Up! Up! and away!!

Stel je hier even voor en maak kennis met andere leden
Gurpie
Forum newbie
Berichten: 11
Lid geworden op: di 03 jun 2014, 12:21

Up! Up! and away!!

Bericht door Gurpie » za 21 jun 2014, 16:58

Hallo Allen,

Ik ben Ruud en sinds de 18e van deze maand de trotse eigenaar van een VW High Up!
Na 12 jaar in een Frd Fiesta (eigenlijk 23 jaar) te hebben gereden die me langzaam maar zeker probeerde te vergassen besloten een tweede hands Up! te kopen.
Aangezien ik de hond af en toe ook mee wilde nemen wilde ik het liefst een 4 deurs uitvoering hebben.

Eenmaal bij de dealer aangekomen bleek dat hij geen 2e hands vier deurs te hebben staan. Wel bleek er achter in een opslag plaats nog een "vooraad" Up! te staan.
Deze stond verstopt onder een dikke laag stof. Uiteindelijk zijn we (Ik en de verkoper) het eens geworden over een prijsje waar we beide blij mee waren. Ik heb hem dus gekocht zonder dat ik de kleur (dark silver) bij daglicht heb gezien.

Het is dus een gloedje nieuwe geworden. En ik moet zeggen ik ben er heel blij mee. Dit is de eerste nieuwe auto die ik ooit heb gekocht. Want de vorige auto's waren allemaal een jaartje oud met weinig kilometers. Maar mijn Up!-je heeft de minste van allemaal. :-)

Met de meest wilde plannen in mijn hoofd om hem nog leuker te maken rij ik nu met een grote glimlach op mijn gezicht in de rondte.

Foto's zullen er nog volgen maar niet in dit voorstel rondje.

Groetjes,

Ruud van G

Jos Bosch
Vagling liefhebber
Berichten: 772
Lid geworden op: wo 03 apr 2013, 21:05

Re: Up! Up! and away!!

Bericht door Jos Bosch » za 21 jun 2014, 17:16

Hoi,

Welkom.Dark silver altijd mooi.

Veel plezier en veilige km met je UP!

Jos.
Seat Ibiza ST 1.2 DSG Sport.

Gebruikersavatar
Upsilon
Vagling liefhebber
Berichten: 459
Lid geworden op: do 28 mar 2013, 18:59
Locatie: Lelystad

Re: Up! Up! and away!!

Bericht door Upsilon » za 21 jun 2014, 20:53

Dark SIlver is zeker een fraaie kleur!

veel plezier ermee en welkom op dit forum!
Afbeelding

2017 Volkswagen Move up! + Executive Pakket Honey Yellow
2018 Volkswagen T-Roc 1.5 TSI Sport (DSG) Atlantic Blue

Pop Up!
Forum eindbaas
Berichten: 1214
Lid geworden op: zo 04 nov 2012, 13:25

Re: Up! Up! and away!!

Bericht door Pop Up! » zo 22 jun 2014, 07:54

Welkom! Veel plezier ermee! :)
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |

Plaats reactie