Mijn zwarte Mii is binnen!
Mijn zwarte Mii is binnen!
Gisteren kon ik na 6 weken wachten eindelijk mijn Mii Style ophalen. Vandaag gelijk maar even aan de slag gegaan met de Fly eyes folie en ik ben wel tevreden met het resultaat
Verder nog een foto met de Up van mijn vriendin, als het weer en de Up wat schoner is dan gaan we nog wat fatsoenlijke Up/Mii foto's maken.
Eerlijk is eerlijk, de achterkant van de Up is mooier maar de voorkant en de tellers van de Mii vind ik dan weer mooier dan van de Up. Verder was ik erg positief verrast door het Soundpakket 2 van de Mii, echte aanrader in mijn ogen. Ben ook erg blij met de getinte ramen. Zwarte velgen staan nu hoog op het verlanglijstje
Misschien wordt ik wel de eerste die een hele achterkant van een Up op een Mii gaat bouwen
Groet Sander
Verder nog een foto met de Up van mijn vriendin, als het weer en de Up wat schoner is dan gaan we nog wat fatsoenlijke Up/Mii foto's maken.
Eerlijk is eerlijk, de achterkant van de Up is mooier maar de voorkant en de tellers van de Mii vind ik dan weer mooier dan van de Up. Verder was ik erg positief verrast door het Soundpakket 2 van de Mii, echte aanrader in mijn ogen. Ben ook erg blij met de getinte ramen. Zwarte velgen staan nu hoog op het verlanglijstje
Misschien wordt ik wel de eerste die een hele achterkant van een Up op een Mii gaat bouwen
Groet Sander
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Re: Mijn zwarte Mii is binnen!
Leuk! Nu ik het zo zie trouwens: kratje pils voor de eerste die de toerenteller en de kilometerteller wisselt.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Ook als je de hele klokkenwinkel verwisseld??Petrolhead Tom schreef:Leuk! Nu ik het zo zie trouwens: kratje pils voor de eerste die de toerenteller en de kilometerteller wisselt.
BTW ziet er netjes uit en in combinatie met zwarte velgen is het helemaal af.
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Mooie auto, tellers idd strak!
VW MOVE UP! 1.0 60pk BLUEMOTION TECHNOLOGY - EXECUTIVE PAKKET - DEEP BLACK PEARL - CLASSIC VELGEN - LEDEREN STUURWIEL
- Antera
- Vagling liefhebber
- Contacteer:
Dat ziet er netjes uit. Gefelicteerd met de aankoop. Kunnen jullie je saampjes gezellig ook laten zien op de meeting
In het bezit van VCDS/VCP voor afspraak APP of Bel +31 6 15 22 87 09
Voor alle verlagingen ben je welkom al dan niet met montage
Bedankt voor de reacties allemaal!
Wil ook wel wat dingen laten aanpassen maar het zal er een beetje vanaf hangen hoe lang het wachten is.
Groet Sander
Mijn vriendin is daar 1 keer ingetrapt met een Saabmeeting en nooit weer waarschijnlijk maar ik ga wel zelf wel even komen zoals het er nu uit ziet! Ben altijd wel in voor een beetje bandentrappenAntera schreef:Dat ziet er netjes uit. Gefelicteerd met de aankoop. Kunnen jullie je saampjes gezellig ook laten zien op de meeting
Wil ook wel wat dingen laten aanpassen maar het zal er een beetje vanaf hangen hoe lang het wachten is.
Groet Sander
- Antera
- Vagling liefhebber
- Contacteer:
zal allemaal redelijk makkelijk en snel gaan als men me niet te lang van me werk houden hahaha
In het bezit van VCDS/VCP voor afspraak APP of Bel +31 6 15 22 87 09
-
- Vagling liefhebber
mooie auto, goeie kleur. Veel plezier met de MII
Van een Passat Variant 1.8 Turbo naar een UP!
Thanks! Heb al bedacht dat de ecomotive badge nu eerst op de nominatie staat om verwijderd te worden en misschien de Seat badge op de gril ook maar in het zwart.. Steekt zo af nu