Upuitroepteken stelt zich voor

Stel je hier even voor en maak kennis met andere leden
upuitroepteken
Forum newbie
Berichten: 19
Lid geworden op: za 29 jun 2019, 13:11

Upuitroepteken stelt zich voor

Bericht door upuitroepteken » zo 30 jun 2019, 07:51

Hallo allemaal,

Ik ben Victor, 29 jaar, woon samen met mijn vriendin in Venlo en ben al mijn hele leven autoliefhebber. Mijn eerste auto was een Seat Ibiza Cupra (gekieteld tot 208pk en 315nm). Voor de grap heb ik ook 2-3 maanden een Smart ForTwo gehad, een soort overdekte tweezits brommer, maar ideaal toen ik midden in het centrum woonde en hem bij drukte altijd nog wel ergens tussen de plantenbakken kon parkeren. Verder heb ik een Renault Twingo RS en een Renault Clio GT gehad. Mijn vorige auto was een Opel Corsa OPC in de enige juiste uitvoering: Arden Blue lakkleur en volledig lederen Recaro's.

Vanwege baanverandering en het daardoor maken van meer kilometers was ik op zoek naar een redelijk recente en zuinige auto. De voorwaarde "zuinig" betekent vaak ook "niet snel", dus daarom moest het er dan wel eentje zijn die goed smoelt en wat comfort biedt. De drieling 107, C1 en Aygo was daardoor al direct geen optie. Logischerwijs kom je dan al snel uit bij de VAGling. Daarvan vielen de Mii en Citigo af, want de Up! vind ik persoonlijk het mooiste van allemaal.

Na heel wat (leuk) online speurwerk heb ik de geschikte kandidaat gevonden en ook gekocht. Sinds gisteren staat daarom naast de Ford Fiesta ST-line uit 2017, waarin mijn vriendin rijdt, een Volkswagen Up! uit 2017. In "Mijn auto" zal ik een topic starten om daar mijn nieuwe aanwinst verder aan jullie te presenteren.

Groetjes!

Gebruikersavatar
NickAlan
Vagling liefhebber
Berichten: 213
Lid geworden op: vr 27 apr 2018, 15:48
Locatie: Groningen

Re: Upuitroepteken stelt zich voor

Bericht door NickAlan » zo 30 jun 2019, 07:56

Welkom op het forum Victor!
VOLKSWAGEN up! Beats 2018
75pk, Beatsaudio, Bi-LED 5700K, schuifdak, 16" La Boca White velgen.

Insta: dutch_upbeats

Afbeelding

Gebruikersavatar
arend van duijn
Vagling liefhebber
Berichten: 586
Lid geworden op: do 02 mar 2017, 17:04
Locatie: Katwijk

Re: Upuitroepteken stelt zich voor

Bericht door arend van duijn » zo 30 jun 2019, 12:06

:lol: Welkom uitroepteken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Plaats reactie