Wij hebben de up! Bij wealer Roermond gekocht, hier echt goede ervaringen mee bij aanschaf Polo vorig jaar. Ik heb toen laten vallen dat mocht de up! In automaat komen ik wel geïnteresseerd ben... Dus eind vorig jaar belde hij me op dat ze in Heerlen een up! Automaat hadden. Toen we enkele maanden terug een nieuwe stoel in Polo kregen ivm kraken stond er als leenauto de up! Automaat.
Dan zal onze up! Regelmatig niet zo ver van beek af zijn. Mark werkt op rijksweg naast de grote M . Dus daar zal hij vast wel eens te spotten zijn. ( als ik hem nog wel afsta en hem )
Ben benieuwd hoe jou ervaringen met de automaat zijn over een tijdje.
UP! Ophalen
- Ajavas
- Vagling liefhebber
Re: UP! Ophalen
Persoonlijk bericht gestuurd...Jos Bosch schreef:Zal wel aan mij liggen maar krijg echt geen foto geüpload.
Wie oh wie kan me helpen.
THX
Move Up! DBP | 5 deurs | 60 PK | BMT | CEB | E & D | M & M | 6 speakers systeem | Verlichting | 16" FOX FX4 Velgen | VAGCOM | Korte Antenne | Ruiten/Verlichting Getint | Eibach Pro Kit
Ons Uppie!
Ons Uppie!
Vandaag afspraak gemaakt om de ramen te tinten.Ben nog aan het twijfelen of ik de zij ramen voor ook moet laten doen.
Maar ja als mijn UP!daar is dan maar gelijk mee.
Gebeurt bij ons in de buurt en de prijs viel ook zeer mee.
Kijken wat er nog meer volgt.Je raakt wel besmet hier op het forum
Maar ja als mijn UP!daar is dan maar gelijk mee.
Gebeurt bij ons in de buurt en de prijs viel ook zeer mee.
Kijken wat er nog meer volgt.Je raakt wel besmet hier op het forum
Seat Ibiza ST 1.2 DSG Sport.
Rond 18.00 onze UP! Weggebracht voor het tinten van de ramen.Voor 20% en achter 50%.
70% voor achter vond ik persoonlijk te donker.Gelijk op de achterbumper beschermfolie laten aanbrengen.
Zou als service links voor de dorpel beplakken met folie.Kijken hoe het er uitziet en dan een afspraak voor de rest van de dorpels.
70% voor achter vond ik persoonlijk te donker.Gelijk op de achterbumper beschermfolie laten aanbrengen.
Zou als service links voor de dorpel beplakken met folie.Kijken hoe het er uitziet en dan een afspraak voor de rest van de dorpels.
Seat Ibiza ST 1.2 DSG Sport.