Nieuwe Citigo
Nieuwe Citigo
Hallo allemaal,
Ook ik zal mij even netjes voorstellen
Mijn naam is Edwin,36 jaar en ik heb onlangs een Skoda Citigo besteld.
Ik heb in beide motorvarianten ( 60 en 75 pk ) mogen proefrijden en ik ben toch voor de 60 pk gegaan omdat het verschil voor mijn gevoel niet genoeg merkbaar was.
Het is een zwarte Tour uitvoering geworden met als extra opties: Sunset en Travel pakket: cruisecontrol, vier extra luidsprekers, boordcomputer en in hoogte verstelbare passagiersstoel.
Zoals het nu lijkt kan ik de auto begin augustus ophalen bij de dealer.
Ik heb nog geen andere velgen besteld omdat ik er nog niet uit ben wat ik eronder wil. Het worden zowiezo 15 inch velgen omdat ik deze maat er het mooist onder vind staan.
Ik zal jullie op de hoogte blijven houden over het verdere verloop.
Een meeting met andere Citigo,Up en Mii rijders lijkt mij in de toekomst een erg leuk idee!
Groeten,
Edwin
Ook ik zal mij even netjes voorstellen
Mijn naam is Edwin,36 jaar en ik heb onlangs een Skoda Citigo besteld.
Ik heb in beide motorvarianten ( 60 en 75 pk ) mogen proefrijden en ik ben toch voor de 60 pk gegaan omdat het verschil voor mijn gevoel niet genoeg merkbaar was.
Het is een zwarte Tour uitvoering geworden met als extra opties: Sunset en Travel pakket: cruisecontrol, vier extra luidsprekers, boordcomputer en in hoogte verstelbare passagiersstoel.
Zoals het nu lijkt kan ik de auto begin augustus ophalen bij de dealer.
Ik heb nog geen andere velgen besteld omdat ik er nog niet uit ben wat ik eronder wil. Het worden zowiezo 15 inch velgen omdat ik deze maat er het mooist onder vind staan.
Ik zal jullie op de hoogte blijven houden over het verdere verloop.
Een meeting met andere Citigo,Up en Mii rijders lijkt mij in de toekomst een erg leuk idee!
Groeten,
Edwin
*In bestelling*
|Skoda Citigo Tour | Deep Black Pearl Metallic | 3 Deurs | Travel Pakket | Sunset | 60 PK |
|Skoda Citigo Tour | Deep Black Pearl Metallic | 3 Deurs | Travel Pakket | Sunset | 60 PK |
- Psycho_Mantis
- Vagling liefhebber
Re: Nieuwe Citigo
Alvast gefeliciteerd met je aankoop!
Volgens mij ben je de eerste met een skoda citigo?
Volgens mij ben je de eerste met een skoda citigo?
Bedankt,ik ben volgens mij niet de eerste met een Citigo Forumlid Piedro heeft een zilvergrijze in bestelling staan heb ik gelezen.
*In bestelling*
Gefeliciteerd ! Wanneer krijg je hem?
Sinds maandag 25 juni 2012 super trotse eigenaar van een rode move UP! BM, all weather banden van Goodyear, Maps & more, ex pakket.
Rode Up is verkocht, nu heb ik een blauwe high Up met classic velgen en een Panorama dak en de opties Vd rode Up!
Rode Up is verkocht, nu heb ik een blauwe high Up met classic velgen en een Panorama dak en de opties Vd rode Up!
Zoals het nu lijkt de eerste week van augustus.
*In bestelling*
-
- Vagling liefhebber
Welkom Edwin, gefeliciteerd met je aanschaf
Van een Passat Variant 1.8 Turbo naar een UP!
- Marcel Up!
- Forum newbie
Welkom op het forum!
Move up! | BMT 60pk | Candy White | Executive | Drive | Classic 16" | Afleverdatum 8 juni 2012 |
Mijn Up!
Mijn Up!
hoi welkom op het forum. Die zijn ook erg mooi die citigo's. Ik ben vandaag even wezen gluren in Leusden bij pon en daar stond een zwarte buiten. Mooi interieur ook. Je ziet echt veel overeenkomsten met de MII en de UP.
high up! white 75pk bm. Acc: 4 drn, panoramadak, armsteun, drive pkkt, pltsbesprnd resrvwiel en lederen interieur.
