Foto's van ervoor staan aan het begin van dit topic (vergeten daar te maken)
die van erna komen nog
Dan de bevindingen.
Kwa looks kan ik kort zijn. Achter is het goed te zien dat hij gezakt is, denk rond de 10mm/15mm. De auto loopt veel meer in een lijn door nu ipv dat achter hoger is dan voor. Aan de voorkant zelf is er bijna geen verandering, scheelt denk 0.5 tot 10mm. Geen laagvlieger dus maar genoeg voor mij.
Het valt nu wel op dat Seat met de hoge ET waarde van de velgen een beetje een misser heeft gemaakt. Ze vallen echt te ver naar binnen, mijn mening. Met de tijd komen er andere velgen onder en dan ook een maatje groter (16")
Rijgedrag is erg verbeterd, dempt iets straffer maar geen stuiterbak (gelukkig) "Lange" kuilen op de snelweg verwerkt hij veel fijner, ik had altijd het idee dat er een extra na schok kwam o.i.d als je daar doorheen reedt, dat is nu zo goed als weg. Drempels worden ook fijner genomen
Verder is het sturen nu veel leuker geworden
strakker en niet meer overhellen van de koets is een verademing. Hij voelt ook fijner in het stuur aan, zaten altijd lichte trillingen in. Geen idee verder maar komt denk ik ook door de TT rubbers.
Kortom, ik had dit 10k eerder moeten laten doen
VAGTechniek heeft alles geplaatst! super service en een zeer fijn bedrijf!!!