Ik ben inmiddels al een kleine 2 maanden eigenaar van een heule vette, zwarte high Up! met de nodige pakketjes, maar had nog geen enkele
foto geplaatst.. Vond dat het maar eens tijd was om 'm te showen..
Het grappige is dat er bij mij in de buurt ook een nichtje van mijn Uppie woont.. Kwam ik 's ochtends op de parkeerplaats, stond ze er lekker knus naast..
En om de mijne toch nog een beetje te onderscheiden van de andere Up!'s heb ik de 'm voorzien van een èchte Up! sticker (Super Mario style). Het mooie is dat deze sticker aan de binnenkant van m'n achterruit zit en zo van buiten niet heeeeel erg opvalt (getint raampie).. Lekker subtiel dus..
Toch ook nog maar even een zij aanzichtje er bij geplakt..
Mijn grootse kleine waggie
Mijn grootse kleine waggie
- Bijlagen
-
- Zijkant.jpg (28.77 KiB) 1951 keer bekeken
-
- 1 Up!
- Up!.jpg (18.09 KiB) 1951 keer bekeken
-
- Nice & Cosy
- Knus.jpg (22.59 KiB) 1951 keer bekeken
Re: Mijn grootse kleine waggie
Ziet er goed uit, veel veilige kmters gewenst...
En welke opties heb je er op zitten...
En welke opties heb je er op zitten...
Seat Mii Style Sport 75 PK Candywit, Airco, Seat Sound System 2 + SPS, Drive Pakket
Thanks Toine.. Heb er inmiddels als een kleine 2500 veilige kilometers op zitten..
Ik heb een Dynamic en Executive pakketje er op zitten! Bewust niet gekozen voor het drivepakket omdat ik de cruisecontrol nooit gebruik,
en de parkeersensoren een hele mooie optie voor vrouwen vind.. (grapje natuurlijk)
Ik heb een Dynamic en Executive pakketje er op zitten! Bewust niet gekozen voor het drivepakket omdat ik de cruisecontrol nooit gebruik,
en de parkeersensoren een hele mooie optie voor vrouwen vind.. (grapje natuurlijk)
Gefeliciteerd met je flexe waggie man ik heb vrijwel dezelfde haha geniet ervan!
// 75Pk BMT High Up! Black Pearle / Drive,Executive,DynamicTriangle / Maps and More / Geleverd op: 16-06-2012 / Passat W8 Hemelverlichting, Vagcom Instellingen & Seat Armsteun //
- oubaasje
- Vagling liefhebber
... en voor ouwe mannetjes !1-Up! schreef: Bewust niet gekozen voor het drivepakket omdat ik de cruisecontrol nooit gebruik,
oubaasje Ad
Ik heb het drive pakket ook allen maar genomen om de levertijd van 2 maanden naar 2 weken terug te kunnen draaien....1-Up! schreef:Thanks Toine.. Heb er inmiddels als een kleine 2500 veilige kilometers op zitten..
Seat Mii Style Sport 75 PK Candywit, Airco, Seat Sound System 2 + SPS, Drive Pakket
...
Laatst gewijzigd door Prohopper op zo 17 mar 2013, 11:38, 1 keer totaal gewijzigd.