Extra's: Led kofferbak verlichting 12V, dagrijverlichting 4250K, Xtreme dimlicht 4000K, Xtreme mistlampen 4000K 27 juli afgeleverd
Extra's: Led kofferbak verlichting 12V, dagrijverlichting 4250K, Xtreme dimlicht 4000K, Xtreme mistlampen 4000K 27 juli afgeleverd
Ik heb zelf de Up! en de Citigo goed kunnen vergelijken de afgelopen tijd.
De buren van mijn ouders hebben sinds 3 weken een witte Up! en ik heb zelf in een gele (60 pk) en zwarte Citigo (75 pk) gezeten en gereden. Mijn broer werkt namelijk als verkoper bij Skoda
Persoonlijk sprak mij het interieur en de achterkant van de Citigo mij meer aan.
Het interieur is iets meer ingetogener (minder speels) dan bij de Up!
De Up! heeft de meegekleurde interieurdelen in pianolak wat ik zelf niet mooi vindt, kwestie van smaak.
Ik ben ook bang als je veel last van zon hebt dat dit veel reflectie tot gevolg heeft waaraan je aan kan storen na een bepaalde tijd.
Dit kunnen de Up! rijders beter uit ervaring beter vertellen of dit wel of niet zo is.
De achterklep van de Citigo en de Mii mist het glasgedeelte waardoor de achterkant in mijn opinie wat minder klein oogt.
Ook het achterzijraam bij de Citigo vindt ik meer in lijn liggen bij de auto, bij de Up! loopt dit schuin omhoog.
Ik ben ook blij dat Skoda voor het nieuwe logo op de motorkap heeft gekozen, helemaal in chroom uitgevoerd zonder het groen erin.
Dit zijn in grote lijnen waarom in voor de Citigo heb gekozen, no offense verder naar de Up! en Mii rijders dit blijft een persoonlijke mening en smaakkwestie. Ik ben ook geen Skoda fanboy want dit wordt mijn eerste Skoda,ik heb altijd Peugeot gereden.
Het blijven alle drie leuke kleine auto's die je straks veel ziet gaat rijden over de Nederlandse wegen. Kleine zuinige auto's blijven populair zolang het elektrische rijden nog niet betaalbaar is en de benzine prijzen hoog blijven.
De buren van mijn ouders hebben sinds 3 weken een witte Up! en ik heb zelf in een gele (60 pk) en zwarte Citigo (75 pk) gezeten en gereden. Mijn broer werkt namelijk als verkoper bij Skoda
Persoonlijk sprak mij het interieur en de achterkant van de Citigo mij meer aan.
Het interieur is iets meer ingetogener (minder speels) dan bij de Up!
De Up! heeft de meegekleurde interieurdelen in pianolak wat ik zelf niet mooi vindt, kwestie van smaak.
Ik ben ook bang als je veel last van zon hebt dat dit veel reflectie tot gevolg heeft waaraan je aan kan storen na een bepaalde tijd.
Dit kunnen de Up! rijders beter uit ervaring beter vertellen of dit wel of niet zo is.
De achterklep van de Citigo en de Mii mist het glasgedeelte waardoor de achterkant in mijn opinie wat minder klein oogt.
Ook het achterzijraam bij de Citigo vindt ik meer in lijn liggen bij de auto, bij de Up! loopt dit schuin omhoog.
Ik ben ook blij dat Skoda voor het nieuwe logo op de motorkap heeft gekozen, helemaal in chroom uitgevoerd zonder het groen erin.
Dit zijn in grote lijnen waarom in voor de Citigo heb gekozen, no offense verder naar de Up! en Mii rijders dit blijft een persoonlijke mening en smaakkwestie. Ik ben ook geen Skoda fanboy want dit wordt mijn eerste Skoda,ik heb altijd Peugeot gereden.
Het blijven alle drie leuke kleine auto's die je straks veel ziet gaat rijden over de Nederlandse wegen. Kleine zuinige auto's blijven populair zolang het elektrische rijden nog niet betaalbaar is en de benzine prijzen hoog blijven.
