Wachten op de Up! GT.
Wachten op de Up! GT.
Hallo ik stel mij ook even voor, onlangs aan het shoppen geweest naar een kleine auto ivm toch zuiniger gaan rijden. Momenteel een diesel met 220pk maar de wegenbelasting is torenhoog en er zitten ook een aantal reparaties aan te komen
Dus na het proefrijden in een Picanto, Twingo en een Up! de conclussie getrokken dat de Up! heerlijk rijd, die 3cilinder maakt zo'n tof geluidje Echter toen ik hoorde dat er een GT uitvoering komt met 110pk hebben we besloten door te sparen en te wachten op de Up! GT. Is kwa verbruik minder zuinig dan een gewone Up! maar autorijden is ook een hobby van mij dus het moet niet al te snel vervelen. De dealer vertelde dat de Up! GT vlak na de autosalon in Parijs te bestellen is en de eerste zullen in maart 2013 geleverd worden, vlak na de nieuwe golf aan.
Dus na het proefrijden in een Picanto, Twingo en een Up! de conclussie getrokken dat de Up! heerlijk rijd, die 3cilinder maakt zo'n tof geluidje Echter toen ik hoorde dat er een GT uitvoering komt met 110pk hebben we besloten door te sparen en te wachten op de Up! GT. Is kwa verbruik minder zuinig dan een gewone Up! maar autorijden is ook een hobby van mij dus het moet niet al te snel vervelen. De dealer vertelde dat de Up! GT vlak na de autosalon in Parijs te bestellen is en de eerste zullen in maart 2013 geleverd worden, vlak na de nieuwe golf aan.
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Berichten: 13487
- Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
- Locatie: Enschede
- Contacteer:
Re: Wachten op de Up! GT.
Ik ben er ook heel benieuwd naar. Misschien ruil ik mijn Bmw er wel op in.
Welkom hier!
Welkom hier!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Re: Wachten op de Up! GT.
Welkom ook hier en ben ook zeer benieuwd wanneer de Up! GT hier leverbaar word
Re: Wachten op de Up! GT.
welkom.
IK ben ook benieuwd wat de up gt moet gaan kosten en wat de opties zijn.
IK ben ook benieuwd wat de up gt moet gaan kosten en wat de opties zijn.
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Re: Wachten op de Up! GT.
Ze zullen toch wel moeten opletten waar ze mee komen. De 3-deurs uppen staan nog met duizenden te wachten op een eigenaar, de Skoda Fabia RS is uit het programma genomen want niet te verkopen, de Polo GTI heb ik zelf pas 2 keer gezien.
Een GT/GTI achtige van VW heeft meestal al zowat alle opties, dus ik denk dat je moet uitgaan van een huidig top()model up! met een 2000 Euro erbij voor de motor. Dan moet VAG gaan uitkijken dat ze niet de Polo GT en GTI in de wielen gaan rijden. Hij zal er wel komen, maar hoe VW hem gaat plaatsen? Stel dat 'ie 18k gaat kosten, wie koopt hem dan nog? En als 'ie 15k wordt, maakt dat de Hi up! overbodig en niet te verkopen?
Een GT/GTI achtige van VW heeft meestal al zowat alle opties, dus ik denk dat je moet uitgaan van een huidig top()model up! met een 2000 Euro erbij voor de motor. Dan moet VAG gaan uitkijken dat ze niet de Polo GT en GTI in de wielen gaan rijden. Hij zal er wel komen, maar hoe VW hem gaat plaatsen? Stel dat 'ie 18k gaat kosten, wie koopt hem dan nog? En als 'ie 15k wordt, maakt dat de Hi up! overbodig en niet te verkopen?
Re: Wachten op de Up! GT.
Stel dat ie all-in 18K gaat kosten, dan zou ik zeker geinteresseerd zijn. Mijn high up kostte all-in 13K. Met de up GT koop je een echt andere auto, met mooie spoilers, mooie 17-inch wielen, sportstoelen, een leuker dashboard én een ontzettend fijne motor (volgens mij al getest door autojournalisten!). Voor dat verschil heb ik wel 5K over.NoTVR schreef:Ze zullen toch wel moeten opletten waar ze mee komen. De 3-deurs uppen staan nog met duizenden te wachten op een eigenaar, de Skoda Fabia RS is uit het programma genomen want niet te verkopen, de Polo GTI heb ik zelf pas 2 keer gezien.
Een GT/GTI achtige van VW heeft meestal al zowat alle opties, dus ik denk dat je moet uitgaan van een huidig top()model up! met een 2000 Euro erbij voor de motor. Dan moet VAG gaan uitkijken dat ze niet de Polo GT en GTI in de wielen gaan rijden. Hij zal er wel komen, maar hoe VW hem gaat plaatsen? Stel dat 'ie 18k gaat kosten, wie koopt hem dan nog? En als 'ie 15k wordt, maakt dat de Hi up! overbodig en niet te verkopen?
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen
Re: Wachten op de Up! GT.
Ja ik begrijp het, maar ik zou dan toch zeker goed bij de concurrentie gaan kijken, of zelfs naar de Polo GT die eraan komt.
Fiesta ST, Swift GTI, Clio RS, 208GTI zullen zeer geduchte concurrenten worden. Wellicht iets duurder, maar wel veel sneller.
Fiesta ST, Swift GTI, Clio RS, 208GTI zullen zeer geduchte concurrenten worden. Wellicht iets duurder, maar wel veel sneller.
Re: Wachten op de Up! GT.
Het probleem zal zijn dat ie echt over de 20mille gaat kosten.
Daarvoor koop je ook heel wat anders.
En zie,
wordt het t zelfde probleem als de Lupo gti.
*bijna niet te verslijten aan de consument*
Daarvoor koop je ook heel wat anders.
En zie,
wordt het t zelfde probleem als de Lupo gti.
*bijna niet te verslijten aan de consument*