Wat een zooitje VW er van maakt, ik begrijp er niks van en mijn dealer al evenmin
Volgens het VW-trackingsysteem van de dealer is de Up geproduceerd op 30 augustus (was tot 2 dagen voordien nog voorzien op 24 augustus), hij zou in transit zijn met bestemming invoerder Brussel op 07 september (eerst voorzien 4 september) en we hebben er al 2 weken niks meer van gehoord... Aangezien we ondertussen al wel 19 september zijn moest de Up al lang geleverd zijn en dus heeft de verkoper de invoerder eens om een duidelijke uitleg gevraagd en volgens de invoeder zit het nu zo : geproduceerd 30 augustus, in transit sinds 01 september en zou eind deze week bij hun in Brussel moeten aankomen... 3 weken voor een traject van nog geen 1200km lijkt me toch wel lang genoeg...
Als dit nu eindelijk de waarheid is en alles een beetje meezit kan ik volgende week misschien de eerte kilometers rijden met de Up!
Zou het nog de moeite zijn dat ik mijn zomerbandjes er nog onderleg of zou ik hem toch maar ineens klaarmaken voor de winter
Grtz
Gunter