wat ik maar zeggen wil, niet alleen over smaak valt niet te twisten, over rijplezier ook niet.
Jij kunt niet voor anderen gaan bepalen dat zij minder rijplezier kunnen hebben dan jij, bijvoorbeeld omdat het geen GTI is.
Ben je het misschien met mij eens dat rijplezier onmeetbaar is?
Maar indien niet overleef ik ook wel hoor, dat is het leuke van een forum. Je kunt eindeloos discussiëren idd over van alles maar je hoeft het niet perse over alles eens te zijn/worden toch?
Nu kom ik hier pas kijken maar paar dingen die opvallen zijn dat er heel veel, vaak uitgesproken meningen geuit worden hier.
En dat er in sommige topics een beetje een -wie heeft de langste sfeertje hangt-, denk dat iedereen dan begrijpt wat ik bedoel...

@Tom; volgens mijn info heeft elke vagling identieke remschijven, namelijk 256mm (indien originele uiteraard)
Klopt dit? Sta open voor alle info hieromtrent

@Robin; hoe kom jij bij dat prijsverschil tussen TSI en GTI wat jij noemde? Ik kwam uit op €4850,- verschil tussen de goedkoopste van beide. En ja inderdaad, als je voor de keuze stond, wat zou je dan doen? In tegenstelling tot jou zijn Tom en ik allebei niet de eerste eigenaar dus wij hadden dat dilemma niet. Voor dat geld kun je de dikste wielen en de vetste uitlaat monteren en ook nog laten chippen.
Waar jij dan weer gelijk in hebt is dat het dan nog steeds geen GTI is/wordt.
Persoonlijk zou ik als ik een GTI kocht alle badges eraf halen, je weet immers wat het is, waarom moet je daar steeds aan herinnert worden? Ik ga ze zelf ook nog verwijderen. En die ruitjesbekleding van een GTI moet maar net je smaak zijn...

Resumé, laten we iedereen in zijn/haar waarde laten en elkaars mening respecteren, daar zullen we het vast wél over eens zijn...
bekijk hier mijn vorige Up! GTi >>>https://www.vwupforum.nl/viewtopic.php?f=4&t=8147
bekijk hier mijn vorige Up! TSI >>>
https://www.vwupforum.nl/viewtopic.php?f=4&t=7319
Exen (Vag); Mii, Citigo, Up! TSI, Up! GTi] huidig>>>Up! GTi 8-)

Gebruikersavatar
NidayFright
Donateur member
Berichten: 568
Lid geworden op: vr 07 dec 2018, 16:44

Re: Tom's GTI Killer - Range extender p.53

Bericht door NidayFright » zo 02 aug 2020, 17:12

Up!grade schreef:
zo 02 aug 2020, 15:36
Pfff, lang verhaal Robin.
Ik dacht dat ik lang van stof was maar jij overtreft dat ruim. Ik denk wel dat er een paar mensen afhaken bij zo'n lang betoog.
Ik niet hoor, heb alles gelezen. Komt op mij als "buitenstaander" wel een beetje over alsof er bij jou door Tom een gevoelige snaar geraakt wordt en dat niet voor het eerst... Laat je niet op de kast jagen zou ik willen zeggen.

Laten we één ding voorop stellen, jij hebt een hele leuke Up! GTI samengesteld en daar geniet jij van.
Net zoals Tom heel blij is met zijn Up! en ik met de mijne en iedereen verder met de zijne/hare.
Wat ik maar zeggen wil, niet alleen over smaak valt niet te twisten, over rijplezier ook niet.
Jij kunt niet voor anderen gaan bepalen dat zij minder rijplezier kunnen hebben dan jij, bijvoorbeeld omdat het geen GTI is.
Ben je het misschien met mij eens dat rijplezier onmeetbaar is?
Maar indien niet overleef ik ook wel hoor, dat is het leuke van een forum. Je kunt eindeloos discussiëren idd over van alles maar je hoeft het niet perse over alles eens te zijn/worden toch?
Nu kom ik hier pas kijken maar paar dingen die opvallen zijn dat er heel veel, vaak uitgesproken meningen geuit worden hier.
En dat er in sommige topics een beetje een -wie heeft de langste sfeertje hangt-, denk dat iedereen dan begrijpt wat ik bedoel...

