Hallo UP! liefhebbers
Zoals mijn gebruikersnaam al doet vermoeden werk ik bij Wielkracht, leverancier van lichtmetalen velgen.
Stel mij gerust al jullie vragen m.b.t. lichtmetalen velgen, onze eigen velgen, maar ook velgen welke je tegenkomt op Marktplaats en andere sites. Kwaliteit staat immers voorop.
Zelf zal ik regelmatig een kijkje nemen in het betreffende subforum om daar eventuele vragen vrijblijvend te beantwoorden.
Wanneer je interesse hebt in een leuke set op onze website, stuur mij dan een privébericht. Wellicht kan ik voor leden van het VW Up! forum nog iets betekenen in de verkoopprijs of eventuele accessoires
Voorstellen Wielkracht
- Wielkracht
- Forum newbie
- Contacteer:
Voorstellen Wielkracht
WIELKRACHT - velgenleverancier
Re: Voorstellen Wielkracht
Welkom!
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Re: Voorstellen Wielkracht
Welkom en altijd leuk! Ga zeker even kijken...
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |