Nicoup! stelt zich voor

Stel je hier even voor en maak kennis met andere leden
Gebruikersavatar
Nicoup!
Forum newbie
Berichten: 75
Lid geworden op: zo 29 jun 2014, 16:07

Nicoup! stelt zich voor

Bericht door Nicoup! » zo 29 jun 2014, 16:34

Hi up! rijders.

Ik zal even kort iets over me zelf vertellen, Nico 25jr oud, afgestudeerd Rechten, en autolief hebber!
Woon in de buurt van Arnhem, en ben enorme sportfreak ;) ook redelijk forum gek, en mod bij 3lvrienden.nl

Voorheen heb ik altijd Lupo 3l gereden voor de mensen die interesse hebben : http://3lvrienden.nl/viewtopic.php?f=32&t=23
Helaas ga ik de komende jaren heel wat minder rijden, en over aantal maanden half jaar naar Portugal voor mijn werk.
Tja, diesel kilometers zijn dan niet meer rendabel, en opzicht wilde ik ook wel is gewoon ' wat anders ' Ik was al tijdje aan het rond kijken,
al mijn vorige autos heb ik ingevoerd van uit Duitsland, woon er namelijk 3 km vandaan. Scheelt veel in prijs kan ik vertellen!

Toevallig was ik gisteren op Ebay aan het kijken en vond ik een leuke up! voor mooie prijs natuurlijk. Hij staat net over de grens bij Roermond, dus lekker in de buurt ook.
Heb me vorige auto's wel is verder weg gehaald, altijd weer zo'n gedoe met vijfdaags kentekens enz. Het is een Take up! Vrij standaard en basis. Hij heeft als optie's een radio en Airco, weinig dus! :mrgreen:

Invoeren ga ik zelf doen de aankomende week, COC/CVO is aangevraagd en BPM berekening is gedaan. Als jullie het interessant vinden kan ik in de toekomst wel een howto schrijven voor evt. invoeren van je auto.

Binnenkort zal ik weer up!daten als hij bij de RDW/Douane is geweest en mijn kentekens binnen zijn.


Ohja! Die lelijke wieldoppen en stalen velgen gaan er snel vanaf, ben opzoek naar een leuk OEM setje denk aan classis wit/black of.....

Hier wat foto's als hij in Nederland is met kentekens er op zal ik er nog wat schieten.




Afbeelding

Afbeelding

Jos Bosch
Vagling liefhebber
Berichten: 772
Lid geworden op: wo 03 apr 2013, 21:05

Re: Nicoup! stelt zich voor

Bericht door Jos Bosch » zo 29 jun 2014, 16:42

Hoi Nico,

Welkom hier op het forum.Zie de laatste tijd veel dure auto's die zijn ingevoerd.Al 2 maal een S6 gezien die 1 jaar oud is en wat is ingevoerd.Kenteken-check is daarin heel makkelijk.

Veel plezier met je nieuwe UP!
Seat Ibiza ST 1.2 DSG Sport.

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Nicoup! stelt zich voor

Bericht door Tom Westendorp » zo 29 jun 2014, 17:59

Welkom! Howto heeft zeker mijn interesse!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Pop Up!
Forum eindbaas
Berichten: 1214
Lid geworden op: zo 04 nov 2012, 13:25

Re: Nicoup! stelt zich voor

Bericht door Pop Up! » ma 30 jun 2014, 20:09

Welkom en zeker interessant een how to!
Veel plezier op het forum! :)
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |

Gebruikersavatar
Nicoup!
Forum newbie
Berichten: 75
Lid geworden op: zo 29 jun 2014, 16:07

Re: Nicoup! stelt zich voor

Bericht door Nicoup! » di 01 jul 2014, 08:17

Auto is ondertussen in Nederland, Donderdag naar de RDW als het het CVO/COC binnen heb.
Leuke bijkomstigheid kwam ik gisteren achter, up's voor 06-2012 zijn BPM vrij, leuk voordeeltje!

Gebruikersavatar
MiiDennis
Forum newbie
Berichten: 40
Lid geworden op: zo 01 jun 2014, 07:58

Re: Nicoup! stelt zich voor

Bericht door MiiDennis » di 01 jul 2014, 23:50

Veel plezier met de Up:)


Sent from my iPhone using Tapatalk
Seat Mii Sport Dynamic Drive Silver Leaf Panorama M&M Ecomotive

Gebruikersavatar
Niels9
Forum newbie
Berichten: 54
Lid geworden op: di 03 jun 2014, 08:19
Locatie: Hardenberg
Contacteer:

Re: Nicoup! stelt zich voor

Bericht door Niels9 » wo 02 jul 2014, 22:11

Welkom op het forum! Een howto ben ik ook wel geïnteresseerd in... Lijkt mij erg interessant :)

Gebruikersavatar
Nicoup!
Forum newbie
Berichten: 75
Lid geworden op: zo 29 jun 2014, 16:07

Re: Nicoup! stelt zich voor

Bericht door Nicoup! » zo 06 jul 2014, 15:24

Setje velgen gekocht, morgen maar eens richting Duitsland om ze op te halen. Gelukkig liggen ze redelijk dicht in de buurt!

70km...

Afbeelding

Gebruikersavatar
Nicoup!
Forum newbie
Berichten: 75
Lid geworden op: zo 29 jun 2014, 16:07

Re: Nicoup! stelt zich voor

Bericht door Nicoup! » zo 06 jul 2014, 15:28

Afbeelding

Up staat te wachten op het Nederlandse kenteken bewijs.
Hij staat momenteel bij de vriend van mijn die bij een dealer bedrijf werkt. Hij doet aankomende week even de terugroep actie's op deze up!
Hij had er namelijk nog 3 open staan

1; nieuwe rubbers voor lekkage in de achterbak
2; cilindersloten
3; software up!date voor de SB

Gebruikersavatar
Nicoup!
Forum newbie
Berichten: 75
Lid geworden op: zo 29 jun 2014, 16:07

Re: Nicoup! stelt zich voor

Bericht door Nicoup! » za 19 jul 2014, 18:10

Heb de velgen toch maar verruild voor Cross up! velgen deze vond ik persoonlijk net iets leuker.
Eigenkeuze natuurlijk.

Up! heeft bcm gewisseld zodat nu CC mogelijk is, Kenteken is binnen.

Zal deze week ergens wat leuke foto's schieten.

Plaats reactie