@Tom; volgens mijn info heeft elke vagling identieke remschijven, namelijk 256mm (indien originele uiteraard)
Klopt dit? Sta open voor alle info hieromtrent

@Robin; hoe kom jij bij dat prijsverschil tussen TSI en GTI wat jij noemde? Ik kwam uit op €4850,- verschil tussen de goedkoopste van beide. En ja inderdaad, als je voor de keuze stond, wat zou je dan doen? In tegenstelling tot jou zijn Tom en ik allebei niet de eerste eigenaar dus wij hadden dat dilemma niet. Voor dat geld kun je de dikste wielen en de vetste uitlaat monteren en ook nog laten chippen.
Waar jij dan weer gelijk in hebt is dat het dan nog steeds geen GTI is/wordt.
Persoonlijk zou ik als ik een GTI kocht alle badges eraf halen, je weet immers wat het is, waarom moet je daar steeds aan herinnert worden? Ik ga ze zelf ook nog verwijderen. En die ruitjesbekleding van een GTI moet maar net je smaak zijn...

Resumé, laten we iedereen in zijn/haar waarde laten en elkaars mening respecteren, daar zullen we het vast wél over eens zijn...
Nee je begrijpt ook niet wat ik bedoel. Het gaat mij echt niet om welk prijsverschil en of de GTI nou leuk wordt gevonden of niet. Ik vind de TSI of een andere uitvoering ook helemaal niet te min. Dit heb ik ook meermaals benadrukt.
Het ging mij om de vergelijking die uit het niets wordt gedaan in het verhaal van Tom. Die ik nogal raar vindt en niet goed onderbouwd is. Daar heb ik met 1 zin een reactie op gegeven, wat ik vervolgens ook kort toelicht.

Daar lees ik vervolgens een reactie op met daarin een aantal onderwerpen die voor 95 procent er niks mee te maken hebben en in feite een mening/ervaring is. Dit geef ik vervolgens ook aan en zoals je ziet lees je vanaf de helft ongeveer mijn ervaring die heel verschillend is met die van Tom. Ik had daar dan niet perse op hoeven te reageren maar het werd een beetje benadrukt dat het net lijkt alsof ik er niks van af weet. Aangezien ik heel wat jaren ervaring heb en de auto van binnen en buiten ken dan mag ik naar mijn mening daar wel op reageren ook al heeft het niks te maken met waar het in feite om ging. Ik wil al helemaal niet mijn gram halen maar ik kan er niet mee eens zijn. Dat moet je als vrijblijvend zien. Dat zeggende geef jij daar nu een antwoord op maar je schrijft mij weg alsof ik iemand de les wil wijzen en dat is echt totaal niet het geval. Ik heb zo ook vermeld dat ik niet goed wordt begrepen maar dat kan ik toch niet erg vinden. Dan laat ik het er gewoon bij en is het niet nodig om er verder op te borduren. Dat is precies hetgeen waardoor het uit zijn verband is getrokken en er juist geen discussie van wil maken:) En ja ik ben nogal lang van stof en maakt het mij verder ook niet uit wie het wel of niet leest. Heb dit zelf ook al vaak aangegeven. Leuk dat je reageert maar het was niet nodig geweest:) No probs. Dan is het mijn fout dat het verkeerd wordt opgevat :shhh:
GTI DARK SILVER

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Tom's GTI Killer - Range extender p.53

Bericht door Tom Westendorp » ma 03 aug 2020, 09:36

Volgens mij hebben we allemaal de juiste bedoelingen. Waar het mij om ging was om te benadrukken dat een GTI echt niet een compleet andere auto is dan de TSI. Bij een Golf zijn de verschillen bijvoorbeeld enorm, compleet andere wielophanging aan de achterzijde, mechanisch sper in de bak, veel grotere remmen, échte sportstoelen allemaal zaken die een GTI wezenlijk anders maken dan een Golf 1.0 TSI. Dat heeft een up! niet. Het is vooral op het uiterlijk gericht met een iets anders afgestelde 1.0 motor, geeft niet! Maakt het een super leuke auto!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

hutch
Vagling liefhebber
Berichten: 366
Lid geworden op: do 09 jun 2016, 18:40

Re: Tom's GTI Killer - Range extender p.53

Bericht door hutch » di 04 aug 2020, 13:02

Up!grade schreef:
zo 02 aug 2020, 15:36
Pfff, lang verhaal Robin.
Ik dacht dat ik lang van stof was maar jij overtreft dat ruim. Ik denk wel dat er een paar mensen afhaken bij zo'n lang betoog.
Ik niet hoor, heb alles gelezen. Komt op mij als "buitenstaander" wel een beetje over alsof er bij jou door Tom een gevoelige snaar geraakt wordt en dat niet voor het eerst... Laat je niet op de kast jagen zou ik willen zeggen.

