Mijn nieuwe Up!je

Laat hier je nieuwe trots zien.
Gurpie
Forum newbie
Berichten: 11
Lid geworden op: di 03 jun 2014, 12:21

Mijn nieuwe Up!je

Bericht door Gurpie » za 05 jul 2014, 17:45

Mijn Nieuwe Up!
Dit was goed en wel een kwartier nadat ze bij de VW dealer uit de showroom was.

De ramen waren niet getint want het bedrijf wat dat normaal verzorgd (niet de dealer dus) had geen tijd gehad.
Er was dus een monteur die het geprobeerd heeft maar het niet zonder blazen voor elkaar kreeg. Dus bleef er niets anders over als mijn auto op een later tijdstip terug te brengen en het opnieuw te proberen. Zo gezegd zo gedaan. Vrijdag de 27e dus maar weer terug naar de dealer om de ruiten te laten tinten. Toen ik hem ging afgeven nog even met de verkoper staan praten over mijn auto. Ik zei dus dat ik het een heel leuke en mooie auto vind maar dat ik het vreemd vond dat er op zowel zwarte als witte upjes witte naaf kappen zaten. En ook dat ik dat minder mooi vond. Keurig een leen auto mee gekregen waar ik alleen de benzine voor hoefde te betalen. Toen ik einde van de dag mijn Up! weer ging ophalen parkeerde ik de Polo (leenauto) naast mijn Up! en zag ik het al. De ruiten getint en wonder boven wonder waren mijn witte naaf doppen veranderd in zwarte naaf doppen. :D
Ik loop dus naar binnen om de sleutels te verwisselen. En wat schetste mijn verbazing er stond een witte cross up! met witte naaf doppen. :shock:

Met een hele brede smile op mijn gezicht loop ik op de verkoper af. Die geeft me lachend een hand en we lopen nog even naar mijn Up! Ik heb de rest van de dag met die brede smile op mijn gezicht gelopen. Gewoon de naaf doppen verwisseld met een in de showroom staande Cross Up!

Inmiddels tussen de 27e en nu ook maar een beetje extra beveiliging aan laten brengen. Er zit dus inmiddels ook een alarm klasse drie op. Ze blijven maar mooi af van mijn Up! Aangezien ik niet elke dag met de auto rij maar ook vrij vaak met de motor naar mijn werk rij staat ze dus wel eens een paar dagen langs de weg stil. Vandaar dat ik er toch alarm op heb laten zetten.
Bijlagen
Uppie!.jpg

Gebruikersavatar
vwupassen
Donateur member
Berichten: 406
Lid geworden op: za 26 okt 2013, 23:26
Locatie: Groningen

Re: Mijn nieuwe Up!je

Bericht door vwupassen » za 05 jul 2014, 17:59

Welkom. Mooie auto in fraaie kleur. Welke uitvoering is 't?
Heb je nog plannen om dingen aan te passen of laat je de auto zoals hij nu is. Sowieso zou ik de vagcom instellingen naar wens laten aanpassen.
Bluemotion Up....17 inch Porsche Cayenne Gloss Black,17 inch X-treme Zero, 17 inch RH ZW 1 vanaf volgende week (Y) , Hifonics Audio, Leer/Alcantara, Schroefset en meer!

Gebruikersavatar
jhhk
Vagling liefhebber
Berichten: 150
Lid geworden op: za 31 mei 2014, 23:29

Re: Mijn nieuwe Up!je

Bericht door jhhk » za 05 jul 2014, 18:17

Mooie auto :D
Heb je ook een foto met de zwarte naaf doppen ;),ben ik nou wel benieuwd naar hoe dat er uitziet.

broker
Forum newbie
Berichten: 70
Lid geworden op: zo 29 jun 2014, 01:44

Re: Mijn nieuwe Up!je

Bericht door broker » za 05 jul 2014, 18:38

Mooie UP. Heel veel plezierige en veilige km's gewenst. Mijn geduld wordt nog tot september op de proef gesteld. :think:

Groeten, Jan.
Groove UP,hot orange,75pk,semi-automaat,panoramadak,ypsilon velgen,DAB+ Fenderaudio.

Gurpie
Forum newbie
Berichten: 11
Lid geworden op: di 03 jun 2014, 12:21

Re: Mijn nieuwe Up!je

Bericht door Gurpie » za 05 jul 2014, 18:49

Ik had inderdaad niet alle info erbij gezet.
Maar mijn Up! is een High Up! met wel 60 paarden onder de kap. Voor de rest zit er een armsteun in m&m. Zoals te zien is in de volgende foto getinte ramen (met folie) en zwarte naafdoppen. Verder een klasse 3 alarm en ook te zien op de foto (tijdens eerste wasbeurt) ook de grotere kofferbak spoiler (Origineel VW).
Ik heb nog vele wilde plannen voor dit dametje maar daar ontbreken op dit moment even de centen voor. De VAG aanpassingen laat ik nog even niet doen. Want ik heb weinig zin om gezeur te krijgen met garantie bepalingen.
Bijlagen
Uppie!-1.jpg

Gebruikersavatar
jhhk
Vagling liefhebber
Berichten: 150
Lid geworden op: za 31 mei 2014, 23:29

Re: Mijn nieuwe Up!je

Bericht door jhhk » za 05 jul 2014, 21:24

Ziet er goed uit 8-)

Altos
Vagling liefhebber
Berichten: 215
Lid geworden op: ma 14 apr 2014, 15:00

Re: Mijn nieuwe Up!je

Bericht door Altos » zo 06 jul 2014, 09:55

Mooie auto, heb je de voorste zijruiten ook laten tinten? Lijkt me wel en ik vind het mooi!

