Mag ik me even voorstellen!
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Re: Mag ik me even voorstellen!
Schitterend!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
GunSpeed schreef:Haha, van taktiek veranderd
Denk dat ik weet waar deze zal voor dienen, ben benieuwd of ik het bij het rechte eind heb
Dak,achterspoiler.tankklep...
ik had er 2 van de 3 goed
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Ik ben benieuwd hoe je dat met een plaatje hebt gedaan.Kneeke schreef:TV_UP! schreef:ziet er goed uit.
Hoe worden de pandalen gemonteerd??
Gaspedaal. Schuift er gewoon over...de andere pedalen.. Zet je een plaatje op het orgineel plaatje. En dan plug& play,zoals Gunspeed dat zegt.
Voetplaatje gekopieerd van een audi tt en dat op het pedaal gemaakt (popnagels).Mikester schreef:Ik ben benieuwd hoe je dat met een plaatje hebt gedaan.Kneeke schreef:TV_UP! schreef:ziet er goed uit.
Hoe worden de pandalen gemonteerd??
Gaspedaal. Schuift er gewoon over...de andere pedalen.. Zet je een plaatje op het orgineel plaatje. En dan plug& play,zoals Gunspeed dat zegt.
Succes...
Goed geraden Heren, ga eerst effe aan de slag met folie...en dan naar de spuiter...
Ben ook bezig met de opstaande rand van de kofferbak...
Of een hele dikke zonneband in de voorruit...
Ben ook bezig met de opstaande rand van de kofferbak...
Of een hele dikke zonneband in de voorruit...
- Antera
- Vagling liefhebber
- Contacteer:
geen zonneband corne dat is geen porum of ga je straks ook scheef achter je stuur zitten.
In het bezit van VCDS/VCP voor afspraak APP of Bel +31 6 15 22 87 09
Voor alle verlagingen ben je welkom al dan niet met montage
Voor alle verlagingen ben je welkom al dan niet met montage
Klopt. Zonneband gaat hem niet worden...Antera schreef:geen zonneband corne dat is geen porum of ga je straks ook scheef achter je stuur zitten.
Morgen m'n eerste beurt. 15000 km. @ breda.....
- BarMove(d)Up
- Vagling liefhebber
Eens moet de eerste keer zijn .Kneeke schreef:Morgen m'n eerste beurt. 15000 km. @ breda.....
Move Up 60pK, White Candy, Drive Pakket, Winterpakket, Climatic, Radio 'RCD 215', 4 deuren, Rubber Matten, Luxe kentekenplaten, korte antenne, uitlaat sierstuk, Up! instaplijsten, Dotz Freerider Peak 16", Getinte ramen, Osram Nightbreaker Plus.
Zo de UP! heeft een beurt gehad..99€ das goed te doen...(vind ik)...
Zo gister nog even andere lampen gestoken: osram Night Breaker unlimitid. +110%...
- GunSpeed
- Forum eindbaas
Haha, ben zelf ook aan't wachten op een pakketje nieuwe Osram Nightbreaker Unlimited.Kneeke schreef:Zo gister nog even andere lampen gestoken: osram Night Breaker unlimitid. +110%...
Hoe bevallen ze trouwens?
up! Black BMT 75pk 3d
Ze bevallen prima! Echt een aanrader!
Zo na een lange tijd niet meer zo actief te zijn geweest...toch maar weer de draad op pakken. Inmiddels 30.000 km erop
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Lekker bezig! Als je wilt kan ik dit topic wel even verplaatsen naar het mijn auto gedeelte?
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Petrolhead Tom schreef:Lekker bezig! Als je wilt kan ik dit topic wel even verplaatsen naar het mijn auto gedeelte?
Dat zou fijn zijn bedankt alvast.
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Geregeld!
Bedankt.