Laten we één ding voorop stellen, jij hebt een hele leuke Up! GTI samengesteld en daar geniet jij van.
Net zoals Tom heel blij is met zijn Up! en ik met de mijne en iedereen verder met de zijne/hare.
Wat ik maar zeggen wil, niet alleen over smaak valt niet te twisten, over rijplezier ook niet.
Jij kunt niet voor anderen gaan bepalen dat zij minder rijplezier kunnen hebben dan jij, bijvoorbeeld omdat het geen GTI is.
Ben je het misschien met mij eens dat rijplezier onmeetbaar is?
Maar indien niet overleef ik ook wel hoor, dat is het leuke van een forum. Je kunt eindeloos discussiëren idd over van alles maar je hoeft het niet perse over alles eens te zijn/worden toch?
Nu kom ik hier pas kijken maar paar dingen die opvallen zijn dat er heel veel, vaak uitgesproken meningen geuit worden hier.
En dat er in sommige topics een beetje een -wie heeft de langste sfeertje hangt-, denk dat iedereen dan begrijpt wat ik bedoel...

@Tom; volgens mijn info heeft elke vagling identieke remschijven, namelijk 256mm (indien originele uiteraard)
Klopt dit? Sta open voor alle info hieromtrent

@Robin; hoe kom jij bij dat prijsverschil tussen TSI en GTI wat jij noemde? Ik kwam uit op €4850,- verschil tussen de goedkoopste van beide. En ja inderdaad, als je voor de keuze stond, wat zou je dan doen? In tegenstelling tot jou zijn Tom en ik allebei niet de eerste eigenaar dus wij hadden dat dilemma niet. Voor dat geld kun je de dikste wielen en de vetste uitlaat monteren en ook nog laten chippen.
Waar jij dan weer gelijk in hebt is dat het dan nog steeds geen GTI is/wordt.
Persoonlijk zou ik als ik een GTI kocht alle badges eraf halen, je weet immers wat het is, waarom moet je daar steeds aan herinnert worden? Ik ga ze zelf ook nog verwijderen. En die ruitjesbekleding van een GTI moet maar net je smaak zijn...

Resumé, laten we iedereen in zijn/haar waarde laten en elkaars mening respecteren, daar zullen we het vast wél over eens zijn...
Amen, pffff

hutch
Vagling liefhebber
Berichten: 366
Lid geworden op: do 09 jun 2016, 18:40

Re: Tom's GTI Killer - Range extender p.53

Bericht door hutch » di 04 aug 2020, 13:02

Up!grade schreef:
zo 02 aug 2020, 15:36
Pfff, lang verhaal Robin.
Ik dacht dat ik lang van stof was maar jij overtreft dat ruim. Ik denk wel dat er een paar mensen afhaken bij zo'n lang betoog.
Ik niet hoor, heb alles gelezen. Komt op mij als "buitenstaander" wel een beetje over alsof er bij jou door Tom een gevoelige snaar geraakt wordt en dat niet voor het eerst... Laat je niet op de kast jagen zou ik willen zeggen.

Laten we één ding voorop stellen, jij hebt een hele leuke Up! GTI samengesteld en daar geniet jij van.
Net zoals Tom heel blij is met zijn Up! en ik met de mijne en iedereen verder met de zijne/hare.
Wat ik maar zeggen wil, niet alleen over smaak valt niet te twisten, over rijplezier ook niet.
Jij kunt niet voor anderen gaan bepalen dat zij minder rijplezier kunnen hebben dan jij, bijvoorbeeld omdat het geen GTI is.
Ben je het misschien met mij eens dat rijplezier onmeetbaar is?
Maar indien niet overleef ik ook wel hoor, dat is het leuke van een forum. Je kunt eindeloos discussiëren idd over van alles maar je hoeft het niet perse over alles eens te zijn/worden toch?
Nu kom ik hier pas kijken maar paar dingen die opvallen zijn dat er heel veel, vaak uitgesproken meningen geuit worden hier.
En dat er in sommige topics een beetje een -wie heeft de langste sfeertje hangt-, denk dat iedereen dan begrijpt wat ik bedoel...

