Zwarte Move Up!

Laat hier je nieuwe trots zien.
pat02
Forum newbie

Re: Zwarte Move Up!

Bericht door pat02 » vr 28 jun 2013, 22:24

Danku danku!

Ga morgen eerst die in Dord proberen, mocht ik daar niet slagen rijd k die kant ff op!
| Move UP! | 60 PK | BMT | 4-deurs | Deep black pearl | M&M | Armsteun | Getinte ramen | Executive | CEB | Luxe kentekenplaten | 17 inch sloffen |

RaymonK
Vagling liefhebber

Bericht door RaymonK » za 29 jun 2013, 13:09

Ik heb vagtechniek ook een tijdje geleden gemaild over de verlaging, let wel dat de prijs in Nuenen zonder uitlijnen is.

pat02
Forum newbie

Bericht door pat02 » zo 30 jun 2013, 14:53

Gister geslaagd voor wat dingetjes en hierbij dus een kleine (foto)update.

Afbeelding
Velgen met VW naafkappen

Afbeelding
Philips Silvervision

Afbeelding
Korte antenne

Afbeelding
Afbeelding
| Move UP! | 60 PK | BMT | 4-deurs | Deep black pearl | M&M | Armsteun | Getinte ramen | Executive | CEB | Luxe kentekenplaten | 17 inch sloffen |

Ajavas
Vagling liefhebber

Bericht door Ajavas » zo 30 jun 2013, 15:22

RaymonK schreef:Ik heb vagtechniek ook een tijdje geleden gemaild over de verlaging, let wel dat de prijs in Nuenen zonder uitlijnen is.
Ok, dan is het adres in Dirksland goedkoper, was nl. alles totaal € 350,- kwijt.
pat02 schreef:Gister geslaagd voor wat dingetjes en hierbij dus een kleine (foto)update.
:D Mooi! idd. Stoere wielen, ik zou ze in het zwart iets beter vinden staan ;) , maar nu ook al een plaatje! Waar heb je de naafdoppen vandaan, ik moet die nl. ook nog steeds vervangen. Antenne Dordt of Zuid?
Move Up! DBP | 5 deurs | 60 PK | BMT | CEB | E & D | M & M | 6 speakers systeem | Verlichting | 16" FOX FX4 Velgen | VAGCOM | Korte Antenne | Ruiten/Verlichting Getint | Eibach Pro Kit

Ons Uppie!

pat02
Forum newbie

Bericht door pat02 » zo 30 jun 2013, 15:36

Ja zwart op zwart is ook mooi.. maar zo.. ehh zwart..!! haha

Doppen bij de dealer gewoon en die antenne in Dord

Plaats reactie