De Mii is binnen

Laat hier je nieuwe trots zien.
Gebruikersavatar
Bamii
Forum newbie
Berichten: 15
Lid geworden op: do 30 aug 2012, 01:01

De Mii is binnen

Bericht door Bamii » ma 10 sep 2012, 21:39

Zaterdag mijn Mii opgehaald.
Allereerst proficiat aan mijn dealer voor de erg goede service. Erg goed geholpen tijdens het kopen van de Mii en ook nu bij de aflevering weer een evenzo goede service.

Nu 3 dagen in bezit en ik kan niet anders zeggen dan dat het een mooie en fijne auto is. Ik denk dat ik hier veel :lol: aan ga beleven.
Ik heb via dit forum veel ideeën op gedaan over het personaliseren van mijn Mii en ga er dan ook zeker aardig wat van uitvoeren.
Ook mijn Mii dealer doet veel aan styling en ook daar zijn wat ideeën boven gekomen.

Hierbij dan de eerste foto's van mijn Mii zoals ik 'm nu heb.
Bamii 1.JPG
Bamii 1.JPG (152.24 KiB) 2065 keer bekeken
Bamii 2.JPG
Bamii 2.JPG (154.19 KiB) 2065 keer bekeken
Bamii 3.JPG
Bamii 3.JPG (149.67 KiB) 2065 keer bekeken
Zodra ik wat gedaan heb of heb laten doen dan laat ik het weten.
Seat Mii / 5drs / Wit / 75pk / Style Sport / Drive pakket / Sound pakket 2 / Reservewiel / Armsteun en nog wat spul

Gebruikersavatar
Nemad
Vagling liefhebber
Berichten: 132
Lid geworden op: vr 25 mei 2012, 19:18
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Re: De Mii is binnen

Bericht door Nemad » ma 10 sep 2012, 22:04

Mooie auto!

Wat ben je allemaal van plan dan?
'Candy white' High Up! BMT 44kw/60pk, 4-deurs, Dynamic 'Triangle', Executive 'Maps & more', zonder type-aanduiding, reservewiel (plaatsbesparend) en decorinleg 'Black pearl'

jUPiter
Vagling liefhebber
Berichten: 457
Lid geworden op: wo 06 jun 2012, 19:39
Locatie: Achterhoek

Re: De Mii is binnen

Bericht door jUPiter » di 11 sep 2012, 08:06

Mooie auto bamii, veel plezier met je Mii
Van een Passat Variant 1.8 Turbo naar een UP!

Gebruikersavatar
GunSpeed
Forum eindbaas
Berichten: 1182
Lid geworden op: vr 10 aug 2012, 14:09
Locatie: Vlaams-Brabant

Re: De Mii is binnen

Bericht door GunSpeed » di 11 sep 2012, 08:57

Het interieur van de Mii Style Sport is ook wel top, heb afgelopen zaterdag nog in een mooi rood exemplaar mogen inzitten!! 8-)
Ben ook wel benieuwd wat voor plannen je nog in petto hebt. :twisted:
up! Black BMT 75pk 3d

Gebruikersavatar
TV_UP!
Forum eindbaas
Berichten: 1247
Lid geworden op: ma 09 jul 2012, 20:12
Locatie: Fijnaart

Re: De Mii is binnen

Bericht door TV_UP! » di 11 sep 2012, 17:38

ziet er goed uit veel plezier er mee.
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,

Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L

Gebruikersavatar
Bamii
Forum newbie
Berichten: 15
Lid geworden op: do 30 aug 2012, 01:01

Re: De Mii is binnen

Bericht door Bamii » di 11 sep 2012, 22:52

@ GunSpeed en Nemad,

Ik ga het dak en de achterdiffuser laten wrappen met zwart glanzende folie, zo als de Up! van Mikester.
http://www.vwupforum.nl/viewtopic.php?f ... 3&start=25
Ik ga de Vag-com/VCDS instellingen aan laten passen aan mijn wensen.
Ik wil de velgen laten spuiten. Alleen de kleur weet ik nog niet, wit of zwart.
En ik wil iets met de achterlichten doen. Misschien wel de Up! units in de Mii plaatsen.