@Tom; volgens mijn info heeft elke vagling identieke remschijven, namelijk 256mm (indien originele uiteraard)
Klopt dit? Sta open voor alle info hieromtrent

@Robin; hoe kom jij bij dat prijsverschil tussen TSI en GTI wat jij noemde? Ik kwam uit op €4850,- verschil tussen de goedkoopste van beide. En ja inderdaad, als je voor de keuze stond, wat zou je dan doen? In tegenstelling tot jou zijn Tom en ik allebei niet de eerste eigenaar dus wij hadden dat dilemma niet. Voor dat geld kun je de dikste wielen en de vetste uitlaat monteren en ook nog laten chippen.
Waar jij dan weer gelijk in hebt is dat het dan nog steeds geen GTI is/wordt.
Persoonlijk zou ik als ik een GTI kocht alle badges eraf halen, je weet immers wat het is, waarom moet je daar steeds aan herinnert worden? Ik ga ze zelf ook nog verwijderen. En die ruitjesbekleding van een GTI moet maar net je smaak zijn...

Resumé, laten we iedereen in zijn/haar waarde laten en elkaars mening respecteren, daar zullen we het vast wél over eens zijn...
Amen, pffff.

hutch
Vagling liefhebber
Berichten: 366
Lid geworden op: do 09 jun 2016, 18:40

Re: Tom's GTI Killer - Range extender p.53

Bericht door hutch » di 04 aug 2020, 13:08

Tom Westendorp schreef:
ma 03 aug 2020, 09:36
Volgens mij hebben we allemaal de juiste bedoelingen. Waar het mij om ging was om te benadrukken dat een GTI echt niet een compleet andere auto is dan de TSI. Bij een Golf zijn de verschillen bijvoorbeeld enorm, compleet andere wielophanging aan de achterzijde, mechanisch sper in de bak, veel grotere remmen, échte sportstoelen allemaal zaken die een GTI wezenlijk anders maken dan een Golf 1.0 TSI. Dat heeft een up! niet. Het is vooral op het uiterlijk gericht met een iets anders afgestelde 1.0 motor, geeft niet! Maakt het een super leuke auto!
Jij bent me der ene hoor Tom (komt tie weer met een Golf GTI). ;)

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Tom's GTI Killer - Range extender p.53

Bericht door Tom Westendorp » wo 12 aug 2020, 09:01

Zoals jullie weten ben ik altijd transparant over mijn escapades met de up! als dingen goed gaan vermeld ik het als dingen niet goed gaan vermeld ik het ook.

De afgelopen dagen heb ik een paar keer gehad dat het EDC lampje kortstondig is gaan branden. Het gaat ook direct weer uit zodra ik van het gas gaat dus ik weet niet of het serieus is. De auto loopt er verder perfect om.

Ze staat al wel bijna op 84.000 dus het wordt tijd voor een kleine onderhoudsbeurt.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Gebruikersavatar
damianw26
Donateur member
Berichten: 2795
Lid geworden op: vr 30 okt 2015, 23:42
Locatie: Westervoort
Contacteer:

Re: Tom's GTI Killer - Range extender p.53

Bericht door damianw26 » wo 12 aug 2020, 14:07

Dat kan echt van alles zijn, direct laten uitlezen
Vw HighUp TSI 2018/Vagtechniek stage 1+ 140pk 250nm/Recaro sportster CS stoelen/Milltek resonated/AP schroefset -65mm/dumpvalve/...
Afbeelding

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Tom's GTI Killer - Range extender p.53

Bericht door Tom Westendorp » wo 12 aug 2020, 18:11

Incoming!!!!!! Nieuwe wielen!!!!!
5D623931-18B6-4B05-890C-9267C2C6329C.jpeg
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Gebruikersavatar
damianw26
Donateur member
Berichten: 2795
Lid geworden op: vr 30 okt 2015, 23:42
Locatie: Westervoort
Contacteer:

Re: Tom's GTI Killer - Range extender p.53

Bericht door damianw26 » wo 12 aug 2020, 18:24

Net al gezegd maar echt heel erg terror vet! Staat machtig met Costa Azul
Vw HighUp TSI 2018/Vagtechniek stage 1+ 140pk 250nm/Recaro sportster CS stoelen/Milltek resonated/AP schroefset -65mm/dumpvalve/...
Afbeelding

Gebruikersavatar
Up!grade TSI
Donateur member
Berichten: 1383
Lid geworden op: di 14 jul 2020, 21:20
Locatie: N-H

Re: Tom's GTI Killer - Range extender p.53

Bericht door Up!grade TSI » wo 12 aug 2020, 18:30

Leuke wielen, wel een beetje hak op de tak... :lol:
Laat ik het hier nog maar eens rechtstreeks aan jou vragen Tom, want op het topic over meetings wordt niet gereageerd lijkt het.
Wanneer kom je met nieuws of stand van zaken qua onderwerp meeting/toertocht?
En nog een vraagje, tientallen te koop/te koop gevraagd topics moeten/kunnen nog op slot, wanneer wordt dat gedaan?
Is geen hele fijne surfervaring zo als je merkt dat het verkocht is. Zie je reactie graag tegemoet.
bekijk hier mijn vorige Up! GTi >>>https://www.vwupforum.nl/viewtopic.php?f=4&t=8147
bekijk hier mijn vorige Up! TSI >>>
https://www.vwupforum.nl/viewtopic.php?f=4&t=7319
Exen (Vag); Mii, Citigo, Up! TSI, Up! GTi] huidig>>>Up! GTi 8-)

Gebruikersavatar
NidayFright
Donateur member
Berichten: 568
Lid geworden op: vr 07 dec 2018, 16:44

Re: Tom's GTI Killer - Range extender p.53

Bericht door NidayFright » wo 12 aug 2020, 22:20

Die kleuren combinatie blijft goud. Letterlijk en figuurlijk :D
GTI DARK SILVER

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Tom's GTI Killer - Range extender p.53

Bericht door Tom Westendorp » do 13 aug 2020, 09:36

Up!grade schreef:
wo 12 aug 2020, 18:30
Leuke wielen, wel een beetje hak op de tak... :lol:
Laat ik het hier nog maar eens rechtstreeks aan jou vragen Tom, want op het topic over meetings wordt niet gereageerd lijkt het.
Wanneer kom je met nieuws of stand van zaken qua onderwerp meeting/toertocht?
En nog een vraagje, tientallen te koop/te koop gevraagd topics moeten/kunnen nog op slot, wanneer wordt dat gedaan?
Is geen hele fijne surfervaring zo als je merkt dat het verkocht is. Zie je reactie graag tegemoet.
Hak op de tak? Die begrijp ik even niet.
Meeting staat even op een laag pitje omdat de regels weer wat strenger worden en ik niet de verantwoordelijkheid wil dragen voor een evenement waar ik geen grip op heb.
Topics gooi ik altijd op slot als de persoon die de waar aanprijst mij aangeeft dat de betreffende spullen zijn verkocht.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

hutch
Vagling liefhebber
Berichten: 366
Lid geworden op: do 09 jun 2016, 18:40

Re: Tom's GTI Killer - Range extender p.53

Bericht door hutch » do 13 aug 2020, 11:25

Geinig, het zou idd jouw tsi kunnen zijn (op een paar dingen na dan).

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Tom's GTI Killer - Range extender p.53

Bericht door Tom Westendorp » do 13 aug 2020, 12:35

Het is mijn tsi, met de wielen eronder geshopt.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Gebruikersavatar
Up!grade TSI
Donateur member
Berichten: 1383
Lid geworden op: di 14 jul 2020, 21:20
Locatie: N-H

