Voorstellen

Stel je hier even voor en maak kennis met andere leden
LeonS
Forum newbie
Berichten: 2
Lid geworden op: ma 16 okt 2023, 21:35

Voorstellen

Bericht door LeonS » wo 25 okt 2023, 12:37

Goedemiddag,

Ik ben Leon, woonachtig en ik heb vorige week een Move up! facelift gekocht als 3de auto (heb ook nog een Audi A4 en een A1) Ben van beroep VAG Retrofitter, dus ook de Up is niet gespaard gebleven, inmiddels PDC, Camera, Multifunctioneel stuur, lederen pook en handrem hoes ingebouwd en stoelverwarming en cruise control staat nog op de planning! :D

Ik zoek overigens nog een setje velgen, of de 16" Triangle wielen, of de 17" Polygon. Als iemand iets in de aanbieding heeft, laat maar weten!

Ik zal komende week even wat fotos uploaden van de Up.

Simon64
Forum newbie
Berichten: 19
Lid geworden op: do 01 okt 2020, 09:01
Locatie: Montfoort

Re: Voorstellen

Bericht door Simon64 » do 26 okt 2023, 09:37

Welkom LeonS,

Om een multifuctioneel stuur in de bouwen wat heb je dan allemaal nodig? Het stuurtje, airbag kun je overzetten denk ik, de sleepring achter het stuur, bekabeling en de cruisecontrol/ruitenwisser bediening maar dan zonder MFA bediening omdat de MFA bediening op het stuur zit. Klopt dit?

Ik wil dit namelijk ook in mijn UP hebben en ben een beetje aan het uitzoeken wat ik nodig heb
VW UP 2021 Deep Black Pearl
VW E-UP 2022 Silicium grey black pearl

LeonS
Forum newbie
Berichten: 2
Lid geworden op: ma 16 okt 2023, 21:35

Re: Voorstellen

Bericht door LeonS » za 28 okt 2023, 21:00

Je hebt een kabelboom voor de airbag naar de knoppen nodig, het stuur zelf, 2 draden trekken naar BCM en zekeringkast en coderen. Hendel is voor het mooie, maar is niet per se nodig.

Gebruikersavatar
OnlyWay=Up!
Vagling liefhebber
Berichten: 263
Lid geworden op: wo 25 aug 2021, 17:14
Locatie: Rotterdam

Re: Voorstellen

Bericht door OnlyWay=Up! » di 19 dec 2023, 15:25

LeonS schreef:
wo 25 okt 2023, 12:37
Goedemiddag,

Ik ben Leon, woonachtig en ik heb vorige week een Move up! facelift gekocht als 3de auto (heb ook nog een Audi A4 en een A1) Ben van beroep VAG Retrofitter, dus ook de Up is niet gespaard gebleven, inmiddels PDC, Camera, Multifunctioneel stuur, lederen pook en handrem hoes ingebouwd en stoelverwarming en cruise control staat nog op de planning! :D

Ik zoek overigens nog een setje velgen, of de 16" Triangle wielen, of de 17" Polygon. Als iemand iets in de aanbieding heeft, laat maar weten!

Ik zal komende week even wat fotos uploaden van de Up.
Welkom! ben benieuwd naar wat foto's!
PS: wat is er nodig om Climatronic te retrofitten op een Up met handmatige airco?
EX: '17 UP! TSI

Plaats reactie