*In bestelling*
Bedankt, voor de reacties
*In bestelling*
Ha Edwin,
Gefeliciteerd! Op de kleur en velgen na hebben we dezelfde uitvoering besteld.
En ik heb exact dezelfde overwegingen gehad m.b.t. motor, dashboard en achterklep,
alle punten die je noemt hebben bij mij ook een rol gespeeld, grappig
Nou nog even wachten... Vliegt zo weer om, die van mij komt als het goed is deze week bij de dealer.
Het lederen stuurwiel van de Citigo voelt trouwens heerlijk aan!
Gefeliciteerd! Op de kleur en velgen na hebben we dezelfde uitvoering besteld.
En ik heb exact dezelfde overwegingen gehad m.b.t. motor, dashboard en achterklep,
alle punten die je noemt hebben bij mij ook een rol gespeeld, grappig
Nou nog even wachten... Vliegt zo weer om, die van mij komt als het goed is deze week bij de dealer.
Het lederen stuurwiel van de Citigo voelt trouwens heerlijk aan!
▲ Škoda Citigo Tour | 1.0 Greentech 60 pk | Brilliant Silver | 3-deurs | Travelpakket | LM velgen 'Apus' | Sunset
-------------
-------------
Hey Piedro,
Ja dat is inderdaad grappig wat betreft onze overwegingen en keuze.
Ow spannend man, je bent de dagen al aan het aftellen zeker, wachten duurt dan lang he
Ik ben benieuwd naar jouw auto straks, zilver grijs staat de Citigo zeker goed!
Welke maat en type velgen heb jij gekozen ?
Het lederen stuurwiel voelt zeker heerlijk aan, ik heb in een zwarte Elegance uitvoering gereden waar ook dit stuur in zat. Deze uitvoering had ook het Travel pakket en de 6 speakers klonken goed!
Ook gelijk mijn telefoon via bluetooth gekoppeld en de Micro SD functie gecheckt, werkte super!
Ik heb nu een vraag bij de dealer uit staan wat betreft chromen sierstrips voor de Citigo. Op onderstaande video zie je een zwarte Citigo die deze strips heeft en ik vindt ze erg chique staan moet ik zeggen.
http://www.youtube.com/watch?v=QcFpAmL0 ... ata_player
Ik ben benieuwd of deze via Skoda leverbaar zijn en wat ze kosten natuurlijk
Ja dat is inderdaad grappig wat betreft onze overwegingen en keuze.
Ow spannend man, je bent de dagen al aan het aftellen zeker, wachten duurt dan lang he
Ik ben benieuwd naar jouw auto straks, zilver grijs staat de Citigo zeker goed!
Welke maat en type velgen heb jij gekozen ?
Het lederen stuurwiel voelt zeker heerlijk aan, ik heb in een zwarte Elegance uitvoering gereden waar ook dit stuur in zat. Deze uitvoering had ook het Travel pakket en de 6 speakers klonken goed!
Ook gelijk mijn telefoon via bluetooth gekoppeld en de Micro SD functie gecheckt, werkte super!
Ik heb nu een vraag bij de dealer uit staan wat betreft chromen sierstrips voor de Citigo. Op onderstaande video zie je een zwarte Citigo die deze strips heeft en ik vindt ze erg chique staan moet ik zeggen.
http://www.youtube.com/watch?v=QcFpAmL0 ... ata_player
Ik ben benieuwd of deze via Skoda leverbaar zijn en wat ze kosten natuurlijk
*In bestelling*
In neem (vooralsnog) genoegen met de standaard 14-inch Apus-velgen. Die zien er wat mij betreft prima uit. Een slagje groter is weliswaar net wat mooier, maar ik moet ergens een grens trekken. Heb besloten om het eerst met deze standaard velgen te doen. Als ze bevallen, blijven ze. En in het andere geval doe ik ze van de hand of gebruik ik ze wellicht voor winterbanden.
Die chroomstrips staan zeker prachtig, vooral op een donkere lak! Maakt het helemaal af.
