Ik wilde foto's posten maarrr....
-
- Forum newbie
Ik wilde foto's posten maarrr....
Ik krijg het niet voor elkaar foto's te plaatsen. Als ik foto's post zie ik ze vervolgen op zijn kop in het forum terug. als ij de foto vervolgens omgedraaid opsla en dan post.... zet ie hem nog steeds op zijn kop. LAAT MAAR......! ik ben het zat. Sorry mensen.
High Up! 60 paardjes Blue Motion. Deep Black Pearl. Incl Dash pad. Bekleding zwart. Executive pakket en Dynamic pakket.
Re: Ik wilde foto's posten maarrr....
Oei zware frustraties.......rustig blijven .....ben toch nog steeds benieuwtChrisN1976 schreef:Ik krijg het niet voor elkaar foto's te plaatsen. Als ik foto's post zie ik ze vervolgen op zijn kop in het forum terug. als ij de foto vervolgens omgedraaid opsla en dan post.... zet ie hem nog steeds op zijn kop. LAAT MAAR......! ik ben het zat. Sorry mensen.
Bryan
Hi,
Je hebt je foto's dus geupload en vervolgens die link tussen (img)link(img) geplaatst?
Bryan
Je hebt je foto's dus geupload en vervolgens die link tussen (img)link(img) geplaatst?
Bryan
-
- Forum newbie
Geen idee. Gewoon bestand gekozen en op de 'toevoegen' knop gedrukt.Bryan schreef:Hi,
Bryan
High Up! 60 paardjes Blue Motion. Deep Black Pearl. Incl Dash pad. Bekleding zwart. Executive pakket en Dynamic pakket.
ChrisN1976 schreef:Geen idee. Gewoon bestand gekozen en op de 'toevoegen' knop gedrukt.Bryan schreef:Hi,
Bryan
Hmmm zo heb ik het nooit gedaan en misschien dat dat ook wel werkt hoor uiteindelijk maar ik ben daar niet bekend mee.
Wat ik altijd doe is mijn foto's uploaden naar bijvoorbeeld photobucket.com en zodra je dat gedaan hebt krijgt de foto/medie een link eraan gekoppeld die je dan weer tussen de (img) (img) kan zetten.
Op deze manier is het mij altijd gelukt.
Bryan
-
- Forum newbie
Hi,
Dus het is gelukt chris
Dikke bak hoor , echt een mooi UP
Bryan
Dus het is gelukt chris
Dikke bak hoor , echt een mooi UP
Bryan
Die Triangle velgen staan erg mooi onder een zwarte Up!
- henri
- Forum eindbaas
- Contacteer:
Dat is een prachtige Up, Chris! Veel plezier ermee.
Geweldig! Precies als mijn bestelling, wow ik kan niet wachten tot de mijne klaar staat.
dat is zekers erg fraai !!
fiat panda twinair 65 pk lounge 2013
- High-up!
- Vagling liefhebber
Erg Mooi!!
||High-up! | Candy White | Executive Pakket | Drive Pakket | Maps & More | 75PK ||
Mooi hoor. Goede combi zo met die velgen.
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Heel mooi!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Hij is mooi!!! Veel rij plezier ermee!
Sinds maandag 25 juni 2012 super trotse eigenaar van een rode move UP! BM, all weather banden van Goodyear, Maps & more, ex pakket.
Rode Up is verkocht, nu heb ik een blauwe high Up met classic velgen en een Panorama dak en de opties Vd rode Up!
Rode Up is verkocht, nu heb ik een blauwe high Up met classic velgen en een Panorama dak en de opties Vd rode Up!
Eg wel mooi jonge ziet er gaaf uit zeg, veel geluk ermee !!
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen
Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350
Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350
Waauw!
Ziet er inderdaad heul vet uit! Wat ben ik blij dat ik in principe dezelfde uitvoering heb zeg..
Alleen jammer dat ik er nog een paar weekjes up moet wachten..
Veel plezier ervan joh!
Ziet er inderdaad heul vet uit! Wat ben ik blij dat ik in principe dezelfde uitvoering heb zeg..
Alleen jammer dat ik er nog een paar weekjes up moet wachten..
Veel plezier ervan joh!
Mooi !!!!
Ik krijg dezelfde, maar dan 5 deuren....
Ik krijg dezelfde, maar dan 5 deuren....
-
- Forum newbie
Yesss, inderdaad de foto's zijn uiteindelijk gelukt! Leuk om te lezen dat iedereen zo positief is. Dat ben ik ook... Hahaha!
Ik zal over een tijdje nog eens een pica posten wanneer ik de kleine puntje op de i heb kunnen zetten. Er zijn namelijk nog wat kleine dingetjes waarvan ik denk dat ze van estetische meerwaarde zullen zijn. 1. Donkere zijknippers 2. Zwarte naafkappen (mooier icm triangle) 3. Chromen sierlijst op de zijkant (net als de black up!) 4. Type aanduiding van de achterklep af. (had ik niet meebesteld maar zat er wel op, dealer haalt het asap weg)
Ik zal over een tijdje nog eens een pica posten wanneer ik de kleine puntje op de i heb kunnen zetten. Er zijn namelijk nog wat kleine dingetjes waarvan ik denk dat ze van estetische meerwaarde zullen zijn. 1. Donkere zijknippers 2. Zwarte naafkappen (mooier icm triangle) 3. Chromen sierlijst op de zijkant (net als de black up!) 4. Type aanduiding van de achterklep af. (had ik niet meebesteld maar zat er wel op, dealer haalt het asap weg)
Mooie Up en erg vette velgen!
Pics van upgrades zie ik ook graag. Donkere zijknippers wil ik ook wel op m'n nog te bouwen 5drs black Up.
Pics van upgrades zie ik ook graag. Donkere zijknippers wil ik ook wel op m'n nog te bouwen 5drs black Up.