Zwart dak en Classic velgen!
Zwart dak en Classic velgen!
Dag allemaal,
Voorstel topic: viewtopic.php?f=3&t=174
De up is inmiddels al 2 maand in bezit. Staat nu een kleine 3000 km op.
Move Up! met 60 PK in de kleur Deep black pearl. met het Executive pakket.
Wat er tot nu toe is gebeurd met de up!,
16" en 7,5J Lenso BSX wielen met 195/40/16 banden.
T20 30 LED dagrijlampen
Luxe kentekenplaten
Stickerbomb op de achteruit
achterkant logoloos
Wat staat er nog op de planning,
schroefset of air ride
US lights
Stickerbomb op de voorzijde deze is al in bestelling
Xenon
Audio
Misschien de achterruiten nog blinderen..
Op het moment is het net een 4x4 up! moet nodig naar beneden toe!
Nieuwe UP gekregen op 25-02-2013. I.v.m. het vochtprobleem
Ben weer helemaal happy! Dealer heeft hem ook keurig netjes afgeleverd.
De plannen zijn:
Zwart dak, dit wordt volgende week woensdag uitgevoerd.
Zijruitjes blinderen, had ik zelf al even geprobeerd met folie van de action maar kwalitatief is het 3x niets
Classic UP velgen
Inmiddels de Up met classic velgen en een zwart dak!
Voorstel topic: viewtopic.php?f=3&t=174
De up is inmiddels al 2 maand in bezit. Staat nu een kleine 3000 km op.
Move Up! met 60 PK in de kleur Deep black pearl. met het Executive pakket.
Wat er tot nu toe is gebeurd met de up!,
16" en 7,5J Lenso BSX wielen met 195/40/16 banden.
T20 30 LED dagrijlampen
Luxe kentekenplaten
Stickerbomb op de achteruit
achterkant logoloos
Wat staat er nog op de planning,
schroefset of air ride
US lights
Stickerbomb op de voorzijde deze is al in bestelling
Xenon
Audio
Misschien de achterruiten nog blinderen..
Op het moment is het net een 4x4 up! moet nodig naar beneden toe!
Nieuwe UP gekregen op 25-02-2013. I.v.m. het vochtprobleem
Ben weer helemaal happy! Dealer heeft hem ook keurig netjes afgeleverd.
De plannen zijn:
Zwart dak, dit wordt volgende week woensdag uitgevoerd.
Zijruitjes blinderen, had ik zelf al even geprobeerd met folie van de action maar kwalitatief is het 3x niets
Classic UP velgen
Inmiddels de Up met classic velgen en een zwart dak!
Laatst gewijzigd door MX-Arjen op di 23 apr 2013, 16:18, 3 keer totaal gewijzigd.
- Up-Jury
- Donateur member
Re: Black Pearl UP op 16" honingraad wielen!
Je hebt al je best gedaan zie ik, mooie velgen! en ieder zo zijn smaak van stylen dus doe wat je niet laten kan.
BTW heb je het logo zelf eraf gehaald ?
BTW heb je het logo zelf eraf gehaald ?
Dank u!
Ja iedereen zijn eigen smaak! Dat maakt het ook zo leuk.
Logo heb ik idd zelf verwijderd. Vislijn erachter langs en vervolgens met remreiniger en een doek de resterende resten eraf gehaald.
Ja iedereen zijn eigen smaak! Dat maakt het ook zo leuk.
Logo heb ik idd zelf verwijderd. Vislijn erachter langs en vervolgens met remreiniger en een doek de resterende resten eraf gehaald.
Zal wel irritante klus zijn om je velgen schoon te maken
Got it!:|| Diep Parel Zwart | Hogerup! | Blauwe beweging 60pk | zwart/titaanzwart bekleding | Rij | Uitvoerend | Mappen+Meer |Dynamische driehoek | reserve wiel ||
hoi ! , mooie velgen hoor !!!!!
fiat panda twinair 65 pk lounge 2013
- henri
- Forum eindbaas
- Contacteer:
Geen idee om alle zijruiten te tinten; zodanig dat het nog net legaal is? Dat vind ik persoonlijk veel fraaier dan alleen de achterste zijruiten en achterruit. Anders krijg je zo'n grijs kenteken idee
De Lenso's staan geweldig onder je Up. Ik zou er bijna jaloers van worden
De Lenso's staan geweldig onder je Up. Ik zou er bijna jaloers van worden
Nijs!!!
wat is de ET waarde van de velg? Staat lekker dik, voor de rest nog problemen met aanlopen bij krap sturen? Velgen zijn een goede anderhalf J breder als standaard lichtmetaal.
Ik maar denken dat die enkelt in 5x100 te krijgen waarden, hier ga ik zeker mijn ogen voor open houden
ps, eindelijk ook iemand die de meerwaarde ziet van Oplegletters
wat is de ET waarde van de velg? Staat lekker dik, voor de rest nog problemen met aanlopen bij krap sturen? Velgen zijn een goede anderhalf J breder als standaard lichtmetaal.
