Even voorstellen

Stel je hier even voor en maak kennis met andere leden
andre
Forum newbie

Even voorstellen

Bericht door andre » ma 07 sep 2015, 19:58

Mijn naam is André

Na het moeten inleveren van mijn leaseauto (jammer genoeg) moest ik op zoek naar eigen vervoer. Mijn nieuwe brikkie moest aan een aantal eisen voldoen. Hij moest zuinig zijn, plaats bieden aan mijn gezin (4 pers.), genoeg ruimte voor boodschappen, goede restwaarde en natuurlijk een cool uiterlijk. Bijna vanzelfsprekend kwam ik bij de kleinsten uit de VAG familie. Van deze drie (Mii, citigo en Up!) vond ik de Up! het meest sprekende uiterlijk hebben, waarna het zoeken naar een geschikt Uppie! kon beginnen. Uiteindelijk is het een blauwe move Up! Van juni 2014 geworden met een kleine 30 K ervaring. Intussen rijd ik de Up een dikke week en moet zeggen dat hij me elke dag verrast door zijn vriendelijk karakter en prima rijeigenschappen. Ik hoop er dan ook lang plezier van te hebben en zal jullie van met name de verbruikscijfers op de hoogte houden. Want, die zien er op het eerste oog fenomenaal uit
Bijlagen
image.jpg

Gert
Vagling liefhebber

Re: Even voorstellen

Bericht door Gert » ma 07 sep 2015, 22:34

Welkom! De draad over de verbruikscijfers is een van de langste van het forum. Daardoor is al een beetje bekend dat over deze cijfers naar huis geschreven kan worden.

Veel rijplezier. De up zal je wel helpen bij het vergeten van de leaseauto;)
e-up style (2020) dark silver met winter pakket + armsteun, daarvoor high-up (2014)

Tom Westendorp
Unicorn
Contacteer:

Bericht door Tom Westendorp » vr 11 sep 2015, 08:07

Welkom! Veel geluk met de nieuwe aanwinst en veel plezier hier.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Ash82
Forum newbie

Bericht door Ash82 » vr 11 sep 2015, 11:28

Welkom! Leuk kleurtje.
Move Up! BMT 60 PK | Deepblack | executive pakket | 4 drs

Plaats reactie