Had al begrepen dat o.a. jij ernaar op zoek was. Nu inderdaad alleen nog de prijs ervan zien te achterhalen
Aftellen inderdaad. Weet alleen niet waar ik beginnen moet met tellen, haha. Ben net terug van vakantie en had afgesproken dat ze contact zouden opnemen als 'ie klaar was. Misschien dat hij er al staat (volgens de laatste gegevens zou hij rond 1 juli bij de dealer binnenkomen), maar ik ga maar uit van eind volgende week rijklaar (bij bestelling in mei werd 'half juli' gezegd).
Die chroomstrips staan zeker prachtig, vooral op een donkere lak! Maakt het helemaal af.
Had al begrepen dat o.a. jij ernaar op zoek was. Nu inderdaad alleen nog de prijs ervan zien te achterhalen
Aftellen inderdaad. Weet alleen niet waar ik beginnen moet met tellen, haha. Ben net terug van vakantie en had afgesproken dat ze contact zouden opnemen als 'ie klaar was. Misschien dat hij er al staat (volgens de laatste gegevens zou hij rond 1 juli bij de dealer binnenkomen), maar ik ga maar uit van eind volgende week rijklaar (bij bestelling in mei werd 'half juli' gezegd).
Laatst gewijzigd door Piedro op ma 02 jul 2012, 15:02, 1 keer totaal gewijzigd.
▲ Škoda Citigo Tour | 1.0 Greentech 60 pk | Brilliant Silver | 3-deurs | Travelpakket | LM velgen 'Apus' | Sunset
-------------
-------------
Als de sierlijsten bij Skoda hetzelfde zijn als bij Seat dan kun je ze eventueel daar bekijken/aanschaffen.
Strip voor €135
Strip zijkant €175
Strip achterkant €109
Meer info: http://www.seat.nl/mii/mii/accessoires.aspx
Edit: Voor en achter kunnen ze natuurlijk nooit hetzelfde zijn. Dom....
Strip voor €135
Strip zijkant €175
Strip achterkant €109
Meer info: http://www.seat.nl/mii/mii/accessoires.aspx
Edit: Voor en achter kunnen ze natuurlijk nooit hetzelfde zijn. Dom....
- High-up!
- Vagling liefhebber
Gefeliciteerd met je Citigo.
||High-up! | Candy White | Executive Pakket | Drive Pakket | Maps & More | 75PK ||
Ik ben zaterdag even bij de dealer langs geweest.
Mijn auto wordt deze week rijklaar gemaakt en donderdag kan ik hem ophalen.
Ik heb gekozen voor de 16 inch MAK Iguan velgen (zilver) ipv de standaard stalen velgen met wieldoppen.
Deze staan in bestelling en worden over een paar weken gemonteerd
Mijn auto wordt deze week rijklaar gemaakt en donderdag kan ik hem ophalen.
Ik heb gekozen voor de 16 inch MAK Iguan velgen (zilver) ipv de standaard stalen velgen met wieldoppen.
Deze staan in bestelling en worden over een paar weken gemonteerd
*In bestelling*
Toppie! Ben benieuwd (en ik weet nu al dat je er veel plezier aan gaat beleven )
Al wat meer info over de chromen strips via Skoda accessoires?
Al wat meer info over de chromen strips via Skoda accessoires?
-------------
-------------
Bedankt Piedro;)
Nee helaas nog niets bekend wat betreft de chromen strips ik heb mijn broer nog wel gevraagd. Hij vertelde wel dat de komende maanden meer accessoires beschikbaar komen.
Die strips en een middenarmsteun lijken mij wel een leuke toevoeging voor de Citigo.
Ik ben ook benieuwd naar de speakers, hoeveel het er nou zijn.
Bij jouw al iets meer bekend qua afhandeling ? Jij had er toch 2 speakers inzitten ?
Nee helaas nog niets bekend wat betreft de chromen strips ik heb mijn broer nog wel gevraagd. Hij vertelde wel dat de komende maanden meer accessoires beschikbaar komen.
Die strips en een middenarmsteun lijken mij wel een leuke toevoeging voor de Citigo.
Ik ben ook benieuwd naar de speakers, hoeveel het er nou zijn.
Bij jouw al iets meer bekend qua afhandeling ? Jij had er toch 2 speakers inzitten ?
*In bestelling*