Mijn Candy White 5d High-UP! op 17 inch

Laat hier je nieuwe trots zien.
Gebruikersavatar
Mikester
Vagling liefhebber
Berichten: 143
Lid geworden op: di 31 jul 2012, 21:50

Re: Mijn Candy White 5d High-UP! op 17 inch

Bericht door Mikester » di 18 sep 2012, 13:04

Thnx Ron :) de ET waarde is 35. T is een 7j velg, dus t past mooi.

Ik heb de ruit laten plakken met folie. Ik kon t triangle pakket nemen net donkere ramen, maar dat was me de 500e niet waard. Plus dat je dan de achterste ruiten ook donker krijgt. Dat vind ik bij een 5 deurs niet zo mooi

tweetup
Forum newbie
Berichten: 72
Lid geworden op: di 18 sep 2012, 12:44

Re: Mijn Candy White 5d High-UP! op 17 inch

Bericht door tweetup » di 18 sep 2012, 13:26

Goedendag,

Waar heb jij je achterruit dan laten beplakken en wat zijn de kosten hiervan?
Mag dit wettelijk gezien wel?

gr.
Besteld: High up, 75PK bmt, dark silver, executive, drive, panoramadak, leder. On the road since Nov. 10. Changed/added: OBD configured, Osram Nightbreakers, PIAA dagrijverlichting, armsteun. Zomervelgen: Upsilon!

Gebruikersavatar
Ron UP
Forum eindbaas
Berichten: 2050
Lid geworden op: do 23 feb 2012, 11:57
Locatie: Heemskerk

Re: Mijn Candy White 5d High-UP! op 17 inch

Bericht door Ron UP » di 18 sep 2012, 15:01

Mikester schreef:Thnx Ron :) de ET waarde is 35. T is een 7j velg, dus t past mooi.

Ik heb de ruit laten plakken met folie. Ik kon t triangle pakket nemen net donkere ramen, maar dat was me de 500e niet waard. Plus dat je dan de achterste ruiten ook donker krijgt. Dat vind ik bij een 5 deurs niet zo mooi

Ok, maar je hebt dan waarschijnlijk geen bluemotion, want die staat standaard al lager dan de niet-bluemotion.
Ik denk zelf, dat je bij een bluemotion incl verlaging dus, mss problemen zult krijgen bij het nemen van inveren bij drempels vd band op de wielkasten?

En persoonlijk, en dat is echt smaakgevoelig, zou ik het dakspoilertje mee hebben laten tinten met de rest van het dak, het is zo'n onderbreking zeg maar.
Maar je zult er zelf goed over nagedacht hebben :mrgreen: :mrgreen:
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen


Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350

robert
Forum newbie
Berichten: 41
Lid geworden op: di 11 sep 2012, 19:49
Locatie: Rotterdam

Re: Mijn Candy White 5d High-UP! op 17 inch

Bericht door robert » di 18 sep 2012, 15:38

Mikester schreef:Thnx Ron :) de ET waarde is 35. T is een 7j velg, dus t past mooi.

Ik heb de ruit laten plakken met folie. Ik kon t triangle pakket nemen net donkere ramen, maar dat was me de 500e niet waard. Plus dat je dan de achterste ruiten ook donker krijgt. Dat vind ik bij een 5 deurs niet zo mooi
erg mooi gedaan!

Gebruikersavatar
TV_UP!
Forum eindbaas
Berichten: 1247
Lid geworden op: ma 09 jul 2012, 20:12
Locatie: Fijnaart

Re: Mijn Candy White 5d High-UP! op 17 inch

Bericht door TV_UP! » di 18 sep 2012, 17:27

strak gedaan met dat zwart bij het vw embleem voor hoe heb je dat gedaan??
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,

Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L

Gebruikersavatar
Kneeke
Vagling liefhebber
Berichten: 125
Lid geworden op: zo 09 sep 2012, 16:03

Re: Mijn Candy White 5d High-UP! op 17 inch

Bericht door Kneeke » di 18 sep 2012, 18:54

Ziet er super uit...ik ga ook die delen zwart laten maken maar dan spuiten,ook de spiegels..verder complimenten .......

