Seat Mii

Stel je hier even voor en maak kennis met andere leden
G6-R
Forum newbie
Berichten: 24
Lid geworden op: za 10 apr 2021, 08:59

Seat Mii

Bericht door G6-R » za 10 apr 2021, 09:10

Hoi allemaal, ben met een schade Seat Mii 12-2015 bezig ( voorzijde schade ) en nu weer aan het opbouwen. Mii is voor dochter van mijn collega.
Het is een zwart Sport Connect 4 deurs.

Ik heb wat vraagjes over de bedrading en misschien dat iemand mij hier mee kan helpen.
Eerstens zit er boven op de accu een plaat waar bij ook nog 1 klein stekkertje los ligt ( is niet van het remvloeistof reservoir). Iemand een idee waar die voor is ??

De 2e stekker met nog iets er aan kan ik zo ook niet plaatsen?
draad is ongeveer net zo lang als de draad van de mistlamp en zit aan voorzijde bestuurderskant.

Hopelijk kan iemand me helpen .

mvg JO
bijna 56 jaar oud en rijd zelf een Yaris hybride Launch Edition 2021 8-) ben erg handig met autos en werk niet in een garage
Bijlagen
Stekker mii 2.jpg
stekker MII.jpg

Caddykaatje
Vagling liefhebber
Berichten: 622
Lid geworden op: wo 27 apr 2016, 20:41

Re: Seat Mii

Bericht door Caddykaatje » za 10 apr 2021, 09:47

G6-R schreef:
za 10 apr 2021, 09:10
Hoi allemaal, ben met een schade Seat Mii 12-2015 bezig ( voorzijde schade ) en nu weer aan het opbouwen. Mii is voor dochter van mijn collega.
Het is een zwart Sport Connect 4 deurs.

Ik heb wat vraagjes over de bedrading en misschien dat iemand mij hier mee kan helpen.
Eerstens zit er boven op de accu een plaat waar bij ook nog 1 klein stekkertje los ligt ( is niet van het remvloeistof reservoir). Iemand een idee waar die voor is ??

De 2e stekker met nog iets er aan kan ik zo ook niet plaatsen?
draad is ongeveer net zo lang als de draad van de mistlamp en zit aan voorzijde bestuurderskant.

Hopelijk kan iemand me helpen .

mvg JO
bijna 56 jaar oud en rijd zelf een Yaris hybride Launch Edition 2021 8-) ben erg handig met autos en werk niet in een garage
Die eerste foto is je buitentemperatuur sensor verwacht ik. Die tweede foto bij de accu lijkt mij geen originele kabel. Stekker lijkt origineel maar verwacht niet dat ze die zo aftapen vanuit de fabriek.
Volkswagen UP GTI

G6-R
Forum newbie
Berichten: 24
Lid geworden op: za 10 apr 2021, 08:59

Re: Seat Mii

Bericht door G6-R » za 10 apr 2021, 10:21

zoals je ziet zit hij echt origineel in getapted ??

de buitentemperatuur sensor enig idee waar ik die dan zou moeten plaatsen???
Bijlagen
stekker 3.jpg

G6-R
Forum newbie
Berichten: 24
Lid geworden op: za 10 apr 2021, 08:59

Re: Seat Mii

Bericht door G6-R » za 10 apr 2021, 11:45

Beide gevonden kabeltje bij de accu wordt aan de MIN kabel geplugt
de buitentemepratuursensor aan de bumperbalk

Plaats reactie