Ik maar denken dat die enkelt in 5x100 te krijgen waarden, hier ga ik zeker mijn ogen voor open houden
ps, eindelijk ook iemand die de meerwaarde ziet van Oplegletters
Pearl Black High Up 60pk BlueMotion met 16" Classic Velgen, Pearl Black Inleg, Titaanzwart Interieur, Geen Typeaanduiding, Plaatsvervangend Reservewiel, Drive Pakket en Executive Pakket
Ik heb die opgelegde letters ook hoor Roy
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen
Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350
Ken, leuke klus is het om de velgen schoon te maken, je moet er wat voor over hebben!
Eas, Bedankt!
Henri, Bedankt, lenso's staan hem goed al zeg ik het zelf. twijfelde nog over de kleur van de harten maar ben blij dat ik deze kleur heb gekozen. Zou goed staan als ik de voorste ruiten tot een 50% doe en de achterruiten net even wat donkerder. Moet alleen even een goede blindeerde vinden hier in de regio. Even een offerte aanvragen.
Roy, Dank u! ET is 35, voor kwamen de velgen tegen de remklauw aan. Hier is een spacer van 3 mm gemonteerd. Verder totaal geen problemen met aanlopen. Ook niet met maximaal insturen. Nadeel is alleen dat de velgen vrij ver uitsteken. Wanneer de auto naar beneden gaat zal ik de wielkasten wel moeten laten uitrollen. Had de auto net 15 minuten gelijk even langs een kameraad gereden voor luxe platen!
Eas, Bedankt!
Henri, Bedankt, lenso's staan hem goed al zeg ik het zelf. twijfelde nog over de kleur van de harten maar ben blij dat ik deze kleur heb gekozen. Zou goed staan als ik de voorste ruiten tot een 50% doe en de achterruiten net even wat donkerder. Moet alleen even een goede blindeerde vinden hier in de regio. Even een offerte aanvragen.
Roy, Dank u! ET is 35, voor kwamen de velgen tegen de remklauw aan. Hier is een spacer van 3 mm gemonteerd. Verder totaal geen problemen met aanlopen. Ook niet met maximaal insturen. Nadeel is alleen dat de velgen vrij ver uitsteken. Wanneer de auto naar beneden gaat zal ik de wielkasten wel moeten laten uitrollen. Had de auto net 15 minuten gelijk even langs een kameraad gereden voor luxe platen!
Ik vind het altijd zo bijzonder dat een bbs rs/rm look het bijna altijd goed doet onder een Volkswagen. Maakt niet uit of je ze onder een golf 1 of nieuwe Up! gooit. Ze staan altijd goed.
De Up! moet wel dringend richting moeder aarde. Dan komen de velgen meer tot zijn recht.
Kom je niet met een getrokken band beter uit in de wielkasten?
De Up! moet wel dringend richting moeder aarde. Dan komen de velgen meer tot zijn recht.
Kom je niet met een getrokken band beter uit in de wielkasten?
Ziet er erg gaaf uit!! Zeker met de veranderingen die op je lijstje staan wordt dit helemaal een gaaf karretje!
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Erg dik!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Bedankt!
Band is al vrij getrokken 195/40 om een 7,5J velg... Wachten is ook nog even op mijn stickerbomb voor op de gril.
Zit ook met smart te wachten totdat de eerste schroefsets er zijn. Mocht iemand hier van het forum een fabrikant tegen komen die een schroefset voor de Up! heeft hoor ik het graag.
Of misschien maar net zoals een jongen uit Denemarken gewoon de Up op air zetten
Band is al vrij getrokken 195/40 om een 7,5J velg... Wachten is ook nog even op mijn stickerbomb voor op de gril.
Zit ook met smart te wachten totdat de eerste schroefsets er zijn. Mocht iemand hier van het forum een fabrikant tegen komen die een schroefset voor de Up! heeft hoor ik het graag.
Of misschien maar net zoals een jongen uit Denemarken gewoon de Up op air zetten
H&R levert ze, toch? Of is dit geen schroefset maar een vaste?MX-Arjen schreef:Bedankt!
VW Up! | 60PK BMT | High Up! | Deep black pearl | Executive | Drive | Dynamic | Leder | Panoramadak | Aparte set winterbanden
Wow, erg gaaf die up zeg!!
H&R setje is alleen veren, en vervangen dus alleen de standaard veren (orginele dempers blijven behouden)šváb schreef:H&R levert ze, toch? Of is dit geen schroefset maar een vaste?MX-Arjen schreef:Bedankt!
een schroefset is een complete set incl dempers
Pearl Black High Up 60pk BlueMotion met 16" Classic Velgen, Pearl Black Inleg, Titaanzwart Interieur, Geen Typeaanduiding, Plaatsvervangend Reservewiel, Drive Pakket en Executive Pakket
- High-up!
- Vagling liefhebber
Die gast kan niet meer sturen volgens mij...
||High-up! | Candy White | Executive Pakket | Drive Pakket | Maps & More | 75PK ||
AirrideHigh-up! schreef:Die gast kan niet meer sturen volgens mij...
Is leuk spul dat Airride, maar zie nooit t nut ervan in. Ok, staat leuk bij meetings, lekker laag maar als je wilt rijden zul je toch omhoog moeten he
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen
Airride op een polo 6 r dat hoort op een chevrolet impala van 1961 of 1962 en verder nergens op dat mooie usa cars
fiat panda twinair 65 pk lounge 2013