Gebruikersavatar
Mikester
Vagling liefhebber
Berichten: 143
Lid geworden op: di 31 jul 2012, 21:50

Re: Mijn Candy White 5d High-UP! op 17 inch

Bericht door Mikester » di 18 sep 2012, 19:09

tweetup schreef:Waar heb jij je achterruit dan laten beplakken en wat zijn de kosten hiervan?
Mag dit wettelijk gezien wel?
Wettelijk is het geen probleem. Ook is de achterruit dermate getint zodat deze nog meer dan genoeg licht doorlaat, ook 's avonds. Het tinten van autoramen en de kosten daarvan moet je maar googlen, daar is genoeg over te vinden.
TV_UP! schreef:strak gedaan met dat zwart bij het vw embleem voor hoe heb je dat gedaan??
Ik heb het VW embleem verwijderd. Hier staat een how-to hoe je het moet verwijderen. De gelijmde palletjes achter het embleem zijn de grootste nachtmerrie. Ik was in het begin te ruw en brak bijna direct een pootje af, waarna ik daarna te voorzichtig was en ik m niet los kreeg. Uiteindelijk heeft de wrapper me uit de brand geholpen doordat hij was speciale pennetjes had waarmee hij de palletje voorzichtig kon liften.
Kneeke schreef:Ziet er super uit...ik ga ook die delen zwart laten maken maar dan spuiten,ook de spiegels..verder complimenten .......
Thnx! Spuiten vond ik zelf te kostbaar. Voor datzelfde geld had ik dan liever een panoramadak gehad. Voordeel van een wrap is tevens dat je het weer kunt verwijderen. Met name het zwarte dak roept gemengde reacties op (wel meer dan 80% positief), dat is toch wel handig als je toch ooit de auto weer wil verkopen. Nadeel is dat een wrap minder strak oogt dan gespoten, dat neem ik op de koop toe.
Ron UP schreef:Ok, maar je hebt dan waarschijnlijk geen bluemotion, want die staat standaard al lager dan de niet-bluemotion.
Ik denk zelf, dat je bij een bluemotion incl verlaging dus, mss problemen zult krijgen bij het nemen van inveren bij drempels vd band op de wielkasten?

En persoonlijk, en dat is echt smaakgevoelig, zou ik het dakspoilertje mee hebben laten tinten met de rest van het dak, het is zo'n onderbreking zeg maar.
Maar je zult er zelf goed over nagedacht hebben :mrgreen: :mrgreen:
Ik vind die onderbreking nu juist mooi :mrgreen:
De auto is wel BMT, dus inclusief sportonderstel. Anders had ik een tractor-look gekregen. Inveren totaal geen probleem. Zelfs met 4 volwassenen er al ingezeten.

Gebruikersavatar
Ron UP
Forum eindbaas
Berichten: 2050
Lid geworden op: do 23 feb 2012, 11:57
Locatie: Heemskerk

Re: Mijn Candy White 5d High-UP! op 17 inch

Bericht door Ron UP » di 18 sep 2012, 20:34

Ok, super dan!!!
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen


Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350

Gebruikersavatar
TV_UP!
Forum eindbaas
Berichten: 1247
Lid geworden op: ma 09 jul 2012, 20:12
Locatie: Fijnaart

Re: Mijn Candy White 5d High-UP! op 17 inch

Bericht door TV_UP! » di 18 sep 2012, 20:44

thanks,

dat met die palletjes is goed om te weten.
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,

Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L

VladUP!
Vagling liefhebber
Berichten: 111
Lid geworden op: ma 06 aug 2012, 15:12

Re: Mijn Candy White 5d High-UP! op 17 inch

Bericht door VladUP! » do 20 sep 2012, 12:26

wauw wat een mooie Up! :D

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Mijn Candy White 5d High-UP! op 17 inch

Bericht door Tom Westendorp » do 20 sep 2012, 17:28

Prachtige kar!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Gebruikersavatar
Mikester
Vagling liefhebber
Berichten: 143
Lid geworden op: di 31 jul 2012, 21:50

Re: Mijn Candy White 5d High-UP! op 17 inch

Bericht door Mikester » do 20 sep 2012, 22:33

Thnx Jongens!

Morgen komt er nog een kleine aanpassing. Ik zal de foto's zsm plaatsen.