Jos Bosch
Vagling liefhebber
Berichten: 772
Lid geworden op: wo 03 apr 2013, 21:05

Re: Mijn nieuwe Up!je

Bericht door Jos Bosch » zo 06 jul 2014, 16:21

Gurpie schreef:Ik had inderdaad niet alle info erbij gezet.
Maar mijn Up! is een High Up! met wel 60 paarden onder de kap. Voor de rest zit er een armsteun in m&m. Zoals te zien is in de volgende foto getinte ramen (met folie) en zwarte naafdoppen. Verder een klasse 3 alarm en ook te zien op de foto (tijdens eerste wasbeurt) ook de grotere kofferbak spoiler (Origineel VW).
Ik heb nog vele wilde plannen voor dit dametje maar daar ontbreken op dit moment even de centen voor. De VAG aanpassingen laat ik nog even niet doen. Want ik heb weinig zin om gezeur te krijgen met garantie bepalingen.

Dan hebben de meeste hier op het forum geen garantie meer denk ik zo.Ook nog niks over gelezen dat de VAG instellingen problemen gaf betreffende garantie.

Mooi UP! Veel plezier en veilige km's.
Seat Ibiza ST 1.2 DSG Sport.

Gebruikersavatar
Bhuddymahn
Donateur member
Berichten: 366
Lid geworden op: ma 10 sep 2012, 00:59
Locatie: Amstelveen/Delft/Den Haag

Re: Mijn nieuwe Up!je

Bericht door Bhuddymahn » zo 06 jul 2014, 16:45

Van harte! Geniet ervan, mooie kleur en uitvoering ;)

Wij hebben exact dezelfde nu een jaar (45000km, uiterst tevreden), alleen dan met witte naafkappen 8-) Overigens wel de VAGcom gedaan, garantie blijft gewoon hoor. Desnoods kan VAGtechniek je originele gegevens er weer in zetten.
|High Up!
Dark Silver|5 drs|60PK|Executive & Drive|M&M|Middenarmsteun|VAGcom|K&N filter|SX4 antenne
Ring Ultima dimlicht|Super white mistlicht|Chrome knipperlichten|White dagrijverlichting|LED kentekenverl.

|Peugeot 206 Roland Garros

RobertJ
Vagling liefhebber
Berichten: 646
Lid geworden op: do 28 nov 2013, 13:46

Re: Mijn nieuwe Up!je

Bericht door RobertJ » zo 06 jul 2014, 23:33

Ziet er goed uit gurpie, woon je in een wasstraat ?

Altos
Vagling liefhebber
Berichten: 215
Lid geworden op: ma 14 apr 2014, 15:00

Re: Mijn nieuwe Up!je

Bericht door Altos » ma 07 jul 2014, 14:17

Zijn de voorste zijruiten ook getint?

RobertJ
Vagling liefhebber
Berichten: 646
Lid geworden op: do 28 nov 2013, 13:46

Re: Mijn nieuwe Up!je

Bericht door RobertJ » ma 07 jul 2014, 23:33

@altos: een 100% lichtdoorlatendheid heeft glas zelden, je vraag kun je nagenoeg altijd als ja beantwoorden :D

Gebruikersavatar
Xanderv
Forum eindbaas
Berichten: 1489
Lid geworden op: ma 17 jun 2013, 15:45
Locatie: Rotterdam

Re: Mijn nieuwe Up!je

Bericht door Xanderv » di 08 jul 2014, 00:49

Of je bekijkt het vanuit het werkwoord tinten, dan vraagt hij of iemand of degene zelf de ramen heeft getint ;)
Skoda Citigo - Tornado red | Retrofit xenon | Monte Carlo grill - splitter - diffuser | Custom emblemen | zwart dak | Spoiler | Helix sub en speakerupgrade |
Afbeelding

Altos
Vagling liefhebber
Berichten: 215
Lid geworden op: ma 14 apr 2014, 15:00

Re: Mijn nieuwe Up!je

Bericht door Altos » di 08 jul 2014, 06:35

De vraag was of deze, zoals beschreven in de TS zijn verhaal, getint zijn (met folie) door de dealer of dat het alleen de achterste portier ruiten en achterruit betrof. Geen heel erg lastige vraag lijkt me :)

RobertJ
Vagling liefhebber
Berichten: 646
Lid geworden op: do 28 nov 2013, 13:46

Re: Mijn nieuwe Up!je

Bericht door RobertJ » di 08 jul 2014, 08:34

:D

Gurpie
Forum newbie
Berichten: 11
Lid geworden op: di 03 jun 2014, 12:21

Re: Mijn nieuwe Up!je

Bericht door Gurpie » zo 13 jul 2014, 13:21

De voorste ruiten heb ik niet getint. De achterste zijn 35% extra getint dus is het lekker donker achterin :-) Ik heb nogal wat plannen voor mijn Up!je dus eerst heb ik maar voor de belangrijkste optie gekozen. Dus nu zit er een type III alarm in zodat ze hopelijk met hun dieven handjes van mijn Up!je afblijven.

Plaats reactie