Danku danku!
Ga morgen eerst die in Dord proberen, mocht ik daar niet slagen rijd k die kant ff op!
Zwarte Move Up!
- pat02
- Forum newbie
Re: Zwarte Move Up!
| Move UP! | 60 PK | BMT | 4-deurs | Deep black pearl | M&M | Armsteun | Getinte ramen | Executive | CEB | Luxe kentekenplaten | 17 inch sloffen |
Ik heb vagtechniek ook een tijdje geleden gemaild over de verlaging, let wel dat de prijs in Nuenen zonder uitlijnen is.
- pat02
- Forum newbie
Gister geslaagd voor wat dingetjes en hierbij dus een kleine (foto)update.
Velgen met VW naafkappen
Philips Silvervision
Korte antenne
Velgen met VW naafkappen
Philips Silvervision
Korte antenne
| Move UP! | 60 PK | BMT | 4-deurs | Deep black pearl | M&M | Armsteun | Getinte ramen | Executive | CEB | Luxe kentekenplaten | 17 inch sloffen |
- Ajavas
- Vagling liefhebber
Ok, dan is het adres in Dirksland goedkoper, was nl. alles totaal € 350,- kwijt.RaymonK schreef:Ik heb vagtechniek ook een tijdje geleden gemaild over de verlaging, let wel dat de prijs in Nuenen zonder uitlijnen is.
Mooi! idd. Stoere wielen, ik zou ze in het zwart iets beter vinden staan , maar nu ook al een plaatje! Waar heb je de naafdoppen vandaan, ik moet die nl. ook nog steeds vervangen. Antenne Dordt of Zuid?pat02 schreef:Gister geslaagd voor wat dingetjes en hierbij dus een kleine (foto)update.
Move Up! DBP | 5 deurs | 60 PK | BMT | CEB | E & D | M & M | 6 speakers systeem | Verlichting | 16" FOX FX4 Velgen | VAGCOM | Korte Antenne | Ruiten/Verlichting Getint | Eibach Pro Kit
Ons Uppie!
Ons Uppie!
- pat02
- Forum newbie
Ja zwart op zwart is ook mooi.. maar zo.. ehh zwart..!! haha
Doppen bij de dealer gewoon en die antenne in Dord
Doppen bij de dealer gewoon en die antenne in Dord