Mijn Move UP!
Re: Mijn Move UP!
Zo! Dat is een hele mond vol, maar het resultaat mag er zijn
groove up - 60pk bmt - hot orange - fender sound - 16" triangle velgen (silver) - high up extra's & accessoires
opties/extra's: 4 deuren - panoramadak - winterbanden op 15" waffle velgen - verlaagd (eibach proline) - vagcom
opties/extra's: 4 deuren - panoramadak - winterbanden op 15" waffle velgen - verlaagd (eibach proline) - vagcom
-
- Vagling liefhebber
Ja dankjewel, als ik iets doe probeer ik het natuurlijk wel goed te doen.MuziekUP schreef:Zo! Dat is een hele mond vol, maar het resultaat mag er zijn
Kan de up er deze winter in ieder geval weer tegenaan.
Dat ziet er weer mooi zwart uit.
Alleen vraag ik me af waarom de meg's wax - er zijn zoveel betere. En zeker voor de winter is wat mij betreft colinite 845 nog steeds een topper. Ook de waxen ( of ene sealent met getopt een wax) van bv. AF en/of DJ hebben een veel langere standtijd en geven dus ene betere bescherming.
Alleen vraag ik me af waarom de meg's wax - er zijn zoveel betere. En zeker voor de winter is wat mij betreft colinite 845 nog steeds een topper. Ook de waxen ( of ene sealent met getopt een wax) van bv. AF en/of DJ hebben een veel langere standtijd en geven dus ene betere bescherming.
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC
-
- Vagling liefhebber
Dankjewel Inge.Inge schreef:Dat ziet er weer mooi zwart uit.
Ik gebruik de meguairs wax omdat die nog niet op is, als die op is komt er wel wat anders voor in de plaats. In ieder geval geen mequairs, terwijl de ultimate compound van meguairs weer wel een goed product is vind ik de wax nogal wat tegenvallen.
-
- Vagling liefhebber
meg is best leuk spul, maar om mee te beginnen.. Die Colonite is inderdaad een fijne. die kan je letterlijk op je auto aaien en heeft een lange standtijd ja. Maar mooi resultaat behaald! Ik moet de mijne ook nog steeds doen. Kom er maar niet aan toe.
-
- Vagling liefhebber
Ik heb de wax ook gekocht toen ik net begon, maar is nog steeds niet leeg.
Deze wax is nogal vervelend, na het opbrengen is hij lastig uit te poetsen.
Ik had er van de week ook maar tijd voor gemaakt anders was er ook niks van gekomen om te poetsen.
Deze wax is nogal vervelend, na het opbrengen is hij lastig uit te poetsen.
Ik had er van de week ook maar tijd voor gemaakt anders was er ook niks van gekomen om te poetsen.
-
- Vagling liefhebber
afgelopen weekend met me vriendin naar parijs geweest met de UP!
en ik moet zeggen dat ik niet had verwacht dat de up! een gemiddeld verbruik van 1 op 25 gemiddeld zou halen.
moet er wel bijzeggen dat ik de wind van de zijkant had en soms een beetje van achter, heb het op me gemak gereden en continue de cruisecontrol op 105 had staan.
heenweg was minder, toen had ik windkracht 7, wind tegen. toen had ik een gemiddelde van 1 op 20, ook niet verkeerd.
en ik moet zeggen dat ik niet had verwacht dat de up! een gemiddeld verbruik van 1 op 25 gemiddeld zou halen.
moet er wel bijzeggen dat ik de wind van de zijkant had en soms een beetje van achter, heb het op me gemak gereden en continue de cruisecontrol op 105 had staan.
heenweg was minder, toen had ik windkracht 7, wind tegen. toen had ik een gemiddelde van 1 op 20, ook niet verkeerd.
Netjes gedaan, maar je weet dat de boordcomputer ongeveer 7% zuiniger aangeeft dan je werkelijk rijdt.
De wind heeft inderdaad mega invloed op het verbruik. Maarja is ook niet meer dan logisch voor een motortje met zo weinig kracht en een auto met weinig gewicht.
De wind heeft inderdaad mega invloed op het verbruik. Maarja is ook niet meer dan logisch voor een motortje met zo weinig kracht en een auto met weinig gewicht.
Skoda Citigo - Tornado red | Retrofit xenon | Monte Carlo grill - splitter - diffuser | Custom emblemen | zwart dak | Spoiler | Helix sub en speakerupgrade |
-
- Vagling liefhebber
Ja ik weet het. Maarja 1 op 23.7 vind ik ook niet verkeerd. Er zijn er heel veel die dat niet halen als ik sommige reacties zie hier op het forum.
Verstuurd vanaf mijn GT-I9100 met Tapatalk
-
- Vagling liefhebber
Ik heb een tijdje geleden pioneer coaxiaal speakers gemonteerd. Nou zijn de hoge tonen spat zuiper en super mooi. Maar ik krijg er maar weinig bass uit. Zijn er die dat ook hebben? Het gaat trouwens over de voorportier speakers.
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Het zou voor mij niet mogelijk zijn om zo zacht te rijden maar een indrukwekkend verbruik is het wel!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
-
- Vagling liefhebber
Waarom is dat niet mogelijk? Als je je auto met 110 op cruisecontrol zet dan moet dat wel lukken hoor:D
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Laat ik het dan zo stellen: mentaal is dat voor mij niet mogelijk. Ik rij gewoon lekker door. Max snelheid +10 of +20 dan kom je nog eens ergens.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
-
- Vagling liefhebber
Haha ik ken het. Rij normaal gesproken ook altijd te hard. Maar soms rij ik op me gemakje. Maar dat is aan het verbruik wel te merken.
-
- Vagling liefhebber
Wie kan mij vertellen of deze maat velgen gaat passen?
17 inch
4x100
7.5j
Naafgat 57.1
Et 35
17 inch
4x100
7.5j
Naafgat 57.1
Et 35
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Volgens mij is dat al eens voorbij gekomen. Zoekfunctie?
-
- Vagling liefhebber
Ja maar waar. Ik kan wel wat vinden maar niet concreet 7.5j met et 35
-
- Vagling liefhebber
Hopaaa de 50.000 km zijn we ook voorbij.
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Zo! Dat gaar hard!
-
- Vagling liefhebber
Flink aan de poets.