Re: Tom's GTI Killer - Range extender p.53

Bericht door Up!grade TSI » do 13 aug 2020, 17:46

Tom Westendorp schreef:
do 13 aug 2020, 09:36
Up!grade schreef:
wo 12 aug 2020, 18:30
Leuke wielen, wel een beetje hak op de tak... :lol:
Laat ik het hier nog maar eens rechtstreeks aan jou vragen Tom, want op het topic over meetings wordt niet gereageerd lijkt het.
Wanneer kom je met nieuws of stand van zaken qua onderwerp meeting/toertocht?
En nog een vraagje, tientallen te koop/te koop gevraagd topics moeten/kunnen nog op slot, wanneer wordt dat gedaan?
Is geen hele fijne surfervaring zo als je merkt dat het verkocht is. Zie je reactie graag tegemoet.
Hak op de tak? Die begrijp ik even niet.
Meeting staat even op een laag pitje omdat de regels weer wat strenger worden en ik niet de verantwoordelijkheid wil dragen voor een evenement waar ik geen grip op heb.
Topics gooi ik altijd op slot als de persoon die de waar aanprijst mij aangeeft dat de betreffende spullen zijn verkocht.
Het ene moment heb je het nog over een lampje wat oplicht, daarna over velgen die je wilt kopen. Geen kritiek hoor, slechts mijn waarneming...
Jammer dat er voorlopig geen meeting o.i.d. in zit dan. Wat ik aan één kant wel maar aan de andere kant ook niet begrijp, we kunnen immers toch makkelijk afstand houden van elkaar? Hopen op betere tijden dan maar... :pray:
Hoe moet die persoon die waar aanprijst dat bij jou aangeven dan? In het topic zelf of persoonlijk?
Want nogmaals, er zijn tientallen topics die al (lang) op slot kunnen. Misschien zou je er eens je licht over willen laten schijnen als je een momentje over hebt. Ik wil het ook best doen hoor als je mij daartoe autoriseert :D
Groet Erik
bekijk hier mijn vorige Up! GTi >>>https://www.vwupforum.nl/viewtopic.php?f=4&t=8147
bekijk hier mijn vorige Up! TSI >>>
https://www.vwupforum.nl/viewtopic.php?f=4&t=7319
Exen (Vag); Mii, Citigo, Up! TSI, Up! GTi] huidig>>>Up! GTi 8-)

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Tom's GTI Killer - Range extender p.53

Bericht door Tom Westendorp » do 13 aug 2020, 20:34

Ik meld dingen zoals ze zijn. Vandaag de wielen opgehaald en nieuwe banden besteld. Ik ben weer voor mijn oude liefde gegaan: Michelin! Deze keer de Primacy 3. Ik had voor Pilotsport3 kunnen gaan maar die krijg je amper aan de praat op de lange afstanden die ik rijd en dat is simpelweg zonde.

Vandaag dus maar een setje eco achtige banden van, wat mij beteft, het beste bandenmerk ter wereld besteld. De Avon semislicks hebben niks te zoeken op lichtgewicht boodschappenauto zonder vermogen die gaan dus de verkoop in! :D Ik ben zo gelukkig als een varken in de modder.
C96ADC4D-DE99-4D62-B584-6C0D8F5C9600.jpeg
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Gebruikersavatar
NidayFright
Donateur member
Berichten: 568
Lid geworden op: vr 07 dec 2018, 16:44

Re: Tom's GTI Killer - Range extender p.53

Bericht door NidayFright » do 13 aug 2020, 22:10

Welke maat banden liggen er op? En de specs van de velgen, ET waarde...? Ziet er in ieder geval gelikt uit moet ik zeggen, vooral ook de banden die niet te plat zijn. Oogt net wat dikker. Is soms weleens lastig om daar een soort van balans in zien te vinden. Mooier dan dit krijg je niet:)
GTI DARK SILVER

Gebruikersavatar
Up!grade TSI
Donateur member
Berichten: 1383
Lid geworden op: di 14 jul 2020, 21:20
Locatie: N-H

Re: Tom's GTI Killer - Range extender p.53

Bericht door Up!grade TSI » do 13 aug 2020, 22:59

Leuke wielen, is het OZ of Sparco?
En wat is nou je vervolgactie over dat lampje? Je lijkt je er niet echt druk om te maken, omdat je lekker met wielen bezig bent bedoel ik...
bekijk hier mijn vorige Up! GTi >>>https://www.vwupforum.nl/viewtopic.php?f=4&t=8147
bekijk hier mijn vorige Up! TSI >>>
https://www.vwupforum.nl/viewtopic.php?f=4&t=7319
Exen (Vag); Mii, Citigo, Up! TSI, Up! GTi] huidig>>>Up! GTi 8-)

Plaats reactie