Gebruikersavatar
maasup
Forum newbie
Berichten: 57
Lid geworden op: do 26 apr 2012, 19:58

Re: Mijn Candy White 5d High-UP! op 17 inch

Bericht door maasup » vr 21 sep 2012, 01:45

Heel mooi gedaaan, wat kost zo iets nou ? :ugeek:
Move Up BM, Dark Blue Metalic, Climatic, Drivepakket, Executive pakket, Alu wielen, Leder pook, Leder stuur, Leder handrem, W8 verlichting, Korte Polo antenne, Chroom schakelaars, Verstelbare kofferbakbodem, Chroom strip achterklep. Blokstriping op dak

Gebruikersavatar
Mikester
Vagling liefhebber
Berichten: 143
Lid geworden op: di 31 jul 2012, 21:50

Re: Mijn Candy White 5d High-UP! op 17 inch

Bericht door Mikester » vr 21 sep 2012, 18:50

maasup schreef:Heel mooi gedaaan, wat kost zo iets nou ? :ugeek:
Ik weet niet wat je bedoeld met wat zoiets kost? De hele auto, de velgen, de afdekdopjes van de velgen, de wrap etcetc?

Gebruikersavatar
Mikester
Vagling liefhebber
Berichten: 143
Lid geworden op: di 31 jul 2012, 21:50

Re: Mijn Candy White 5d High-UP! op 17 inch

Bericht door Mikester » vr 21 sep 2012, 18:55

Tijdens het wassen en in de wax zetten van de auto afgelopen week kwam ik tot het idee om de vreemde spleet in de buitenspiegels op te vullen. Dit had ik ook al eens met succes eerder gedaan bij mijn Seat Ibiza. Hieronder het resultaat:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
P@trick & Mii(rella)
Vagling liefhebber
Berichten: 173
Lid geworden op: zo 05 aug 2012, 14:57
Locatie: Eindhoven

Re: Mijn Candy White 5d High-UP! op 17 inch

Bericht door P@trick & Mii(rella) » vr 21 sep 2012, 19:58

Seht gut aus ja ;)
Als de Mii ook zo´n spleet heeft is dit een goeie aanvulling.
Seat Mii, Candy white, drive pakket, Seat portable system, donkere ramen, verwarmde stoelen,17inch,K&N filtertje.
BMW 520i High executive M performance F11 2012, opties, uhm ja, alles.....

Gebruikersavatar
Mikester
Vagling liefhebber
Berichten: 143
Lid geworden op: di 31 jul 2012, 21:50

Re: Mijn Candy White 5d High-UP! op 17 inch

Bericht door Mikester » za 22 sep 2012, 22:23

Thnx!

Vandaag nog even creatief bezig geweest met een soort drukknopen en brillenkoordjes van de Pearle. Het resultaat is naar tevredenheid.
Ik snap nu ook waarom VW standaard dit niet heeft gemonteerd. Het is eigenlijk namelijk niet mogelijk om de koordjes strak te laten staan bij gesloten achterklep. Dat is in dit geval ook niet mogelijk, maar de koordjes vallen zo mooi weg dat je het totaal niet ziet. Het ziet er overigens uit alsof er veel spanning op de kabels van de achterruitverwarming komt, maar dat is absoluut niet het geval. Er trekt nog geen 100 gram aan het kabeltje per kant.

Als iemand een beter idee heeft voor de drukknopen dan hoor ik dat graag.

Afbeelding

RickUP
Vagling liefhebber
Berichten: 119
Lid geworden op: do 16 aug 2012, 22:46
Locatie: Oldebroek

Re: Mijn Candy White 5d High-UP! op 17 inch

Bericht door RickUP » zo 23 sep 2012, 15:37

Leuk gedaan!:)
We´re going UP! UP! UP!

Zwarte Take UP! BMT 60 pk 5Deurs Climatic Comfortpack Armsteun Dorpellijsten Korte VW Polo Antenne.

MAZE
Vagling liefhebber
Berichten: 288
Lid geworden op: vr 10 aug 2012, 10:54
Locatie: Noord-Holland

Re: Mijn Candy White 5d High-UP! op 17 inch

Bericht door MAZE » za 29 sep 2012, 17:49

Leuke updates zeker die spleet op de spiegelhuizen. Ik had wel een vraagje wat voor bandenmaat heb je, dit omdat ik ook 17 inch op het oog heb.

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Mijn Candy White 5d High-UP! op 17 inch

Bericht door Tom Westendorp » zo 30 sep 2012, 10:03

Hoe is het rijcomfort eigenlijk met die 17 inch?
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Plaats reactie