Dit zijn de eerste plannen/ideeën voor het personaliseren van mijn Mii.

En ja, het interieur van de Style Sport is zeker top. Doet niet onder voor een Up! Is echt een goede keuze.
Seat Mii / 5drs / Wit / 75pk / Style Sport / Drive pakket / Sound pakket 2 / Reservewiel / Armsteun en nog wat spul

Gebruikersavatar
P@trick & Mii(rella)
Vagling liefhebber
Berichten: 173
Lid geworden op: zo 05 aug 2012, 14:57
Locatie: Eindhoven

Re: De Mii is binnen

Bericht door P@trick & Mii(rella) » wo 12 sep 2012, 19:17

.
Laatst gewijzigd door P@trick & Mii(rella) op wo 12 sep 2012, 19:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Seat Mii, Candy white, drive pakket, Seat portable system, donkere ramen, verwarmde stoelen,17inch,K&N filtertje.
BMW 520i High executive M performance F11 2012, opties, uhm ja, alles.....

Gebruikersavatar
P@trick & Mii(rella)
Vagling liefhebber
Berichten: 173
Lid geworden op: zo 05 aug 2012, 14:57
Locatie: Eindhoven

Re: De Mii is binnen

Bericht door P@trick & Mii(rella) » wo 12 sep 2012, 19:20

Bamii schreef:


Ik wil de velgen laten spuiten. Alleen de kleur weet ik nog niet, wit of zwart.


.
ik ben deze week in Frankfurt geweest voor de Automechanika show. dit is een auto onderdelen beurs. hier stond Folictec, ze hadden een nieuw product. speciale lak om velgen te zpuite. je gelooft het niet maar je spuit het er op en het vormt zich als een soort folie om de velg. Je trekt het er gewoon weer af als je het niks meer vind. is een goede optie denk ik...
Seat Mii, Candy white, drive pakket, Seat portable system, donkere ramen, verwarmde stoelen,17inch,K&N filtertje.
BMW 520i High executive M performance F11 2012, opties, uhm ja, alles.....

Gebruikersavatar
Bamii
Forum newbie
Berichten: 15
Lid geworden op: do 30 aug 2012, 01:01

Re: De Mii is binnen

Bericht door Bamii » wo 12 sep 2012, 22:11

@ P@trick & Mii(rella),

Ik heb net ff zitten Googlen en ik denk dat je Foliatec bedoel. Sorry voor de verbetering maar Folictec, zo als jij schreef, komt niet voor in Google.
http://www.foliatec.com/

Ik heb daar ff zitten kijken en is zeker een optie. Er zijn meerdere kleuren mogelijk en de prijs is best te doen.
http://www.foliatec.com/foliatec/Spray%20Film/WHEEL%20accessories/EXTERIOR/CAR%20ACCESSORIES/PROSTYLE%20universal%20accessories.foliatec?channel=1&page=article.jsp&groupId=48&productId=2060&p1=3&p2=5&p3=48

Helaas ben ik zelf niet helemaal zo'n DHZter, als het om spuiten/verven/schilderen gaat, en het ontbreekt mij heel vaak ook aan tijd om zo iets te doen.
Ik heb op zich wel tijd, maar das tijd in de donkere uren van de dag en dan gaan dat soort dingen niet goed komen.
Ik denk dat ik eerst maar eens ga fotoshoppen om zo te kiezen tussen zwart of wit en dan ga kijken wat te doen.

Jouw idee is zeker een optie en daarom vermeld ik ook de linkies, zodat andere forumleden dit ook kunnen gebruiken.
Hartelijk bedankt.
Seat Mii / 5drs / Wit / 75pk / Style Sport / Drive pakket / Sound pakket 2 / Reservewiel / Armsteun en nog wat spul

Plaats reactie