Even voorstellen en een paar vraagjes

Stel je hier even voor en maak kennis met andere leden
Gebruikersavatar
Trillium
Forum newbie
Berichten: 1
Lid geworden op: zo 06 dec 2020, 07:55

Even voorstellen en een paar vraagjes

Bericht door Trillium » zo 06 dec 2020, 08:09

Hallo forumleden,

Hartelijk dank voor het delen van jullie ervaringen en informatie. Ik heb er goed gebruik van gemaakt.
Het heeft mij besloten te registreren en misschien ook wel mijn ervaringen te delen.

Als VW Golf rijder heb ik twee weken geleden mijn vrouw blij gemaakt met een schattige Up!
Uit 2018, 89.000 gereden, import uit Duitsland, ik heb me laten adviseren door de VW garage.
De auto had wat verholpen schade, daar is verder weinig van te zien.
Na twee weken ziet het eruit dat ik een goede aankoop heb gedaan, mijn vrouw is superblij met Uppie en haar oude Swift is ze inmiddels al vergeten.

Ik heb nog een paar vragen:

Ik zoek nog een koplamp links, ik heb al wat gevonden voor 130/140 euro. Weet iemand een goedkoop(er) adresje?

Ik wil graag bij de achterbank speakers inbouwen (veel informatie gevonden op het forum) maar ik weet niet of de bakebeling er al in zit. Up! heeft 3 deuren ik wil ze graag inbouwen op de plek waar je ze kunt inbouwen.

Is het niet goed sluiten van de recirculatie klep verholpen in de nieuwere Up! Dus na 2017?

Met vriendelijke groet,
Michel

Gebruikersavatar
Up!grade TSI
Donateur member
Berichten: 1383
Lid geworden op: di 14 jul 2020, 21:20
Locatie: N-H

Re: Even voorstellen en een paar vraagjes

Bericht door Up!grade TSI » zo 06 dec 2020, 12:44

Welkom Michel, heb je ook een leuke foto? Of maak wellicht een separaat -mijn auto-topic
Groet Erik
bekijk hier mijn vorige Up! GTi >>>https://www.vwupforum.nl/viewtopic.php?f=4&t=8147
bekijk hier mijn vorige Up! TSI >>>
https://www.vwupforum.nl/viewtopic.php?f=4&t=7319
Exen (Vag); Mii, Citigo, Up! TSI, Up! GTi] huidig>>>Up! GTi 8-)

Bonny
Vagling liefhebber
Berichten: 191
Lid geworden op: do 08 nov 2018, 09:53
Locatie: Etten-Leur
Contacteer:

Re: Even voorstellen en een paar vraagjes

Bericht door Bonny » za 19 dec 2020, 01:00

Je mag er van uit gaan daad er geen bedrading aanwezig is wat niet in gebruik is. Dus je zult zelf moeten aanleggen.

Gr. Bonny

Plaats reactie