High Up! Deep Black.

Stel je hier even voor en maak kennis met andere leden
Harrynak63
Forum newbie

High Up! Deep Black.

Bericht door Harrynak63 » zo 06 nov 2016, 07:57

Beste mensen,

Mijn naam is Jorlan en sinds gisteren is mijn vrouw (wij dus eigenlijk) trotse bezitter van een High Up!

De vorige auto was een 107 die ze met veel plezier gereden heeft, maar het werd tijd voor iets anders. Het oog viel op een jonge High Up! die we gisteren hebben opgehaald. Prachtig karretje, een ex-demo modelletje dat aardig is aangekleed, maar ik heb altijd wensen.

Zo zijn de chrome mistlampringen al besteld waar ik een howto voor wil maken en is ook het stuurembleem besteld bij Udenhout.
Via een medeforumlid heb ik al een setje RVS instaplijsten (origineel) overgenomen.
LED upgrade (zowel exterieur als interieur) staat op het lijstje en daarvoor ben ik al in conversatie met Kevin.
Dan wil ik ook nog de wielkuipen bekleed hebben want helaas zit dat op een 2015 model ook nog niet.

Jullie horen het, ik zal me nog wel een paar keer melden op het forum. Bij voorbaat allemaal dank voor jullie bijdrage. Fantastisch dit forum. Voor aanschaf van de Up! ben ik hier al aan het lezen geweest. Voor de 107 was ik ook lid op het Citybug forum. Ideaal om ervaringen en kennis te delen. Ga zo door!

Groet.
Bijlagen
IMG-20161105-WA0001.jpg
High UP! Deep Black -- Executive (Airco + Fender Soundsysteem) -- Dynamic (16" triangle + privacy glass + zwarte hemelbekleding) -- Armsteun -- VAGcom -- Chrome mistlampringen -- LED DRL, mistlampen, kenteken en interieur

damianw26
Donateur member
Contacteer:

Re: High Up! Deep Black.

Bericht door damianw26 » zo 06 nov 2016, 14:20

Hele mooie wagen, ik heb precies dezelfde uitvoering haha. Veel plezier op het forum en met de up!
Vw HighUp TSI 2018/Vagtechniek stage 1+ 140pk 250nm/Recaro sportster CS stoelen/Milltek resonated/AP schroefset -65mm/dumpvalve/...
Afbeelding

TwitNour
Donateur member
Contacteer:

Bericht door TwitNour » zo 06 nov 2016, 16:26

Welkom! Veel plezier met de Up toegewenst!

Tom Westendorp
Unicorn
Contacteer:

Bericht door Tom Westendorp » zo 06 nov 2016, 20:28

Mooie volle auto! Welkom! :D
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Plaats reactie